Vkl-päivystävä hammaslekuri HKI/Espoo? "Halpa, hyvä, äkkii pääsee"-suosituksia.

Kun Pakkis muutenkin on kaikkien maailman alojen asiantuntijapalsta, niin joku osaa varmasti suositella Espoo-HKI seutuvilta asialliseksi todettua ja lauantaisinkin jopa avoinna olevaa hammaspuoskaria.

Halvat hinnat tietty aina mukava homma, mutta lyhyet jonot vieläkin parempi - ei viitsisi kovin kauaa kuitenkaan kieriskellä masokistisen hekuman aallonharjalla kun hampaasta tuli nielaistua puolikas.

Paljon hampaissa muuten on proteiinia, mun kalorilaskelmat meni nyt ihan sekaisin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IronMind sanoi:
Kun Pakkis muutenkin on kaikkien maailman alojen asiantuntijapalsta, niin joku osaa varmasti suositella Espoo-HKI seutuvilta asialliseksi todettua ja lauantaisinkin jopa avoinna olevaa hammaspuoskaria.

Halvat hinnat tietty aina mukava homma, mutta lyhyet jonot vieläkin parempi - ei viitsisi kovin kauaa kuitenkaan kieriskellä masokistisen hekuman aallonharjalla kun hampaasta tuli nielaistua puolikas.

Paljon hampaissa muuten on proteiinia, mun kalorilaskelmat meni nyt ihan sekaisin?

Lohkeaman perusteella pääsee heti kunnalliselle päivystykseen. Tokkopa muutamaa tuntia enemmän tarttee odottaa. Jos palvelu pelaa, niin soita ja antavat jonkin noin arvion, kun kannattaa valua odottelemaan. 3 päivää sitten kiskaisivat hampaan päivystyksessä ja aikaa kului reilu vartti.

En tiedä toimiiko nyt 0.25, mutta päivällä sitten.

Huonojalkainen sanoi:
Lohkeaman perusteella pääsee heti kunnalliselle päivystykseen. Tokkopa muutamaa tuntia enemmän tarttee odottaa. Jos palvelu pelaa, niin soita ja antavat jonkin noin arvion, kun kannattaa valua odottelemaan.

Joo olihan taas hilpeää ryhmää aamun sarastaessa lauantaiaamun kunnallisessa hammaslääkäripäivystyksessä.

1 narkkari kailotti kovalla äänellä käytävällä lääkitystään hoitsulle esitietokaavakkeeseen: "Metatooni! No metatooni, metatooni! Saatana kun se syö hampaat!". Sitten hetkeä myöhemmin paikalle saapui toinen narkkari, joka näytteli kesäteatterityyliin kuinka hänellä on valtaisat hammastuskat ja pitää välittömästi saada vähintään 6 litraa morfiinia: "joo, tuo jotain vahvaa, ja paaaa-aljon". Hoitsu toi 400:sen Buranan ja hipiltä paloi käämi täysin.

Samalla käytävällä toki tirsaa veti myös pari denaa, itki ~3 tuntia putkeen vauva sinappikaasua levittäen ja viereen istui syrjäytynyt mummo, joka halusi välttämättä keskustella naisasioistani ja kertoa tyttärensisarenpoikansa harrastuksista. Ei auttanut vaikka menin 3 vuotta vanhan Anna-lehden numeron taakse puoleksi tunniksi piiloon.

Niin ja se itse asia: iskivät poralla höystäen vain jotain väliaikaispikapaskaa sinne hampaantynkään ja käskivät mennä heti viikon alussa yksityiselle hoitamaan leegot kuntoon. Taisivat pikkaisen painaa aikataulut päälle, kun puudutuskin alkoi toimia vasta autossa kotia kohden ajellessa.

Referaatti: menkää hyvät ihmiset yksityiselle hammaspuoskarille, jos vain ikinä on pientäkään vaivaa kalustossa. Mulla ei ainakaan huumori riitä enää toista kertaa moista tivolia katsella hampaan ja posken tykyttäessä taustabiittiä. :down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom