Viva La Bam/Bam Margera -fanitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo,oishan se helvetin tylsää katsoa tuon tyylisiä ohjelmia,jos sielä ei tehtäis mitään ns. arkielämästä poikkeavaa ja täysin kahjoa. Viva La Bam on kyllä ainakin nykyään niin kirjoitetun ja näytellyn tuntuista,mut kyllä sitä krapulaansa katsoo. Shäntzeesit ovat ehkä tällä hetkellä sitä parasta tässä kategoriassa.

Hienointa noiden katsomisessa on ehkä lähinnä se "yhteishenki" :D

Itsekkin tykkään katsella juuri tämän tyylisiä ohjelmia. Jackass, Viva la Bam ynm. Ihan hyvää viihdettä kunhan ei ota liian tosissaan.

Mitä toi "fondling" tai "groping" tarkoittaa? Ilta-sanomien juttu ei valota sitä yhtään.
Se on englantia ja tarkoittaa fondlaamista ja grouppaamista. (hyväily ja kouriminen)

Täytyy myöntää, että sain hieman eri käsityksen Ilta-Sanomien artikkelista. Ihan off-topicina, onks ton lehden toimittajat noin ammattitaidottomia vai tekeekö ne ton ihan sensaatiohaun vuoksi?

Itse tekohan on tuomittava, mutta paska uutisointi vituttaa myös.

Don Vito oli ainoa hauska asia sarjassa, vaikka ei ihan täysillä käynytkään. Tällaiset esimerkit todistavat sen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No aika karua, jos kourimisesta saa elinikäisen. Teko toki iljettävä, mutta silti: julkisella paikalla hiplailusta saisi varmaan Suomessa pedofiili vaan sakot...

"Vincent Margera, 51, who was accused of groping three girls ages 12 to 14 during an autograph signing event last year at mall skate park in the Denver suburb of Lakewood, fell to the floor cursing and yelled, "Just kill me now."

Jostain luin että Vito oli niin kännissä että oli nippa nappa pysyi jaloillaan ja kusi housuunsa. Kyllä aika kovaa rangaistusta ovat hankkimassa hänelle :(

Eikä varmaan ole ihan pienet rahat kysessä mitä noi likat varmaan vaatii "henkisestä kärsimisestä"

Mitä vi**n lapsiseksiä jos on kourinut?

Joskus tuntuu, ettei ole mitään suhteellisuuden tajua noilla tuomioita antavilla elimillä. Jos nyt joku äijä vähän leikillään puristaa perseestä, niin pitääkö siitä oikein vankilaan mennä? Luulen, että toi Viton juttu on vähän tähän vitsin suuntaan menevä, ja media on paisutellut asiaa. Oikeat pedofiilit tuskin tekee tointaan jossain nimmarinjakotilaisuuksissa.

Noo, Bam on aika saakelin rikas ukko ja jos se on (vito) ''pyllylle'' muutaman kerran läppässy ns. isällisesti, nii mun mielestä se ei mitään hyväilyä ole, ja tuossa voi olla, että ne ottaa hyvät rahat niitten lapsen vanhemmat tuosta hyvästä, kun tietää amerikan meiningin puhutaan, miljoonista ellei kymmenistä

Noo, Bam on aika saakelin rikas ukko ja jos se on (vito) ''pyllylle'' muutaman kerran läppässy ns. isällisesti, nii mun mielestä se ei mitään hyväilyä ole, ja tuossa voi olla, että ne ottaa hyvät rahat niitten lapsen vanhemmat tuosta hyvästä, kun tietää amerikan meiningin puhutaan, miljoonista ellei kymmenistä

totta. jos vito ois köyhä puliukko jolla ei olis rikasta sukulaista niin tuskinpa kukaan tekis mitään....

e: ja mä luulin aluks että ois oikeesti käyttänyt hyväkseen/vast mutta sit paljastukin että jostain tommosesta tyhjänpäiväsestä......

Onks toi Bam Margera nyt sit kovinkin rikas muka? Ei ainakaan omiin silmiin oon tehnyt mitään ihan käsittämättömän suosittuja ja kovia juttuja. Vaikuttaa lähinnä tommoselta tositv-mieheltä, jolla on enemmän mainetta kuin mammonaa. Ja mitä ne Bamin rahat liittyy Viton tuomioon, eihän Bamin sen Viton sakkoja tartte maksaa.

Tosta Don Viton jutusta. Tuolla oli toi oheinen teksti. Eli rikkoks Don Vito ehdonalaistaan ku kähmi niitä tyttöjä? Ja jos oli, ni onko normaalia et siinä lukee ettei saa olla missään tekemisissä alle 18vee lasten kanssa. Vai oliks miehel jo aiemmin jotain vastaavaa lapsiinsekaantumista? Vai oonko ymmärtäny ihan väärin.

"The crappy uncle still faces 12 felony counts for allegedly violating his bail; he was to have no contact with children under 18, and not consume drugs or alcohol, and was to provide detailed information on any business travel. The verdict on those counts is still pending. Vito will be sentenced on December 20."

kun syyte nostettiin, tuli kielto lasten kanssa olosta. Jenkeissä nuo skeittaajat saavat miljoonia, bamilla oma sarja, jackass, kaikki muut keikat lisäksi niin uskonpa että häneltä muutama miljoona löytyy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom