Voe masa minkä taas teit...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
"Lääkkeistä olen päässyt kokonaan eroon, mutta täytyy myöntää, että helteillä olen olutta juonut"

Olenko minä tyhmempi kuin muut, kun en tajua mitä :david: :dia tossa lauseessa muka on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ced G
"Lääkkeistä olen päässyt kokonaan eroon, mutta täytyy myöntää, että helteillä olen olutta juonut"

Olenko minä tyhmempi kuin muut, kun en tajua mitä :david: :dia tossa lauseessa muka on?

Valitettavasti kaikilta ei voi odottaa yhtenevää älyllistä lahjakkuutta. :)

Originally posted by Sami82
Kertaus on opintojen äiti.

Matti Nykäsen suusta:

"Elämä on laiffii." on jo kaikille tuttu, mutta tämähän on vasta alkua...
ja sittenhän se myöhemmin muuntui ihmisten suussa muotoon "Elämä on knaiffii"

"Elämä on ihmisen parasta aikaa."
Toinen Matin niin paikkansa pitävä toteamus TV-haastattelussa.

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"
Jälleen yksi lausahdus joka todistaa Matin puhuvan myös ulkomaankieliä.

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin".

"Rakkaus on kuin lankakerä - se alkaa ja loppuu."
Matti jos kuka on oikea henkilö tämän toteamaan.

"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla."
Matti tunteikkaasti kommentoi Ilta-Sanomissa avioeron peruuntumistaan.

"Se on ihan fifti-sixti miten käy" Prosenttilaskukin on hallussa.

"Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!"
Matti TV-haastattelussa kun häneltä kysyttiin joiko hän mäkiviikolla viinaa hotellissa niinkuin iltapäivälehdet väittivät.

"No p***uhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!"
Mäkikisaan valmistautuvan Matin kommentti toimittajalle joka tuli kysymään mikä on miehellä mielessä.

Suuri ajattelija Matti Nykänen on myös todennut: "Kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrin nokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours." (TV-haastattelussa)

Heh, nämä Masan on kyllä legendaarisia, mutta mihin oli häipynyt se pillujuttu. Se oli paras :D Ja pitää pääsääntöisesti paikkansa! :blow:

Originally posted by Anssi
Heh, nämä Masan on kyllä legendaarisia, mutta mihin oli häipynyt se pillujuttu. Se oli paras :D Ja pitää pääsääntöisesti paikkansa! :blow:

Onhan tuolla tuo yksi pillujuttu. Mikäs se toinen on?

Originally posted by Ced G

Ei mitään jos sen sanoo joku muu kuin Matti.

Originally posted by HooEee
:lol2: :itku: toi oli hyvä

mutta asiaan
Kyllähän Matissa jotain vikaa on. oisko vähän jälkeenjääny ja/tai "yksinkertainen" hyvin helpostihan Matti on johdateltavissa. Ihme ettei sitä ole koskaan julkisuudessa puitu.

Matillahan on ADHD, eli jokin rakenteellinen (?) vika aivoissa, joka saattaa ilmetä ylivilkkautena, keskittymiskyvyttömyytenä, aggressiivisuutena jne... Monesti nämä ADHD-ihmiset ajautuvat alkoholisteiksi tai muuten elämän sivuraiteille

Lisäksi Matin äo tuskin on kovin korkea, veikkaisin että tuollaiset 70.

Oli miten oli, säälittävä tyyppi.

5 asiaa, jotka tasaisin väliajoin pomppaavat lehdistä luettavaksi:

1. Matti veti naistaan turpaan - taas

2. Pettääkö puolisosi sinua? Tutkimusten mukaan joka kolmas...

3. Julkkis NN tuli uskoon...

4. Matti kihloissa

5. Formulakuski/laulaja/malli/liikemies: "Suomalainen kateus yllätti..."

Mikä on Matin funktio näissä lehtijutuissa? Säälin kerjääjä? Suomen oma myötähäpeäarkkienkeli? Koko maan pelle?

Miksei Matti ole Espanjassa? Mitä vittua se edes tekee täällä suomessa enää?

Anteeksi avautuminen, olen vain niin kateellinen :)

Originally posted by Dragon

Espanjan lehdet ja epsanjalaiset eivät kenties ole kiinnostuneista entisestä suomalaisesta mäkikotkasta. Täällä Masan tekemiset on jatkuvasti jostain kumman syystä lehdissä, kai ne joitakin sitten kiinnostaakin. so not.

Originally posted by mho
Espanjan lehdet ja epsanjalaiset eivät kenties ole kiinnostuneista entisestä suomalaisesta mäkikotkasta. Täällä Masan tekemiset on jatkuvasti jostain kumman syystä lehdissä, kai ne joitakin sitten kiinnostaakin. so not.

Tuhlaajapojan 10. kotiinpaluu on aina yhtä sykähdyttävää :)

kerran menin väärässä seurassa vähän kommentoimaan nykäsen toilailuja. Yks seurueesta tunsi matin ja melkein loukkaantui kommenteistani. Kuulemma SELVINPÄIN mukava ja sympaattinen heppu. Ja helevetisti on ainakin ollut palkintoja kaapissa. Ei riitä yks huone minnekään. Missähän nekin nyt on.

t.Mike Sierra

Masa

Matti on rutiini !!

Muistetaan ny kuitenkin, että kyseessä on kaikkien aikojen paras mäkihyppääjä ja paras Suomalainen talviurheilija.

Ei Masasta ois ikinä tullu maailman parasta mäki hyppääjää, ellei se ois ollu tommonen luonne.

Masaa ei paljon koulu kiinnostanu, vaan lähti aina hyppii, jos sää salli.

Originally posted by Levetsu
Ei Masasta ois ikinä tullu maailman parasta mäki hyppääjää, ellei se ois ollu tommonen luonne.

Masaa ei paljon koulu kiinnostanu, vaan lähti aina hyppii, jos sää salli.

Siinä ei liene mitään uutta, että useimmiten (alasta riippumatta) oman alansa parhaat ovat surullisia ihmiskohtaloita.

Jokin luonteen puute/ihmeellisyys/anomalia saa monomaanisesti jauhamaan sitä yhtä juttua hamaan loppuun.

5 asiaa, jotka tasaisin väliajoin pomppaavat lehdistä luettavaksi:

1. Matti veti naistaan turpaan - taas

2. Pettääkö puolisosi sinua? Tutkimusten mukaan joka kolmas...

3. Julkkis NN tuli uskoon...

4. Matti kihloissa

5. Formulakuski/laulaja/malli/liikemies: "Suomalainen kateus yllätti..."

Mikä on Matin funktio näissä lehtijutuissa? Säälin kerjääjä? Suomen oma myötähäpeäarkkienkeli? Koko maan pelle?

Anteeksi avautuminen, olen vain niin kateellinen :)

Tuohon listaa lisäisin vielä pari kohtaa:

1. Jasmin Mäntylän uutta miesystävää epäillään vastakkaiseen sukupuoleen sekaantumisesta

2. Janinan/Lindan uudet rohkeat bikinikuvat (talvella kalsarikuvat)

Eiköhän tuo Matin vakiovierailu pellelehtien jutuissa ole ihan harkittua ryyppyrahojen keräämistä. Seiskalla ainakin taitaa olla sellainen tyyli että pistetään Matti Espanjaan tutun toimittajan kanssa ryyppäämään ja kännikuvat ja jutut julkaistaan tiettyä korvausta vastaan. Näillä Matti sitten kattaa seuraavaan keikkaan asti ryyppy- , majoitus ja hoitolaitoskulut.

Mutta on se aika säälittävässä jamassa nykyään...jokos Matti on kokeillut uskoon tulemista? Siitä saisi pellelehdet jymyjutun...ja Matti mammonaa...

Originally posted by Hannibal
Voi Matti-parkaa. Aina niin huono säkä naisten kanssa. Ihmekös tuo, jos kalja maistuu, kun tuommoisten hullujen kanssa yrittää yhteistä tulevaisuutta suunnitella. Hellekin varmaan kiristää temperamenttisen ex-mäkikotkan pinnaa. No, rakkausasiat ovat usein mutkikkaita. Eiköhän Matilla vielä onni potki ja asiat järjesty. Elämä on mesta paikka! :)
:D On se varmasti vittumaista elellä kun selkeästi tiedostaa kuinka kieroutunut maailma ympärillä on. Ne ei niinku hiffaa tajua. Ja sitten vielä helteet päälle!

Originally posted by Neuvostoliitto
1. Jasmin Mäntylän uutta miesystävää epäillään vastakkaiseen sukupuoleen sekaantumisesta

Jasmin Mäntylähän deittali myös Ilkka Kanervaa jossain vaiheessa. Hmm :confused:

Jasmin Mäntylähän deittali myös Ilkka Kanervaa jossain vaiheessa. Hmm :confused:

En jaksa kyllä uskoa,että vaikka Kanerva kauhea sarvi onkin,että olisi tuohon molonsa survaissut. Kyllä sillä sen verran järkeä on. Lisäisin listaan kaksi lööppiä jotka saavat vihani kuplimaan äärimmilleen.

1.) Ruotsin kuninkaallinen XXXXX teki XXXXX ja XXXXX ei tykännyt. Saatana yhtään lehteä en osta,jossa mainitaan noista jotain. Ei vois todellakaan vähempää kiinnostaa.

2.) Hannele Laurin uudet hampaat/uusi onni/epäonni, uusi/vanha mies, uusi/vanha koti. Väitän,että jos Nykänen soittelee lehtiin niin Lauri on toinen. EVVK kuka tämä oikein luulee olevansa? Tavallinen rivinäyttelijä,joka on jo rapistunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom