Viva La Bam/Bam Margera -fanitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
japa sanoi:
Mua on ihmetyttänyt se että kuinka kavereilla riittää rahat tuohon hommaan
Mulla on sellanen kutina, että ne ei ite maksa senttiäkään, vaan niille maksetaan siitä, että ne riehuu. MTV siis kustantaa. Olis kyllä mukavaa olla mukana tollasessa hommassa. Saa toteuttaa itteensä, ja siitä vielä maksetaan.:D

Hoho, hyvä topic :) Itse olen fanittanut bamia ja koko porukkaa jo montamonta vuotta. Olen katsonut/kuunnellut kaikki niiden tuottamat pätkät+sivuprojektit ja muut. Melkeinpä pitäs apua hakea mut ei. Aivan helvetin hyvää viihdettä kertakaikkiaan. Tälläkin hetkellä kuuntelen radio Bamia http://www.aussiebeerfan.com/.

Olen varmaan friikki, mutta mä tykkään tosta Viva la Bamista, Myös Jackass ja Wildboyz kolahtaa kunnolla :D:D Hauskaahan tuollainen on, vaikkakin ihan hemmetin typerää... mutta jos suhtautuu siihen huuhaa-viihteenä ja jättää aivot narikkaan niin toimii kyllä :D Ja Don Vito rokkaa :rock:

p.s. Dirty Sanchez onkin sitten täyttä tuubaa ;)

Viva La Bam on aivan kuningas! Pidän myös kaikista muista samanhenkisistä jutuista. Nämä pojat eivät tylsää päivää näe :D

Parasta hölmöilyissä on se kun "pääsee" itse niitä kokeilemaan. Vaikka ohjelma kehottaa olla yrittämättä himassa samaa niin saapa nuo "temput" aivan uuden suunnan kun koittaa itse... :D :whip:

välillä kyllä pääsee :itku:

Kaikki CKY:t, viva la bamin tuotantokaudet ja jackassit nähty ja kyl tykkään meiningist. Don Viton autot saanu aika monta kertaa kyytii.

Viidennes viva la bamin tuotantokaudes
menee bamin hummeri paskaks, tiputetaa soramonttuu vitun korkeelt, don vito kosti sen autojen hajotukset hajottamal sen hummerin.
:D

japa sanoi:
Mua on ihmetyttänyt se että kuinka kavereilla riittää rahat tuohon hommaan

Bamilhan on rahaa vissii aika kiva määrä ja MTV maksaa aika varmast suurimman osan kuiteski.

Kyllä itsellekkin kolahtaa kaikki nämä jackass äijien tekemät sarjat ja leffat. Aina saa nauraa vatsa kipeenä, ja ei voi kuin ihmetellä miten ne kokoajan keksii uutta tai tekee vanhat jutut yhä hullumpina.
Dirty sanchez on kanssa kova, ne jätkät on kyllä vielä hullumpia kuin jackass heebot!

Siinä yhdessä Viva La Bamin "Yhdyskuntapalvelu" -jaksossahan April toteaa ottaessaan Bamin t-paitoja komerosta, että Bamilla on rahaa kuin roskaa, joten tuskin siltä porukalta rahat ihan heti loppuvat.

Mutta erinomaista viihdettähän nuo ohjelmat tarjoavat.

Dirty Sanchezissa poikien idea vaikuttaa olevan mahdollisimman vakavan ruumiinvamman saaminen. Viva la Bamissa ja muissa Jackass-hemmojen touhuissa runnellaan suurelta osin vain irtaimistoa. Mutta DS on toki aivan loistava sarja myöskin.

Ja eikös nuo Bamin vanhemmat kestä poikansa menoa suurelta osin siksi että Bam miljonäärinä osti niille uuden talon ym kivaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JohnnieC sanoi:
Magera vaikuttaa todella ilkeämieliseltä kusipäältä joka todennäköisesti pienenä repi kärpäsiltä siipiä.

Voi olla, CKY;ssä ne on ottanu ampiaisen kiinni ja jäädyttäny sen horroksee.
Sitte pistäny narun johkuu pöytää kiinni ja sito sen toisen pään siihe ampiaisee, sitte ku se virkos ni se läks lentoo ja naruhan otti kiinni, jotenka se ei päässy ku n. metrin kauemmas siit pöyäst... Jöö, aika vittumain temppuhan tommonen on.

lumbago sanoi:
Voi olla, CKY;ssä ne on ottanu ampiaisen kiinni ja jäädyttäny sen horroksee.
Sitte pistäny narun johkuu pöytää kiinni ja sito sen toisen pään siihe ampiaisee, sitte ku se virkos ni se läks lentoo ja naruhan otti kiinni, jotenka se ei päässy ku n. metrin kauemmas siit pöyäst... Jöö, aika vittumain temppuhan tommonen on.

Vittumainen....mutta täysin yhdentekevää.

Jackass ja Wild-boys kolahtavat jostain syystä enemmän kuin Viva la Bam. Itsekään en tykkää tavaroiden ylenpalttisesta hajottelusta, vaikkakin varaa siihen olisi.

Viva la bam: Rahaa palaa saatanasti ja siinä sivussa sekoillaan ja kiusataan don vitoa

CKY: Jätkät on ihan irti :hyper:

DS: Nää tarvis hoitoa, mutta silti aivan saatana hauskaa kamaa

Jackass: Näistä viidestä selkeästi paras. Vaikka Knoxville suunnitteleekin uusia sketsejä niin eiköhän jackass kama ala olemaan aika läpikäyty. Joten tylsää katoa vanhoja jaksoja.

Wildboys: Yhtä vitun tyhjän nauramista koko sarja. Hei tällä apinalla on punanen perse "HEHEHEHEHEHE HAHAHAHAHA HÖRRHÖRRHÖRR" voi vittu kun on hauskaa :jahas:

Tulipa mielee, että Margeran "Haggard" niminen leffa kannattaa kattoa myös. Se nyt ei oo niinku CKY:t sun muut, että "sekoiluleffa", mut silti hyvä.

Odu sanoi:
Kaikista turhinta tohon liittyvää on "EXTREME DUUUUUDSONIT". Ehkä Suomen turhimmat ihmiset. Onpa tosi viihteellistä katto Jackassista huonosti apinoituja temppuja. Huoh.
Kyllähän ne duudsonit väänsi sitä juttuaan jo ennen kun jackassia missään esitettiin eli ei oo apinoitua. Ei tosin niiin kovin hauskaakaan.

Tuossa Suomen Mtv.n avauksessa oli sairaan hauska vilaus Wildboysien jaksosta: Steve-O otti norsun kuset ja paskat päälleen jota tietysti seurasi jo tavaramerkiksi muodostunut yrjöäminen. En aio jättää tuostakaan yhtään jaksoa väliin, saamarin hauskaa on taas luvassa.

Tulipa tässä mieleen että olisko kellään omakohtaisia sekoilutarinoita ko. sarjojen innoittamana jaettavaksi?

Hitsi, kuulin vasta nyt että tuokin WB.n jakso on jo vanha...jäänyt vain Trommilta näkemäti. Mutta olipa taas raivokkaan hyvä Viva la Bam! Hyvää skedeystä ja DiCamillokin oli vedossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom