Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Helvetti, fiilis on vieläkin ihan paska ja päälle vielä morkkis kun en ole töissä tänään. Rahatilanne on päin kilinvittua ja ruuat vaihteeks ihan finito. Tosin ei ne sisällä kyllä pysyiskään. Josko vaikka tän viikon aikana ei kiskois viinaa taas kolmea päivää putkeen.

Ei löydy itestä voimia tällä hetkellä duunaa yhtään mitään, vaik pitäis kyhää vaik mitä. Vittu. Onneks on sentään nukkunu paljon, sitä ei yleensä tee tarpeeks. Punttireissuja viime viikolla liian vähä, pitää koettaa päästä ruotuun tällä viikolla. Ja vaik käärii jostain sen verran paaluu että saa ruokaa. Tai ainaki ees tota protskuu ettei ihan kutistu.

Noi huhtamon aivopierut tuli luettuu läpi, tarttuva toi kaoottinen kirjotustapa. Taitaa mennä tää päivä kyllä tässä, että kitisen itekseni paskaa oloani ja noin edelleen, huomenna voi sitte taas ruveta mieheks ja tehä asioille jotain.

Loppukuu tultava toimeen muutamalla rahkapurkilla ja kaurapuurorypsärilinjalla:urjo:

Ja ei, en ole rahojani tuhlannut, muutama odottamaton vastoinkäyminen veti vaan tilin nollille.

Ollaanhan sitä dieetillä juu, mutta ainakin rahkaa saisi olla joka päivälle muutama purkki. Nyt loppuvat jo viikon päästä. No asenteella vaan:whip: vaikka sitten lihatkin katoais, eihän tässä sentään kisoihin tähdätä tosissaan.

Vähän vaan itsesäälissä rypien :itku:

Onneksi on sentää kaurapuuroa, voisivathan asiat olla niin paljon huonomminkin:)

Taas kipeenä, PRKL!!! Viikko edellisestä ja taas tauti! Rahaakin pitäis tienata mut ei töihin pääse. Saraslomakaan ei paljoa auta kun ei oo viel tarpeeks pitkää työsuhdetta. Sapettaa....

Sormi paskana ja polvea särkee....
Tais jäädä taas Krav Magat tältä päivältä prkl

Läskiäkin tullu vyötärölle ja väsyttää.

Salitreenille tulee taukoa kk. Viinaa menny tuhottomia määriä. On tullu poltettua useaan otteeseen vähän tupakkia rajumpaa tavaraa. Ihmissuhteet päin honkia. Pelottavaa on se, etten oikein pysty kontrolloimaan itseäni. Oli kymmenen päivän juomaputki ja nyt 3 päivää taukoa, mut teki illalla mieli paukkua. Vittu jos tästä tulee joku ongelma. Eipä ois itestä uskonut, että kaikenlaiseen ryhtyy/joutuu. Sekoilu saa loppua ja lento Suomeen on pakko ottaa kohta. Uima-altaat ja palmut vaan laukasee semmosen bilekierteen, että alta pois...

Topah sanoi:
Salitreenille tulee taukoa kk. Viinaa menny tuhottomia määriä. On tullu poltettua useaan otteeseen vähän tupakkia rajumpaa tavaraa. Ihmissuhteet päin honkia. Pelottavaa on se, etten oikein pysty kontrolloimaan itseäni. Oli kymmenen päivän juomaputki ja nyt 3 päivää taukoa, mut teki illalla mieli paukkua. Vittu jos tästä tulee joku ongelma. Eipä ois itestä uskonut, että kaikenlaiseen ryhtyy/joutuu. Sekoilu saa loppua ja lento Suomeen on pakko ottaa kohta. Uima-altaat ja palmut vaan laukasee semmosen bilekierteen, että alta pois...

polttele ennemmin, mutta viinalla saat itsesi kyllä huonoon kuntoon ja tosiaan kun juot, niin ei oikein voi treenatakaan.

Kyllä sai taas repeillä reenissä. Viihdettä tarjosi sankari, joka oli päättänyt tulla tekemään jalkapäivän boxerit/uikkarit päällä, en tiedä kummat ne oli mutta kovin dorkalta näytti. Totta kai sen piti tehdä kyykky reenin aluksi:lol2:

taicaviitta sanoi:
no, mutta toisaalta - voi ainakin muistella samalla sitä omaa kultaista (?) nuoruuttaan, jolloin penkkitulos oli se maailman tärkein asia. ;)
Ai ai on se vaan hyvä juttu, että en itse ryhtynyt moiseen penkki+hauis pelleksi aikoinaan. Oli sentääs isän serkku joku opetti minulle 5-jakoisen salat. Ai niin ja eka laite jota koskin salilla taisi olla jalkaprässi ja siitä lähtien olen aina treenailut sillä jalkoja.:D

Sainpahan tänä päivänä ahdettua sisääni n. 4500kcal:n edestä "ruokaa". Lähinnä lihapiirakka/pizza- linjaa. Saapi nähdä, sitten kuinka käy, kun pitäs alkaa miinuskaloreilla elämään.

Vähän alko nyt vituttamaan tämä oma typeryys.

Ai niin ja eka laite jota koskin salilla taisi olla jalkaprässi ja siitä lähtien olen aina treenailut sillä jalkoja.
eihän tuollaisia hilavitkuttimia tarvita... :) Tanko selkään ja kyykkäämään, siitä se kehitys lähtee.

Ei helvetti, olo on vielä hirveämpi kuin eilisaamuna, tänään tosin psykosomaattisista syistä, vaikka ei se sillei tee hirveästi eroa, tulos on nytkin se, että mä en voi edes syödä.

Näin tässä unta viimeisimmän parisuhdefiaskoni toisesta osapuolesta. Tossa unessa me nähtiin ja puhuttiin se läpi mitä tapahtui ja mä koin valtavaa vitutusta, mutta tuntui siltä, että kykenen sitte jatkamaan elämääni. Ja sitte mä heräsin ja rupesin taas kerran kuvittelemaan jokasta mahollista "mitä jos koko paska johtuiki vaan pelaamattomasta kommunikaatiosta jne ja homma ois ollut vielä korjattavissa", vaikka tota skenaariota mä en usko itekään.

Ei nyt oikeesti voi olla reilua, että jonku puolentoista kuukauden suhteen jälkeen on suhdetta pidemmän ajan paskana. Mä en vittu ymmärrä. En itteäni enkä sitä mitä tapahtu. Mutta mä haluaisin.

Ei tässä voi kun nauraa. Oli tuossa reilu kuukausi takaperin räkätautia ja huilasinkin salilta väliviikon. Kuumetta ei ollut ja muutenkin olo ihan ok, joten pääsin taas salille. BAM! Uudestaan taudit päälle. Viikon kerkesin treenata. Noh, huilasin taas reilun viikon. Nyt vittu melkein 2 viikkoa kerkes käydä ja taas tuntuu, että tauti iskee. Nyt on pakko pitää vähintään 2viikon paussi. Hajottaaaaaa. :lol2:

Voi perse minun kanssa... Sain tentistä lähes täydet pisteet, jeepäjee, mutta tein etätehtävän päin persettä (ei huvittanut koko homma) joten sain vain nelosen. Noh, laitoin opelle viestiä että haluisin sen vitoseni ihan välttämättä, saas nähdä onnistuuko... Käytännössä siis teen etätehtävän uusiksi tai sitten jotain ekstraa.

Narkkarit. Jokanen tommone pehmopää pitäis laittaa lukkojen taakse loppuiäkseen tai lopettaa vaan niitten pyristelyt että ei olis muille ihmisille vaaraksi/haitaksi. Esitän pahoittelut niille narkkareille ketä tätä lukee.

Vituttaa tuo teinityttöjen ainainen esittäminen. Alkaa oikeasti jo sapettamaan stna.

saatanan valtiokoneisto ja sen hitaus :wall: tuli poliiseilta kirje että pitäis mennä ajo-oikeuden peruuttamiskäsittelyyn niiden kanssa ja viimesin sakko on vuoden takaa. ei siinä muuta, mutta työt alkavat 2vk päästä ja töihin matkaa 25km, siinä ei paljoa pyöräillä :curs: perkeleen perkele. miksei ne voinu yksinkertasesti antaa tota ajokieltoa aikasemmi??? :curs: :curs:

Nenä o kärsiny. Ja nyt se sitten aukes ja näemmä aukee sitten helposti. Voi helevetin helevetti. Ei pysty kunnon sparria ottamaan tämän kanssa.

eja sanoi:
ei siinä muuta, mutta työt alkavat 2vk päästä ja töihin matkaa 25km, siinä ei paljoa pyöräillä :curs: perkeleen perkele. miksei ne voinu yksinkertasesti antaa tota ajokieltoa aikasemmi??? :curs: :curs:
Tuossahan niillä on hyvä syy olla sitä ajokieltoa antamatta. :thumbs:

eja sanoi:
saatanan valtiokoneisto ja sen hitaus :wall: tuli poliiseilta kirje että pitäis mennä ajo-oikeuden peruuttamiskäsittelyyn niiden kanssa ja viimesin sakko on vuoden takaa. ei siinä muuta, mutta työt alkavat 2vk päästä ja töihin matkaa 25km, siinä ei paljoa pyöräillä :curs: perkeleen perkele. miksei ne voinu yksinkertasesti antaa tota ajokieltoa aikasemmi??? :curs: :curs:
Eihän 25 km vielä mikään mahdoton matka ole. ;) Tuli muutama vuosi sitten poljettua 23 km työmatka pyörällä. Tosin sateella pyörä vaihtui autoon, että saattaahan se 25 kilsan polkeminen kaatosateessa hieman vituttaa. :D Kunto ainakin kohoaisi.:whip:

Pumper sanoi:
Tuossahan niillä on hyvä syy olla sitä ajokieltoa antamatta. :thumbs:
Eipä auta nykyjään vähimmäis ajokielto on 1kk. Mulla oli just hyllyl kortti ei auttanu vaikka pomo soitti ja yritti selittää että kortti olis välttämätön.

Back
Ylös Bottom