voiko nimensä vaihtaa? entä jos liittyy vipiks?

Kraftwerk n sanoi:
Juu, saksa ei oo mun vahvimpia puolia. :nolo:
Suoraan sanakirjasta katsoin. Myöhemmin sitten tajusin tuon virheen, mutta päätin sen sitten antaa sen jäädä siihen, mitäpä noita muuttelemaan. :D

Mitä suotta, antaa vain oman persoonallisen vivahteen. :) Mainio nimi tosiaankin tällaiselle palstalle. Enkä olis kyllä itsekään muistanu sanan olevan neutri, mutta jos joskus kyseistä sanaa tarvitsen, niin kylläpä muistan, että mitä sukua edustaa. Oppia ikä kaikki.

:offtopic: Onko noilla teidän nimimerkeillä joku "syvällisempikin" merkitys. Meikäläisen nyt on vaan yks lempinimi ja syntymävuosi...ai vaan järki leikannu mihinkään järkevämpäänkään...

Emmah sanoi:
Ite vaihdoin vipiksi liittyessäni Vinopenkistä nykyiseen nimimerkkiin

Vinopenkki kuulostaa jotenkin miehiseltä. Niinku Maastaveto. Tai Syväkyykky. Toisaalta itse en voisi kuvitella olevani Huulipuna, Sukkahousut tai Kuukautissuoja. :rolleyes:

Ainiin. Oma nimimerkki tulee etunimestä. Koska lähes kaikki Ville-väännökset ovat yleistyneet maailmalla, yritin kehittää jotain omaa. Uudenkin voisi keksiä. :)

Wildemar sanoi:
Toisaalta itse en voisi kuvitella olevani Huulipuna, Sukkahousut tai Kuukautissuoja.

:totaalinenrepeäminen:

:lol2: Wildemar on taas vauhdissa! Hitto, että repesin! :worship:

Mun oli alunperin tarkotus olla Keppi, se kuvas mun atleettista vartaloa parhaiten ja tuntu muutenkin napakalta nikiltä... mutta tietenkin joku oli ehtiny jo viemään sen! :evil: Niinpä sain sitten tyytyä tähän KeppiNiskaan.

Jos nimimerkkiä johonkin päin vaihtaisin niin se tulis olemaan jotain tyyliin: Maha, Läskimakkara tai Rantapallo. Nimittäin vaikken vielä reenaamaan ole oppinu niin syömisen salat on kyllä auennu! :curs: Ekaks yritin 3kk syödä pelkkiä porkkanoita ja kasvattaa samalla lihaksia. Kun sitten täältä pakkiksen ihmemaasta luin, että FOOD is the key niin laitoin älyttömän bulkin päälle -> söin sokeasti kaiken mitä eteen tuli. Ajattelin, ettei safkan määrästä tuu ainakaan uupumaan lihasten kehitys. Joo-o, 8kg tuli kolmessa kuukaudessa lisää, joista varmaan 9kg ihraa. :wall:

arni sanoi:
muuten kraftwerk tarkoittaa samaa sanaa sekä saksassa että ruotsissa...aika osuva nimi "voimalaitos" voimanostajalle

Jag vet. Jag tycker det passar bra på mig också. :)

Tässä on harmiteltu sellaisia nimimerkkejä, jotka minun mielestäni ovat aivan loistavia! Eli älkää nyt Missukka, Pulla ja salihemmo ainakaan menkö nimeänne vaihtamaan :whip:

Itse meinasin vaihtaa, mutta sitten tuli mieleeni, että olisi tosi tylsää jos palstalle tulisi sen jälkeen joku muu Tiukkis (kai se on mahdollista?). Tämä nimi siis on ja pysyy :rock:

Juu ei täälläkään paljon päätä pakottanut, kun itseni palstalle muinoin rekkasin... vilma-liina... tosi kauhee nimi (sori vaan oikeat Vilma-Liinat), enkä edes ole vilma-liinan oloinen enkä näköinen.
Joskus taisi olla sellanen threadi (?!?), missä keskusteltiin siitä, millainen henkilö kenenkin pelkän nimimerkin perusteella tulee mieleen.
Mulla ainakin on hauskoja ennakko-oletuksia siitä miltä näyttää esim. joku nimimerkillä "Kusimato" :lol2:

vilma-liina sanoi:
Mulla ainakin on hauskoja ennakko-oletuksia siitä miltä näyttää esim. joku nimimerkillä "Kusimato" :lol2:

Harteikas, komea, filmaattinen ja hyväihoinen. :kuola:

vilma-liina sanoi:
Juu ei täälläkään paljon päätä pakottanut, kun itseni palstalle muinoin rekkasin... vilma-liina... tosi kauhee nimi (sori vaan oikeat Vilma-Liinat), enkä edes ole vilma-liinan oloinen enkä näköinen.
Joskus taisi olla sellanen threadi (?!?), missä keskusteltiin siitä, millainen henkilö kenenkin pelkän nimimerkin perusteella tulee mieleen.

Vilma-liinasta tulee ekana mieleen se Pekan ja Pätkän Justiina joka kaulimen kanssa vetää turpaan jos ei ole tiskattu ajoissa. Pitäis taas tehä joku tredi missä jengi sais kysyä, mistä kenenkin nick on saanut lähtönsä.

Mike sanoi:
Vilma-liinasta tulee ekana mieleen se Pekan ja Pätkän Justiina joka kaulimen kanssa vetää turpaan jos ei ole tiskattu ajoissa. Pitäis taas tehä joku tredi missä jengi sais kysyä, mistä kenenkin nick on saanut lähtönsä.

:offtopic: Mulla tulee Vilma-Liinasta mieleen Kivisten ja Sorasten Vilma :D

Tiukkis sanoi:
Tässä on harmiteltu sellaisia nimimerkkejä, jotka minun mielestäni ovat aivan loistavia! Eli älkää nyt Missukka, Pulla ja salihemmo ainakaan menkö nimeänne vaihtamaan :whip:

Itse meinasin vaihtaa, mutta sitten tuli mieleeni, että olisi tosi tylsää jos palstalle tulisi sen jälkeen joku muu Tiukkis (kai se on mahdollista?). Tämä nimi siis on ja pysyy :rock:

:offtopic: , mutta nähtävästi meillä on samanlainen mielikuvitus noissa User titleissä. :lol2:

Tästä lähtien sitten postataan vain tässä järjestyksessä, niin kaikki oppii komparatiivit ja superlatiivit :lol2:

Kusimato sanoi:
Harteikas, komea, filmaattinen ja hyväihoinen. :kuola:

Naisiakin sais jos ois vielä hyvät hampaat tuohon settiin mutta kun ei niin ei. Kaikkea ei voi saada. Toiset joutuu tyytymään harvariviseen mädäntyneeseen hammaskalustoon. On se niin julmaa kun ajattelee kuinka paljon naisia poika sais ja kuinka jokainen mallitoimisto haluaisi kaverin omakseen. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom