Voi rähmä mikä veto!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko ns. kaksipuolinen veto kyseessä elikkä se joka ei onnistu maksaa 1500€ ja näin ollen voi käydä niin ettei kumpikaan maksa tai että molemmat maksaa? Entä onko sinun oltava tuossa kunnossa juuri 5v kuluttua vai voitko pistää homman "pakettiin" jo neljässä vuodessa ja antaa sitte tulosten tippua rauhassa?

joo ykspuolinen veto on kyseessä... alussa vähän epäselvästi ilmaisin asian... kaveri ei usko että ennen 35 ikävuotta olen noissa mitoissa. luulee vaan että kyllä se siltä onnistuu muttei multa koska hän on ns.urheilija ennestään ja pystyy käymään salilla silloin kuin huvittaa. siitäpäs se veto sitten lähti. itse kyllä uhosin että nuo mitat täyttyy 5 vuoden kuluessa. ja siihenhän tuo sitten vedon laittoi ettei varmana onnistu ja jos onnistuu niin 1500 egee antaa kouraan... olin sen verran fiksu että otin asian tietenki paperille ja muutama salilla oleva treenari alkoi todistajaksi :)

Just joo.. Eipä tuossa muuta, kuin että treenaa nyt sen verran, että pystyt pysäyttämään sen satkun vaikka viideksi sekunniksi rinnalle ja vähän naureskelemaan ja vittuilemaan kaverille siinä, ennen kuin pamautat tangon ylös :D.

Omaan painoonkin sen 15 kg lisää saa parin kuukauden roskaruokakuurilla, jos hätä tulee, mutta fiksumpaa vamraan toteuttaa sekin puoli vähän maltillisemmin kun sitä aikaa kerran on...

Just joo.. Eipä tuossa muuta, kuin että treenaa nyt sen verran, että pystyt pysäyttämään sen satkun vaikka viideksi sekunniksi rinnalle ja vähän naureskelemaan ja vittuilemaan kaverille siinä, ennen kuin pamautat tangon ylös :D.

Omaan painoonkin sen 15 kg lisää saa parin kuukauden roskaruokakuurilla, jos hätä tulee, mutta fiksumpaa vamraan toteuttaa sekin puoli vähän maltillisemmin kun sitä aikaa kerran on...

HAHHAA! :) Tottakai! Juuri näin teen! =) intoa ainakin hommaan piisaa... muutakin kuin rahan vuoksi teen tätä :) nyt salille ->

Tuloksia tältä aamulta: paino 76kg ja penkki 2x70kg
Jos oot vasta muutaman kerran käyny ja penkkitulos on nyt toi, niin saat jouluna sen satasen, kun syömiset, treenit ja tekniikka napsahtaa kohdilleen. Omaa painoo voit sitten hilailla 5 vuotta sinne ysikymppiin ja olla sillon 90-kilosena mahdollisesti melko kireekin.

joo niinkun tossa edellä on toitotettu, niin helposti onnistut! itellä salihommat lähti käyntiin vähä samal taval; kaverin kans pikku veto et se ottaa ekan amatöörimatsin mma:ssa ennen 35 ikävuotta ja meiksi penkkaa 100kg, aikaa pari vuotta.. noh, nyt vajaan vuoden käyny ahkerasti ja penkki on siinä 90+ et jouluun mennessä menee varmaa rikki! kovaa reenii vaa ni hyvä tulee!

Hei tsemiä prokkikseen! Ihan varmasti homma menee maaliin kun ei lähde rötväilee. Laita ihmeessä päivityksiä tulemaan, näitä on aina kiva seurata.:)

Yli kolmekymppisenä ei paranna kolmessa kuukaudessa 2x70 kg -> 1 x 100 kg mutta kyllä tuo satku noin vuodessa rikki menee... että siinä mielessä tuo aikataulu ei tuota ongelmia.

Toinen mikä on tärkeä on ohjelma. Suoraviivainen painon lisääminen ei todennäköisesti tuota tuloksia vaan iästä johtuen kannattaa käyttää ryssäohjelmaa tms missä peruskuntoa vedetään 70-80% ja sitten tietyn viikkojen välein vain piikataan kovempaa tulosta. Tällöin kroppa pääsee paremmin palautumaan ja myös tulokset kasvaa. Samoin toistot kannattaa pitää maltillisina, ainakin itsellä on hankaluuksia palautua jos koko ajan tikkaa jotain 10 toiston sarjoja. Mutta siis tosiaan lyhyesti; etsi itsellesi sopiva penkkiohjelma.

Nämä on tällaisia omia huomioita penkkituloksen parantamisesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helppo nakki tulee olemaan.

Itse aloitin salilla käymisen kolmekymppisenä ja nyt on takana noin 6kk kohtuu kovaa reeniä.
Alkuun penkkasin luokkaa 1x70kg ja tällä viikolla meni 2x6x85kg eli varmaan satkun pinnassa ois ykkönen.
Mulla oli tosin painoa noin 90kg jo aloittaessa mutta se oli jotain muuta kun lihaa...

Aivan sairaan helppo toteuttaa reilusti alle vuodessa. 6kk max. Jos kerran rasvaprosentista ei tarvitse välittää, niin plussalle vain ja pari penkkikertaa viikkoon + tukevat liikkeet. 10kg tulee lisää jo 4 viikossa penkkiin.

Helposti saat 1500 eskoa, jonka voit sitten käyttää dieettaamiseen kun olet bulkkinut lihasta lisää.

Mä voin vaikka auttaa treeniohjelmassa ja safkassa, pistä emailia tulemaan.

Yksi haaste on tietenkin se, että jaksaa edes jonkinlaista motivaatiota pitää yllä koko sen viisi vuotta, ettei käy niin että vuoden sisällä "mission accomplished" ja sen jälkeen otetaan vähän rennommin, treenaaminen jää ja sitten kun se kolkytviis-deadline kolkuttaa jo ovelle niin todetaankin, että "Oho, ai niin..."

No niin, pahasti näyttää siltä että se satanen nousee jo kuukauden päästä ku noilla sarjoilla maksimi lienee 90kg luokkaa :) Hyvä hyvä! Painokin noussut IMO hyvää tahtia.. Jos jaksat siihen vedon päättymiseen asti käydä salilla edes 2x viikossa nii veikkaisin että ilman kummempaa panostustakin sulla nousee semmoset 120kg penkistä sitten..

Itellä oli 36-vuotiaana lähtökohdat: pituus 177, paino 70, penkkimaksimi 70, JO puolessa vuodessa olin lyhentynyt sentin, paino 78 ja penkkimaksimi 100. Tein Arskan kutosta. Kesällä juoksin painosta viis kiloa pois enkä treenannu punttia. Nyt kolmen punttikuukauden jälkeen paino on taas 80 paikkkeilla ja penkkimaksimi ehkä 105. Mulle vaikeinta olis tuo 90-kiloisuus koska tulee juostuakin paljon ja haluaa kuitenkin jonkinlaisen "kuosin" säilyttää. Silti viidessä vuodessa tuo 10 kilon lihoaminen ei mulle tuottaisi varmaankaan tuskaa, siitähän voisi kuitenkin puoletkin olla lihasta. Pysyt vaan ehjänä niin eiköhän tuo ole helppo rasti.. Kovin kauan vaan sitten joudut odottaa sitä palkintoa :)

Kun sais ittekki tollasia vetoja.. Olisin vaikka valmis lyömään oma paino 85kg ja salipenkki (luonnollisesti kuitenkin perse penkissä ja ilman pomputteluja) 150kg suhteella..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom