Viva La Bam/Bam Margera -fanitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Tromm

Banned
Ikä
43
Eilen tuli taas katottua pitkän tauon jälkeen ja jumalauta! En muistanutkaan miten hervottoman hauskaa menoa ohjelmassa aina on! Pitkään oon fanittanut Bamin meininkiä ja remellystä, skeittausaikoinani mies oli suuri idolini. Ja suurelta osin Bamin takia minustakin tuli auktoriteetteja vastaan kapinoiva kiusanhenki...
Mitä mieltä muut ko. hepusta/kaveriporukastaan? Esim. CKY-leffathan ovat aivan mahtavaa viihdettä, kuolemattomia kohtauksia on lukemattomia (Raab paskantaa kahvilan ikkunaa vasten, Raab kusee sähköaitaan, loistavat skedeosuudet ym).

Pitääpä laittaa imutukseen nuo nyt heti.

Idioottejahan nää jätkät on kaikki, mutta tällä hetkellä maailman parasta komiikkaa. Viva la bamin yksi parhaista läpistä on don viton paskaraivarikohtaukset :lol2: "bawaglanabla wagla!!!!!!!!!"

Niin muuten onkin, eilenkin oli klassista menoa kun Vito raivosi Playboy Mansionin portilla...

Mielestäni Bam oli parempi Jackass aikoina. Nyt juttu on menny liian älyttömäksi. Kyllä Wild Boys ownaa Viva la Bamin sata-nolla.

Edit: hyvänä esimerkkinä se, kun pojat hajotti sen yhden prätkän vetämällä sitä Hummerin peräs. Mä en tajua sellasta järjetöntä tavaran hajottamista.

Tyhmää ja idioottimaista viihdettä, mutta ah..niin hauskaa;)

jackassista tykkäsin ihan simona mutta muo bamin oma juttu ei oo ikinä oikein iskeny...
okei se slayer-jakso oli cool :D

Sehän tässä onkin hienoa kun pojilla on rahaa millä mällätä eli varaa kaman rikkomiseen löytyy.

Mun mielestä parasta settiä on kun ne tekee jotain aivan hervotonta kuten ne "älkää ruokkiko Philiä", tai "vallihauta himaan" tai "skeittipuisto kotiin" jaksot. Pelkkä hajottaminen ja paskominen on syvältä.

Don Vito on kyllä aika kurko äijä. :D

Tromm sanoi:
Sehän tässä onkin hienoa kun pojilla on rahaa millä mällätä eli varaa kaman rikkomiseen löytyy.
Silti en sitä ymmärrä. Väitän, että vaikka rahaa olisi jolla mällätä niin mua ainakin vituttais jos mun vehkeitä hajotettais. Ei kyse oli välttämättä siitä, että kamaa saa lisää. Joihinkin vehkeisiin ja tavaroihin voi liittyä paljon tunnearvoa yms. Lisäksi siinä on aina oma vaivansa, että hankkii uuden sen hajotetun tilalle.

Vaikka rahaa olisi kuin Gatesilla niin varmasti suuttuisin jos kaverit rälläköis mun Hummerista katon irti. :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tromm sanoi:

Mitäs vitun hienoa siinä on? Melko :david: touhua tommonen tavaroiden hajoittaminen.

Jackass ja Wildboys oli kyllä huippuja.

ei jotenkin bam iske.. Liikaa alkaa paistaa jaksoista läpi, että ovat käsikirjoitettuja. Aluksi oli ihan hauskaa katsoa kun bam sekoili mutta nyt kaikki on jo nähty. Myöskin bamin "millään ei ole mitään välii mä oon kuningas"-asenne vituttaa.

Kai se jotain roolia vetää, mutta mun mielestä aivan vitun ärsyttävä tapaus. En toki henk. koht. tunne, mutta enpä oikeastaan haluaisi tutustuakkaan.

Bam is pussy.

Jackass jaksoi naurattaa mutta ei nämä uudemmat häröilyt niinkään, ei tuota tokikaan ole tullut sittemmin seurattua. Minä oleeeen jo niiiin vanha. Paitsi Slayer-jakso jostain syystä tuli katottua...heh.

Wild Boys -säätäminen kyl on taas jo ihan hassunkurista ajoittain. En siis olekaan ihan niiiiin vanha.

En ole normaalisti väkivaltainen, mutta sitä Bamia voisi käydä losauttamassa ihan huolella. Jackassista tykkäsin kyllä, ja Wildboyzistakin jokseenkin.

Luulenpa, että olen sen verran pelle että jaksan nauraa sille kun joku tkee itsensä naurunalaiseksi/satuttaa itseään, mutten sille että kiusataan muita, lähes pelkästään. Ehkä. Sissus saatana mä mitään tiedä. Ärsyttää se Bam ihan kympillä. Ne muut alkuperäiset Jackass -tyypit kolahtaa enemmän. Ja Phil rules!

Vaikkakin olin laskea alleni silloin aikoinaan kun kaivoivat sinne pihalle kuopan ja peittivät jollain lehdillä ja Phil Margera huristeli siihen ruohonleikkurilla. Vieläkin naurattaa. :rolleyes:

Menee laidasta laitaan, välillä ihan hauskoja juttuja ja toisinaan aivan täyttä skeidaa. Mua on ihmetyttänyt se että kuinka kavereilla riittää rahat tuohon hommaan ja kuinka noilla nuo sukulaiset(isät,äidit) jaksavat olla mukana.

Kaikista turhinta tohon liittyvää on "EXTREME DUUUUUDSONIT". Ehkä Suomen turhimmat ihmiset. Onpa tosi viihteellistä katto Jackassista huonosti apinoituja temppuja. Huoh.

Tromm sanoi:
Ja suurelta osin Bamin takia minustakin tuli auktoriteetteja vastaan kapinoiva kiusanhenki...

Uskomattoman hienoa.

Dirty Sanchez is better than Viva la Bam....
But that´s just my opinion!
:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom