voiko nimensä vaihtaa? entä jos liittyy vipiks?

Voi kuule et ole ainoa, joka tuli "heittäneeksi" jonkun nimen, että pääsee kirjottelemaan ym.

Mut en mä tota omaani jaksa vaihtaa.

Sitä paitsi toi salihemmo on ihan hyvä!!!

Juu ei tämä omakaan sieltä välkyimmästä päästä ole, mutta en mä tätä silti enää haluis mihinkään vaihtaa... :rock:

Mie kyllä haluisin vaihtaa omani. Ei tullut hirveesti mietittyy, eikä ole mitään vakionimimerkkiä... joten päädyin sitten tämmöseen basic röppöön. Ainut syy miksi en ole vaihtanut on se etten ole keksinyt mitään älyllistä...

Missukka sanoi:
Mie kyllä haluisin vaihtaa omani. Ei tullut hirveesti mietittyy, eikä ole mitään vakionimimerkkiä... joten päädyin sitten tämmöseen basic röppöön. Ainut syy miksi en ole vaihtanut on se etten ole keksinyt mitään älyllistä...

Miten olisi mussukka :D

salihemmo sanoi:
Mitens on asian laita? Tuli laitettua sillon alussa hiukka huono (kuten näette), kun ei muutakaan keksiny.
Ehkä turha kantaa hirveästi huolta tuosta nimimerkistäsi. Itsellänikin on täysin idiootti palstanimimerkki, mutta pääasia kai, että sitä nimimerkistä tunnistetaan kirjoittaja eroon muista palstalaisista. Itse en ainakaan enää tässä vaiheessa viitsi käydä vaihtamaan nimimerkkiäni, vaikka se paljon fiksumpikin voisi helposti olla.

Jylli81 sanoi:
Ehkä turha kantaa hirveästi huolta tuosta nimimerkistäsi. Itsellänikin on täysin idiootti palstanimimerkki, mutta pääasia kai, että sitä nimimerkistä tunnistetaan kirjoittaja eroon muista palstalaisista. Itse en ainakaan enää tässä vaiheessa viitsi käydä vaihtamaan nimimerkkiäni, vaikka se paljon fiksumpikin voisi helposti olla.

Nyt on kevät-trendinä vaihtaa nimimerkki, monet ovat sen jo tehneet ja ehdotankin Jylli81 ---> Kulli81 :rock:

Mike sanoi:
Nyt on kevät-trendinä vaihtaa nimimerkki, monet ovat sen jo tehneet ja ehdotankin Jylli81 ---> Kulli81 :rock:
Kiitos tarjouksesta, mutta taidanpa kuitenkin jättää väliin!

Hyvä tietää, että nimimerkin voi vaihtaa. Olin keksivinäni mojovan nimen, mut kirjotettuna se näyttää tosi pöhköltä. Jos äänen pitäs lausua niin menis jotensakin: quubizuu, kuulostaa ihan hevosen nimeltä, mut niinhän toi bijou onkin vänrikki stoolin tarinoista sandelsin pollen nimi. Muutoin sana on ranskan kieltä ja tarkoittaa korua yms, ihan vain selvitykseks, ettei vaan kenenkään pieneen mieleen tule epäilystä bi-seksuaalista. :hyper:

Kusimato r0x!

Q.Bijou, mulla voi olla tietty tylsä mielikuvitus, mutta eipä ainakaan mun mielessä tollaset epäilyt käyny.

Ite vaihdoin vipiksi liittyessäni Vinopenkistä nykyiseen nimimerkkiin, lähinnä siks kun tää on ollut käytössäni jo varmaan siitä asti kun ekan kerran Internettiin törmäsin.

Onkohan mulla palstan vaikeimmin lausuttava nimimerkki? :D

Kraftwerk n sanoi:
Onkohan mulla palstan vaikeimmin lausuttava nimimerkki? :D

Kuinkas niin? Kyllähän toi aika ponnekas on, jos aitoon saksalaiseen tyyliin ärähtää.
Otitko suoraan sanakirjasta, ku on jääny tuo n tuonne? ;) vai onko sillä jokin muukin merkitys?

Q.Bijou sanoi:
Otitko suoraan sanakirjasta, ku on jääny tuo n tuonne?

Juu, saksa ei oo mun vahvimpia puolia. :nolo:
Suoraan sanakirjasta katsoin. Myöhemmin sitten tajusin tuon virheen, mutta päätin sen sitten antaa sen jäädä siihen, mitäpä noita muuttelemaan. :D

Kraftwerk n sanoi:
Juu, saksa ei oo mun vahvimpia puolia. :nolo:
Suoraan sanakirjasta katsoin. Myöhemmin sitten tajusin tuon virheen, mutta päätin sen sitten antaa sen jäädä siihen, mitäpä noita muuttelemaan. :D

mäkin olen miettinyt tuota mystistä n-kirjainta nimen perässä...

muuten kraftwerk tarkoittaa samaa sanaa sekä saksassa että ruotsissa...aika osuva nimi "voimalaitos" voimanostajalle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom