Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä haje, mulla meni viime lauantaina nivelsiteet paskaksi, kun join viisasten juomaa. Eikä jalka kärsi vieläkään astumista.:wall:PikkuT sanoi:Ai perkele tämän kurkun kanssa! :curs: Kipee ku mikäkin ja nenä vuotaa / on niin saatanan tukossa. Vittu! Pitäs ees perkele kunnolla kuumetta, niin lähtis nää pöpöt helevettiin mun kropasta. Tämmöstä perkeleen nysväystä... Ja tietysti olen vuosilomalla! :thumbs:
Taidan painua viinakauppaan ostamaan lääkettä, ompahan ainakin kivempaa sairastaa...:kippis1:
PikkuT sanoi:Taidan painua viinakauppaan ostamaan lääkettä, ompahan ainakin kivempaa sairastaa...:kippis1:
Joskus junnuna tuli podettua sama vaiva. Ekaa kertaa elämässäni en tiennyt kumpaa pelkäsin enemmän: Sitä että kuolee vai että ei kuole :Dflagellum dei sanoi:Ilmeisesti ruokamyrkytys päällä. Vatsakivut ovat sen verran kovia että on tuskanhiki valuen tullut Allahiakin jo varmuuden vuoksi palvottua, tosin enemmän wc-pönttöä. Välillä on pakko nousta perinteisestä kontta-asennosta pöntölle istumaan ja oksennettava lavuaariin, kun molemmista päistä sinkoaa samaan aikaan.
On tää elämä hieno ja kaunis kokemus.
Kotopuolessa on parilla perheenjäsenellä samoja oireita. Siellä syyllinen on joku virus. Saattaa siis olla jotain sellaista liikenteessä.flagellum dei sanoi:Ilmeisesti ruokamyrkytys päällä. Vatsakivut ovat sen verran kovia että on tuskanhiki valuen tullut Allahiakin jo varmuuden vuoksi palvottua, tosin enemmän wc-pönttöä. Välillä on pakko nousta perinteisestä kontta-asennosta pöntölle istumaan ja oksennettava lavuaariin, kun molemmista päistä sinkoaa samaan aikaan.
On tää elämä hieno ja kaunis kokemus.
Pulla sanoi:Joskus junnuna tuli podettua sama vaiva. Ekaa kertaa elämässäni en tiennyt kumpaa pelkäsin enemmän: Sitä että kuolee vai että ei kuole :D
JTS sanoi:Pakkotoiston Ruotsi Palsta Vittuu ErittÄin Ankarasti!!! Poistakaa Se!!!
GoA sanoi:Luultavasti koska ruotsi voitti lätkässä.![]()
Eleonoora sanoi:Tuo mullekin samalla jotain! :kippis1: