Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä pakko sitä penkkiä on runkata. Mikäli hakee sitä tuntumaa käsipainot toimii monelle paremmin.
Tämä. Moni olettaa että penkkiä on pakko tehdä. Ei todellakaan välttämätön liike. Penkkipunnerruksella varmaan aiheutettu eniten vammoja kuin millään muulla liikkeellä.
Itse saan penkin käymään todella hyvin rintalihaksiin,mutta jostain syystä rinnan ja olkapään kiinnityskohdat paukkuvat todella helposti. Kahdesti kummatkin menny. Toinen kerran niin pahasti että iso kuoppa jäi. Vino tai alaviisto penkissä ei yhtään venähdystä tullut...Ärsyttävintä näissä ollut se kun venähtäneet ilman varoitusta kevyellä kuormalla.Varmasti totta, penkissä tekniikka on äärimmäisen tärkeä. Huomasin olkapäävammaisena jännän jutun että nyt mulla ottaa kp-penkki kipeää olkapäähän.
Tankopenkki ei ota mulla enää olkapäähän kun opettelin uudestaan, lähdin tyhjällä tangolla liikkeelle ja käytän pientä negatiivista kulmaa penkissä.
Sitäpaitsi kp-penkissä riskit kasvaa aika lailla kun voimat kasvaa. Toki onhan niitä tosiaan muitakin tapoja vahvistaa rintaa kuin penkki.
Mä jostain syystä olen nyt tykästynyt penkkaamaan. Kun se ei mulla aiheuta kipuja, teen sitä.
Ja mähän en bodaile, kunhan yritän jotain voimalua tuhertaa.
Sama juttu.Minä voisin mielelläni ostaa muutaman geenin ja/tai treenivinkin kaikilta, joilla luonnostaan voimat kasvavat silmissä ilman, että paino pyrkii nousemaan.