Ensinnäkin, minkähänlaisessa kunnossa olet tällä hetkellä? Ja olet ollut kuukauden 1000 kalorin miinuksilla? Kuukausi on kyllä tosi lyhyt aika tehdä kehoon näkyvää muutosta lihaksen muodossa. Jos haluat lihakset "esille", niin kyllä se diettaaminen ainoa tie siihen on, varsinkin tuolla aikavälillä. Eli ajatus siitä, että voisi lisätä ainoastaan tiukkaa lihasta nykykuntoon, on aika tuhoon tuomittu..Mutta laita nyt jotain taustatietoja, esim. mitat,lähtökunto dieetille,paljonko paino on pudonnut ymym.
Siis kuntoni on hyvä ellei jopa todella hyvä. Suunilleen kuukauden verran olin tuon verta miinuksilla kaloreita katsomalla. Painoa putosi tuona aikana noin 1,5 kiloa.
"Dietille" lähtiessäni olin hyvässä kunnossa. En ole voinut juosta nyt syksyn jälkeen ollenkaan selkaongelmien takia, mutta uimassa olen käynyt. Olen siis käynyt salilla syksystä lähtien ja sitä ennen lenkkeilin 7-8 kk.
Mittani ovat 182/68. Joku voisi sanoa jopa sairaallloiseksi, mutta sitä se ei todellakaan ole.
Ajattelin siis pitää vieläkin kalorit jonkun verran miinuksella, mutta kuitenkin lisäten niitä. Ajattelin myös ottaa ruokavalioon mukaan rahkat, tonnikalat ja herajauheen myös välipäivinä ja lisätä tätä kautta proteiinin saatia. Näin ajattelin saada myös reenistä enemmän irti ja sitten uinnilla poltella ylimääräisiä rasvoja.
Heittääkääs jotain vinkkejä ja neuvoja ruokavalioon, ja kuinka pitäisi toimia tässä tilassa. Pitää katsoa tuota salihommaa uudestaan sitten kun tämä sali, missä käyn, menee kiinni. Jos löytyy edullinen ja hyvä sali jostain läheltä niin varmaan jatkankin salilla käymistä.