Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"kotisalin" uudistukset korpeavat pahasti! Reilun kuukauden tauon jälkeen tuli siellä käytyä ja piti oikein hieroa silmiään, että tulinko salille vai johonkin tieteelliseen tutkimuskeskukseen. Suuri osa kaikista laitteista oli uusittu, ja millaisiin: ulkonäöstä tuli mieleen jotkut lasten lelut ja materiaalit olivat sen näköisiä ettei mene pitkään kun ensimmäinen niistä särkyy. Eikä treenituntumakaan ollu mistään kotoisin. Muutamia hyviä laitteita oli poistunut kokonaan, tilalle tullut jotain täysin hyödyttömiä vimputtimia. Taitaa joutua oikeasti vaihtamaan salia, harmi vaan kun tämä olis muuten Joensuun paras sali mulle, mm. aukioloaikojen takia. :curs: :curs: :curs:

NoLife-vitutusta:
Oon tänään hakannu melkein koko illan erästä peliä. Siitä huolimatta, että olen todella 1337, kuolin nirhatessani erästä hyypiötä, mutta onneksi sain vedettyä sen mukanani :evil: . No ei tämä mitään, koska peli tallentaa välillä automaattisesti, mutta epäonnekseni se päätti tallentaa juuri sillä hetkellä, kun vedän viimeisen henkäykseni :curs: . Manuaalisesti tallensin varmaan 3h ennen tätä :curs: . Voi håmå!

RealLife-vitutusta:
Äikän kirjotukset edessä. Mulle äikän kokeet on aina ollu pelkkää nopan heittoa. Jos sattuu hyvät aiheet, niin juttua irtoaa, jos on huonot aiheet, niin ei todellakaan irtoa. Lähiaikoina tekstin tuottaminen on vaan kokoajan vaikeutunut. Äikän prelistä sain 55 pistettä. Voi håmå!

radial sanoi:
Tästä on vähän aikaa, mutta sattui tollanen juttu kerran salin pukuhuoneessa.
Olin nimittäin just pukeutumassa ja yhtäkkiä huomasin että pukuhuoneen ovi oli vähän raollaan ja menin laittamaan sitä kiinni.. housut kintuissa.
Sain otettua n. puoli askelta kunnes tajusin että unohdin vetää housut ylös ja tietysti mun tuurilla kaaduin suoraan sitä ovea päin.
Ovi tietysti aukesi ja lensin puoliksi käytävän puolelle housut kintuissa.

Pyörähdin siitä sitten selälleni ja tein nopeimman istumaannousun ever. :D

:lol2: ei helevetti sentään. Olen todistanut joskus samanlaista tilannetta!

TJJ sanoi:
En tiedä muista (taicaviitta oli kans todistamassa tilannetta), mutta minun päivää piristivät.. :D

heh. onhan se hellyyttävää seurata nuorien urhojen temmellystä malmin ja toistojen taistelukentällä, kun samaan aikaan pitäisi tehdä vaikutus voimillaan muihin luokan uroisiin - ja saada tyttöjen huomio myös osakseen. ja puutteellisella tekniikalla toki. vaikka olihan siellä kyllä muutama sellainenkin suoritus muiden joukossa, joka meni ihan hyvin. tuossa vaiheessa saliuraa se ego on vaan niin suunnattoman suuri (ja paineet näyttää muille miten vahvaa sitä ollaan), että valitaan aina ihan liian suuret painot voimiin ja kykyihin nähden. se mua vaan välillä ihmetytti, ettei se maikka puuttunut edes niihin pahimpiin suorituksiinkaan, joissa oli mahdollisuus itsensä särkemiseen. jotenkin musta näytti muutenkin siltä, että se viihtyi enempi niitä tyttöjä opastamassa, kuin poikien suorituksia katselemassa. :rolleyes: ja eihän siinä tietty mitään, mutta kyllä sen homma siellä on myös varmistaa, ettei kukaan loukkaa itseään siellä touhutessa.

toi sama luokka on käynyt muuten useamminkin siellä. alkaa aina huvittamaan oma tuuri, kun olevinaan valitsee sellaisen ajan milloin paja olisi suht tyhjä ja saisi treenata rauhassa - niin sitten löytää itsensä sadan teinin keskeltä. no, mutta toisaalta - voi ainakin muistella samalla sitä omaa kultaista (?) nuoruuttaan, jolloin penkkitulos oli se maailman tärkein asia. ;)

Jouduin kolmeen tappeluun aamuyöstä. Yhtään iskua en ottanut, mutta vituttaa vaan, kun mulle aina käy niin.

PekkaSS sanoi:
Jouduin kolmeen tappeluun aamuyöstä. Yhtään iskua en ottanut, mutta vituttaa vaan, kun mulle aina käy niin.

Missä päin tuo on mahdollista? Ei kai sitä vaan pienempiä hakattu? :lol2:
Mua vituttaa valehtelevat ihmiset, tänää sain kuulla paljastuksia pikkulinnuilta :curs:

Mulle se on mahdollista Jyväskylässä, Laukaassa, Mikkelissä, Savonlinnassa ja Espoossa.:(

Vastapelaajan kokoon katsomatta... Tiistaina otin viimeksi turpiini.

Menin hukkaamaan veljen avaimet, jotka sattumoisin olivatkin mun farkuissa. Sinne meni pyörän-, kodin- ja lukionavaimet. Tais vielä roikkua joku luokkasormuskin siinä nipussa.

Nyt vituttaa. Veljeä vielä enemmän kun kerron sille.

:curs: :(

Iski sitten kuumeen ja helvetinmoisen yskän päälle. Äsken yskitti niin vitusti että laattakin lensi. Tulee sitten tauko saliltakin, vielä kun on näin vitun nolife että ei ole kuin se salillakäynti niin tosi siistiä saatana.

vooi vittua nyt vituttaaa!

oli saatanan lähellä supermonivedossa. Kolme ekaa peliä oikein, mutta tietenkin milan ja juventus pelaa 0-0 tasapelin voi saatana. Siis ei helvetti mikä tuuri. voooooooooi paska

D sanoi:
No ei ne sitten mitään tappeluita ollut.

No mä ite oon kyllä vähän sitä mieltä, että jos täysin itselle vieraan henkilön kanssa nousee nyrkit pystyyn niin, että poliisin tai portsarin pitää tulla väliin, niin se on tappelu, tai ainakin tappeluun joutumista:david:

aamulla yo-kirjoitukset. äikän. vitutusta ei voi kuvata sanoin, ei sitten millään. saa taas 3h istua siellä jauhamassa paskaa paperille että saa ruman lippiksen, jolla ei tee yhtään mitään. voi saatana. :wall: onneks huomenna pääsee sentää salille :whip:

Efe kuuri päällä ja huomen koulua (tai siis tänää), eikä saa unta.

Vituttaa ankarasti kun en saanu lippuja GNR:n keikalle!
Liput tuli myyntiin klo 9.00 ja klo 9.10 kaikki oli myyty, ainakin netissä lukee niin.

PekkaSS sanoi:
Mulle se on mahdollista Jyväskylässä, Laukaassa, Mikkelissä, Savonlinnassa ja Espoossa.:(

Vastapelaajan kokoon katsomatta... Tiistaina otin viimeksi turpiini.

Miten toi voi olla mahdollista? Huuteletko sä kaikille vai?
Kyllä sussakin voi olla vähän vikaa, tuskin kukaan nyt rupeaa itekseen tappelemaan. Sun kaveritko ne on aina rähisemässä?

J_mp sanoi:
Miten toi voi olla mahdollista? Huuteletko sä kaikille vai?
Kyllä sussakin voi olla vähän vikaa, tuskin kukaan nyt rupeaa itekseen tappelemaan. Sun kaveritko ne on aina rähisemässä?

Itseasiassa tästä maailmasta löytyy ihmisiä, jotka eivät tarvitse edes minkäänlaista syytä :)

Itse kyllä tunnen itseni välillä joksikin kusipää magneetiksi, yksi esimerkki.

Olin highlight clubilla hesassa (taisi olla uusivuosi), no siinä sitten täysin vahingossa tönäsin jotain herraa olkapäälläni ja äijä kävi ryysyihin kiinni ja alkoi meuhkaamaan "vaikka sä ootkin mua isompi kyllä mä sua silti turpaan vedän, mennäänkö vaikka kattomaan" ja koska olen niin tyhmä kännispäissäni etten osaa antaa asian vain yksinkertaisesti olla piti minun lähteä mukaan tämän kaverin haasteeseen sanomalla "ookssä varma, että haluat tapella meinaa se on viimeinen asia mitä tässä elämässä tulet tekemään" onneksi kaverit raahasi minut pois sieltä, ettei tarvinnut uutta vuotta viettää siinä vitutuksen vallassa kun oltais lennetty ulos sieltä.

Mutta joo kaikenlaista säätäjää sitä liikkuu tässä maailmassa.

Lostedt 61# sanoi:
Itseasiassa tästä maailmasta löytyy ihmisiä, jotka eivät tarvitse edes minkäänlaista syytä :)

Joo no on itellekkin tullut joskus tilanteita missä varmaan ois toinen halunnut rähistä, mutta yleensä aina kuitenkin niistäkin puhumalla selviää.
Yhen kerran on joku tuntematon tullut suoraan kysymään, että "haluutko vittu turpaas" vaikka känissä olinkin niin sanoin vaan "En nyt tänä iltana" Tyyppi jatkoi matkaansa.

voi elämä, tällänen ilma, keväinen auringon paiste, ei saatana täydelinen hiihto ilma, niin meikä poika lähtee iltatöihin. Ei vittu

Back
Ylös Bottom