Voima treeniohjelma noviisille?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro!
Oisko kokeneemmilla karpaaseilla suositella kokeilemisen arvoista voimatreeniohjelmaa?
Olen vasta aloittanut kuntosaliharjoittelun(n.6kk).Viimeiset 3kk olen hinkannut A.n kultaista kuusikkoa,vähän mavea lisättynä.Mulla vahva pallopeli tausta+fyysinen työ.
Ikää 41,pituus 190cm,paino 100kg
3 kertaa/vk ehdin salille ja voiman saanti kiinnostaa enemmän kuin massiiviset lihakset...
Ps.hävettää,kun pikkupojat liikuttelee kauheita kuormia:)
Kiitän jo etukäteen asiallisista vinkeistä...ja hassun hauskaa kevättä itse kullekin...

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moi! Tuolla voimatreeniosastolla on paljon erilaisia ohjelmia ja eritoten selostusta siitä, miten voimatreeni eroaa bodailusta ja miksi. Itsellä näin uusnoviisina nyt menossa penkissä ja mavessa saken abc perusohjelmat, kannattaa niihin tutustua. Muutkin ohjelmat toki hyviä :)

Starting Strength ja Stronglifts ovat hyviä ohjelmia aloittaa voimaharjoittelu ja näillä myös kehityt nopeasti. Molemmissa ohjelmissa treenataan 3 kertaa viikossa.

Tommonen modattu 1-jakoinen toimii voiman hankintaan erittäin hyvin.
1.
Kyykky
Penkki
Leuat
Keskivartalo
2.
Veto
Pystypunnerrus
Soutu leveä
Keskivartalo
3.
Etukyykky
Penkki kapea
Leuat
Keskivartalo

Tuohon jto:n 3×4->6*6 systeemi (löytyy oma ketju voimailupuolelta) niin alkaa voimaa tarttumaan ja saattaa oppia jonkun uuden jutun omasta kropastaan kun ei oo mikään valmiiks kirjoitettu ohjelma käytössä. Toimii myös paremmin kuin valmiit ohjelmat kun oppii käyttämään.

Zone-sarja -42%
Tarkkana palautumisen kanssa, Ikää kun alkaa olemaan, voimaohjelmat vaativat systemaattisia kevyitä viikkoja väliin (toki nuoremmillakin, mutta ne eivät kehtaa tunnustaa). Jos vetää niin pitkälle, että ylikunto tai hermostojumi iskee, joutuu lepäämään pitempään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom