Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:Mie kyllä haluisin vaihtaa omani. Ei tullut hirveesti mietittyy, eikä ole mitään vakionimimerkkiä... joten päädyin sitten tämmöseen basic röppöön. Ainut syy miksi en ole vaihtanut on se etten ole keksinyt mitään älyllistä...
Ehkä turha kantaa hirveästi huolta tuosta nimimerkistäsi. Itsellänikin on täysin idiootti palstanimimerkki, mutta pääasia kai, että sitä nimimerkistä tunnistetaan kirjoittaja eroon muista palstalaisista. Itse en ainakaan enää tässä vaiheessa viitsi käydä vaihtamaan nimimerkkiäni, vaikka se paljon fiksumpikin voisi helposti olla.salihemmo sanoi:Mitens on asian laita? Tuli laitettua sillon alussa hiukka huono (kuten näette), kun ei muutakaan keksiny.
Jylli81 sanoi:Ehkä turha kantaa hirveästi huolta tuosta nimimerkistäsi. Itsellänikin on täysin idiootti palstanimimerkki, mutta pääasia kai, että sitä nimimerkistä tunnistetaan kirjoittaja eroon muista palstalaisista. Itse en ainakaan enää tässä vaiheessa viitsi käydä vaihtamaan nimimerkkiäni, vaikka se paljon fiksumpikin voisi helposti olla.
Kiitos tarjouksesta, mutta taidanpa kuitenkin jättää väliin!Mike sanoi:Nyt on kevät-trendinä vaihtaa nimimerkki, monet ovat sen jo tehneet ja ehdotankin Jylli81 ---> Kulli81
Kraftwerk n sanoi:Onkohan mulla palstan vaikeimmin lausuttava nimimerkki? :D
Q.Bijou sanoi:Otitko suoraan sanakirjasta, ku on jääny tuo n tuonne?
Kraftwerk n sanoi:Juu, saksa ei oo mun vahvimpia puolia.
Suoraan sanakirjasta katsoin. Myöhemmin sitten tajusin tuon virheen, mutta päätin sen sitten antaa sen jäädä siihen, mitäpä noita muuttelemaan. :D