voima nousee lihasmassa ei? tä? apua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja von pam
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkäs liki vuoden olen käynyt salilla.

aloitin ihan vaan kunto tyyppisellä opettelulla, meni varmaan pari kk. liikerataa yms.

sitten aloitin aloitin kultasella kuusikolla, jota tein kotisalilla. kyykkyä siihen asti kun jakso painot niskan taakse nostaa.

hulkin alkuajan kaks jakosta veivasin hetken.

ja nyt on takana 2kk german volyme training, tyyppistä, hieman muunneltua.

syön aivan helvetisti, painokin on noussut 74 ---> 80,5 viime toukokuusta.

MUTTA

mittanauha kertoo totuuden. ----> kädet ja rinnanympärys +1cm ------> reidet + 4cm

tuota gvt treeniä olen tehnyt 3on1off systeemillä. ja liikkeitä hieman muunnellut, esim kyykky ja mave 5*5, ja olkapäille ottanut liikkeitä lisää.

mikä mättää?

treeni intoa kyllä löytyy! 110%

kiitän!:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Teetkö aina esim. vitosia? Nostahan toistomäärät sarjoissa johonkin 6-10 ja kato mitä tapahtuu :) Luulis ettei tuosta lisääntynestä painosta nyt läskiä sentään kaikki ole.

Öö, siis tulokset ja paino ovat nousseet, eikä lihasmassaa muka tule? Kuinkas pitkä olet, ei välttämättä tunnu pitkässä varressa pari kiloa lisää lihasta "miltään". Entä onko silmämääräisesti lihakset kasvaneet, mittaustuloksissa kun on virheitä. Lähtötasot olet saattanut mitata vähän huijaamalla tai rasvaprosentti oli jollain ilveellä korkeampi tuolloin..

Noi mittanauhatouhut nyt on niin naurettavaa. En tiiä oonko ite ollu paska mittailemaan mutta joka kerta kun olen mitannut olen useamman mitan ottanut samalla kertaa ja heittoa on tullu useita senttejä eli ihan menee mittausvirheisiin tollaset.

Tosiaan jos paino ei nouse niin ei lihasmassakaan lisäänny, ja jos nousee mutta senttejä ei silti tule niin sarjoja pidemmäksi.

Zone-sarja -42%
En fuskaa. Tää hämmentää mua. Siis sillain olen tehnyt, että näissä ns. Perusliikkeissä 5*5 ja sitten apuliikkeet 3*12.
Painoa on nyt se 80,5, ja pituutta 182.
Archeyn ohjelmaakin kokeilin mutta ei sopinut minulle.
Tuntuu vaan tuskaselta kun kaikkensa on antanut ja mitään ei kroppaan tapahdu.
Oliskos se sit vaan niin että toistoja perusliikkeissä se 10, ja apuliikkeisiin 15-20?
Kesäkuntoon kiitos, ei niinkään rasvaprosentti alas fiiliksellä, vaan mieluummin rasvaa semisti yllä mut enemmän
Lihaa.!

Auttakaahan!

Ite oon saanu perus 1-jakosella ja 8-12 toistomäärillä aina hyvin massaa. Mun mielestä ehdottomasti muutat perusliikkeissä sen 10 toistoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos ei 5x5 oo toiminu niin voi olla hyvä kokeilla pariks-muutamaks kuukaudeks 3x8-12?

Voihan sitä kokeilla, mutta lihasmassa pitäisi kyllä kasvaa oikealla ravinnolla vaikka ei ikinä tekisi yli kutosen sarjoja. Luulen, että tossa on ihan jotain muuta takana. Kotisali ja ilmeisesti kyykkytelineet puuttuu-->alakropalle ei tule kunnon rasitusta.

Kun vaihtelee toistoaluetta 4-15 välillä, syö hyvin, tekee isoja liikkeitä, kasvattaa niissä sarjapainoja, niin varmasti tulee massaa ja voimaa.

Esimerkiksi kyykyssä otat semmosen painon jolla saat tehtyä 2*8, ja ajan kanssa lisäilet sarjoja, toistoja ja painoja, niin että jonkin ajan päästä saat tehtyä 4*12 hiukan isommilla painoilla. Voit olla aivan varma että reisiin on tullut pattia tuona aikana.

Aloittelija saa kyllä lihaa varteen jokaisella edellä mainitulla ohjeella ja ohjelmalla.

Olisiko syyllinen sittenkin siellä ravinnon puolella? "Syön aivan helvetisti" tarkottaa ihan mitä vain, macrot, kalorit, ateriarytmi, roskaruoka vs. puhdas.

Itselle ainakin sopii http://www.musclechallenge.fi/ ihan hyvin. Ei tarvitse "kuin" tehdä tuon pohjalta kauppalista, käydä kaupassa ja jollain keinolla ahtaa kaikki sisään. Jos ei painoa tule, niin hyppäys isompiin kaloreihin.

Toinen mitä "syön ihan helvetisti" tarkoittaa, on se että syödään aamulla pari leipää, lounaalla kiskastaan helvetillinen annos, samoin päivällisellä. Mutta kaikki välipalat puuttuu.

Siis mitä syömiseen tulee niin oon jättänyt todella paljon kaikkee hyvää pois, siis sokereita.
Aamupalaks puuroon ja proteiini. Päivisin oon lihaa syönyt, ja väli palaks ja treenin jälkeen 150g massanlisäävää.

Siis suurin ongelma minullahan on vyötärön ja rinnan ympäryksen suhde, noin kymmenen senttiä eroon.
Huonot geenit vai?
Ajattelin että jos teen tämän viikon vielä loppuun tota gvt 10*10 ja 5*5 ja sit vaihdan, kuningas Arnoldin,
6on1off.
Päivä 1,4 selkä,rinta
Päivä 2,5 olkapää käsi
Päivä 3,6 jalka, alaselkä.

Toimiskohan?
Perseestä kun ei oo ketään tuttuja joka neuvois, eikä varoja henkilökohtaiseen neuvontaan.

Ja salikortin ostin tossa vuodenvaihteessa, löytää hyvät vehkeet täältä pikkukaupungista!

Vitamiinit, omega3 ja kreatiini on nyt lisänä ollu vuodenvaihteesta.
Oon kyllä opiskellu tota syömistä täältä pakkikselta, on ähky annoksetkin loppunu, tai ei kokonaan
Mut vaan harvoin ja valitusti!

Sekin voi olla yksi virhe jos on samat toistomäärät olleet liian pitkään käytössä. Jotain vaihtelua kokeile. :) Jos olet jo pitkään tehnyt noita vitosia, kokeile ihmeessä myös pääliikkeissä jotain pidempiä settejä.

mä tiedän eli nyt vaa jätkä isoi liikketi ja vitusti ruokaa ja rautaa lisää vittu rautaa lisää pitää saada tankoo jollai aikavälil ni kyl tulee poika pattii iha oikeesti nyt hei

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom