VOIHH!!!ku on hankalaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matchem
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
49
Kääntäiskö joku mut oikeeseen suuntaan näiden laskujen kanssa kun ei tästä tule yhtään mitään, perse edellä puuhun mennään ?

Laskeskelin tolla http://laam.ath.cx/ruoka laskurilla omia hötöjäni ja sain qauheita tuloksia :hyper:

Siis päivän jakaumaksi tuli Prot.176 Hiilari.258 ja rasvat 55

704kcal 1031kcal 499kcal eli eikös ton mukaan mun ruokailut ole täysin metsässä???

Into piukkana tässä yritetään väkertää mutta toi kertonee taas palautuksen maan pinnalle "ikuinen pallomaha" =).

Näillä eväillä liikutaan päivässä:

Aamupala:8.00
Elovena Hetki puuroa 2pussia
Pari ruisleipää ja päälle Snellmannin pippuri kinkkua
Huuhdotaan alas Kevyt Olo mineraalivedellä.

10aikaan bout:
Protskudrinkki Whey3 50g ja vedellä

12 aikaan:
Kanankoipi ilman nahkaa
Puolikas purkki raejuustoo
Ja jotain salaattia mitä löytyypi tiskiltä

14aikaan:
Protskudrinkki taas

16aikaan:
Suht sama setti kun 12 aikaan

16.30:
SALILLE 45 min punttia ja perään Reco2 palautus 100g

19.00:
Kotosalla vähän salaattia

21aikaan:
Moulinexilla maitorahka mansikat ja protkujauhe sekasin ja kitaan

23.00:
TAJU POIS ja odottamaan seuraavaa päivää

Näillä eväillä liikuttu nyt semmosen kuukauden verran ja missään ei mitään tapahdu, ei lähde läski eikä paino putoa ???????????????

Nyt otin vielä lenkkeilyn mukaan taas vaihteeks mutta tuskin sekään asiaa parantaa :)

Ja salilla siis ma,ke ja perjantai

Missä mennään metsään?

Laitappa joka aterialle ainakin proteiinia (ehrmann maitorahkaa vaikka, etenkin aamiaiselle). Mitä maitorahka on mitä käytät esim. klo 21 aikaan? Elovena hetki on tietysti kiireiselle vaihtoehto, mutta käyttäisin itse ennemmin ihan oikeaa puuroa, esim. ruispuuroa, johon lisäisin vielä vehnäleseitä, että aamulla tulisi nautittua oikea kuitupommi. Ei tuo muutoin niin kamalalta minun silmiini ainakaan näytä. Klo 23 olisi varmaan syytä syödä myös jotain proteiinipitoista, mutta vain vähän tai ei ollenkaan hiilihydraatteja sisältävää.

Itselläni alkoi lähtemään vyötäröltä fläsää kuin veitsellä leikaten tämän vuoden alussa, kun aloitin aamuaerobiset; en muuttanut (dietti)ruokailujani oikeastaan juurikaan siitä, mitä ne viime syksynä olivat. Eli joko HIIT tai sitten ~20-40min aerobinen aamulla ennen ruokailua, ne ovat ainakin itselleni toimineet.

Rahka mitä vetelen on juuri tuo ehrmann koska valio ja pirkka ovat kauheeta kuraa :D

Onko tossa mun setissä liikaa hiilareita ?

Matchem sanoi:
16.30:

19.00:

21aikaan:

23.00:

Ja salilla siis ma,ke ja perjantai

Missä mennään metsään?

Ite ottasin jonkun kunnon safkan salilla käynnin jälkeen. Esimerkiksi kello 16 safkan voisi siirtää treenin jälkeen syötäväksi.

Matchem sanoi:
Aamupala:8.00
Elovena Hetki puuroa 2pussia
Pari ruisleipää ja päälle Snellmannin pippuri kinkkua
Huuhdotaan alas Kevyt Olo mineraalivedellä.

10aikaan bout:
Protskudrinkki Whey3 50g ja vedellä

12 aikaan:
Kanankoipi ilman nahkaa
Puolikas purkki raejuustoo
Ja jotain salaattia mitä löytyypi tiskiltä

14aikaan:
Protskudrinkki taas

16aikaan:
Suht sama setti kun 12 aikaan

16.30:

19.00:

21aikaan:

23.00:

Mun mielestä sulla on ruokailujen rytmitys vähän perseellään. Syöt klo 16 aika ison aterian ja siitä puolen tunnin päästä oot treeneissä? Ennen treeniä kannattaisi olla syömättä n. 2 - 4 h aterian koosta riippuen. Treenin jälkeinen ateria vois olla jotain muuta kuin "vähän salaattia", esim. kanaa, salaattia ja muutama ruisleipä tms.

Ruokailujen väliä voisi myös venyttää vähän pidemmäksi kuin kaksi tuntia.. Kanankoivet vaihtaisin rintapaloihin/fileisiin ja hyviä rasvoja pitäis saada jostain (öljyt, pähkinät, rasvainen kala..) lisää.

Jos oikeasti olet syönyt jo kuukauden tuolla tavalla, eikä mitään ole tapahtunut painossa, ympärysmitoissa tai peilikuvassa, joitain muutoksia varmaan kannattaisi tehdä. Aerobista..

Kiitos vastauksista mutta voiko ihmisellä olla joku vika jossain kun paino ei laske??? Aikuisten oikeesti mää alan olla aika finaalissa tän projektin kanssa, kohta mää en enää jaksa edes miettiä koko asiaa koska se ei minun kohdalla tuota tuloksia. Rehellisesti olen kolmena keväänä yrittäny samaa hommaa ja aina lopputulos sama.

Olen myös kokeillut olla tyyliin viikon salaatti linjalla tai sitten taas päinvastoin mättäny ruokaa enemmän naamariin niin mitään ei tapahdu. Vaikee tänne on kirjottaa asiaa niinkuin se on mutta kohta alkaa huumori loppuu tähän touhuun. Luin tossa just kevään kiristely tredin kun jengi on pudotellu huimia kiloja pois pienessä ajassa ja itse ei onnistu edes pitkällä aikavälillä.

Tarviiko tässä ottaa miestä väkevämpää avuks että alkaa laardi palamaan vai vaihtaa koko harrastus pingikseen ja antaa ton mätisäkin olla tossa nenän edessä..............

Rauhoitu Matchem! Laihdutus on kestävyyslaji!

Kolmessa päivässä ei välttämättä tapahdu vielä mitään ihmeitä. Hieno homma, että olet saanut kalorit laskettua, nyt on joku pohja mistä alkaa rakentaa. Unohda noi dropittelut ja muut epätoivoiset keinot painon pudottamiseksi. Kun syöt vähemmän kuin kulutat paino tippuu varmasti.

Ehdotan, että jatkat tuota kirjanpitoa jonkin aikaa . Tietysti se on vähän tylsää, mutta silloin tiedät varmasti paljonko energiaa menee sisään. Ja merkitse kaikki tarkasti ylös petät vain itseäsi jos jätät jotain laskematta. Pidemmällä seurantajaksolla (2 vk - ) saat tarkemman kuvan päivittäisestä energiansaannistasi ja mikä parasta opit samalla mitä mikäkin ruoka sisältää. Tästä on hyötyä dietin jälkeen koska ethän halua lihoa takaisin? Sun pitäis siis oppia koostamaan päivittäiset ateriat niin, että voit jatkaa suht koht samoilla ruuilla dietin päätyttyä.

Vaa'an nakkaisin samantien nurkkaan ja tsekkaisin painon vain viikon alussa aina samaan aikaan, että voi taas vertailla. Peili on paljon parempi mittari, vaikka ei sitäkään kannata jatkuvasti tuijotella.

Jos paino ei putoa / kroppa ei kiristy niin silloin täytyy yksinkertaisesti vähentää energian saantia ja/tai lisätä kulutusta edelleen. Lenkkeilyllä on hyvä lisätä kulutusta, mutta taas kannattaa tehdä vain sellaisia muutoksia liikuntatottumuksiin mitkä pystyy myös säilyttämään dietin jälkeen. Muista, että painon putoaminen pitää huomioida kulutuksen vähenemisenä ts. kulutat sitä vähemmän mitä kevyempi olet.

Kaikkein tärkeintä on olla pitkäjänteinen ja päättäväinen. Päätät, että nyt läskit lähdette läiskimään eikä teiltä kysytä mielipidettä! Ja ihan sama kuinka kauan siihen menee, mutta sinähän et luovuta. Aikaa kannattaa varata reilusti. Ainakin kaksi viikkoa per pudotettava kilo. Takapakkia tulee varmasti joskus, mutta silti ei pidä lannistua. Se on vain inhimillistä ettei aina jaksa. Yhden ns. mässypäivän voit pitää viikossa, mutta kohtuudella kuitenkin. Tekee päälle hyvää.

Kyllä se siitä lähtee olet jo hyvässä alussa :thumbs:

No ei ne ruokailut kovin syvällä metsässä näytä olevan. Itse rohkenisin kyseenalaistaa salitreenin intensiteetin. 45 min. 3 kertaa viikossa riittää, mutta sen pitää olla sitten melkoista veren maku suussa -puurtamista aiheuttaakseen ärsykettä koko kropalle. Onko se tuonut tuloksia tähän asti?

Plus sitten se aerobinen. Aamusta, jos mahdollista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matchem sanoi:
Missä mennään metsään?

Paljonko on miehen paino?

Saat siis noin 2300 kcal päivässä? Se voi olla liikaa (ja onkin, jos ei kerran paino putoa). Eli kaloreita alaspäin, nappaa tuosta nyt vaikkapa 500 kcal pois ja katso tapahtuuko mitään.

Tuossahan kuolee nälkään, lisää aerobista ehdottaisin minä.

edit. Lenkkeily tosiaan auttaa asiaa ja paljon. Se lisää kokonaisukulutustasi.

okei,kaveri,juttu on nyt näin:luota muhun,luovuttaminen on viimonen juttu jonka sä nyt haluat tehdä!homma onnistuu kyllä kun jaksat yrittää.olin ite vuosi sitten samassa tilanteessa ja tuntu että koko ajan hakkaan päätä seinään,sitten lisäsin vähän protskuja,otin samassa suhteessa hiilareita pois ja kuinka ollakaan,homma rupes toimimaan taas...täällä porukat voi sanoa että mä tein liikaa aerobista,voi ollakin niin mutta ainakin rasva tirisi nätisti ja lihatkin säily kohtuu mukavasti,ja syksyllä oli sitten mukava alottaa taas kasvaminen uudelta pohjalta.eli mä tein aerobista aamulla ennen aamiaista 3-4 kertaa viikossa,niinä päivinä jolloin en käynyt puntilla mä kävin tekemässä pitkiä kävely ja myöhemmin pyörälenkkejä(paitsi sunnuntaisin,sunnuntai oli tsillailupäivä=),mä poljin kuntofillaria punttitreenin päälle...ja homma toimi.

eli kun sä löydät sen jutun mikä sopii juuri sulle niin sun kropassa alkaa tapahtua ihmeitä.mulle se oli toi loputon aerobisen sahaaminen mutta ei se mitään,mä pidin siitä,ja pidän edelleen...aerobinen kunto oli hyvä jo valmiiksi ja siltä pohjalta niitä oli helppo tehä...

ja lopuksi vanha sanonta:jos voit nähdä sen,voit saada sen.elikkä jos sä pystyt näkemään ittes paremmassa kondiksessa niin sä pystyt pääsemään parempaa kondikseen.sanot sitten pystyväsi siihen tai sanot että et pysty,olet aina oikeassa,kaikki lähtee oikeastaan pään sisältä.

don't give up man!

peace out!

Matchem sanoi:
Mun pituus ja paino on 169 ja 86

Minkä verran mun pitäis mättää ravintoo lärviin jotta alkais tapahtuu

Aika mahdoton sanoa, se täytyy melkein kokeilemalla selvittää. Minä painan suunnilleen saman verran painavimmillani ja yleensä aloitan pudottelun noin 2000 kcal, eli omaan melkoisen hitaan aineenvaihdunnan.

Onko järkeä vatkata hiilareitten kanssa että yksi viikko n.30g päivää kohti ja seuraava viikko n.100-150.Eli olisiko järkevintä antaa mennä ihan rauhassa
keton puolelle, tai no taitaa se mennä tolla 100gramallakin mutta onko tollaisessa veivaamisessa mitään järkeä?Kalorit tietenkin alle kulutuksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom