Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo ei tuntuis oikein nukuttavan. Jäi tänään kiireen takia treeni väliin ja tuntuis olevan vähän ylimääräistä energiaa.

Voi paskan kakka. Ei tule huomenna menemään toinen tentti läpi, mikä meinaa sitä, että pitäs läpästä 6 ovaria tenttimällä kolmen viikon päästä neljän ovarin sijaan. Olen näköjään tuominnut itseni melkoiseen työrupeamaan. Ei auta ruikuttaa, lukemalla se on hoidettava, ja nyt vaan tarmokkaasti töihin.

Voi vitun paska selkä. :wall: :wall: :wall: Koskee tämä istuminenkin, mutta lääkkeitä en tule saamaan vielä moneen tuntiin. :( Paskan paska.

On se sitten niin saatanan mukavaa maata kotona kuumessa

Ai perkele tämän kurkun kanssa! :curs: Kipee ku mikäkin ja nenä vuotaa / on niin saatanan tukossa. Vittu! Pitäs ees perkele kunnolla kuumetta, niin lähtis nää pöpöt helevettiin mun kropasta. Tämmöstä perkeleen nysväystä... Ja tietysti olen vuosilomalla! :thumbs:

Taidan painua viinakauppaan ostamaan lääkettä, ompahan ainakin kivempaa sairastaa...:kippis1:

PikkuT sanoi:
Ai perkele tämän kurkun kanssa! :curs: Kipee ku mikäkin ja nenä vuotaa / on niin saatanan tukossa. Vittu! Pitäs ees perkele kunnolla kuumetta, niin lähtis nää pöpöt helevettiin mun kropasta. Tämmöstä perkeleen nysväystä... Ja tietysti olen vuosilomalla! :thumbs:

Taidan painua viinakauppaan ostamaan lääkettä, ompahan ainakin kivempaa sairastaa...:kippis1:
Älä haje, mulla meni viime lauantaina nivelsiteet paskaksi, kun join viisasten juomaa. Eikä jalka kärsi vieläkään astumista.:wall:

Ilmeisesti ruokamyrkytys päällä. Vatsakivut ovat sen verran kovia että on tuskanhiki valuen tullut Allahiakin jo varmuuden vuoksi palvottua, tosin enemmän wc-pönttöä. Välillä on pakko nousta perinteisestä kontta-asennosta pöntölle istumaan ja oksennettava lavuaariin, kun molemmista päistä sinkoaa samaan aikaan.
On tää elämä hieno ja kaunis kokemus.

flagellum dei sanoi:
Ilmeisesti ruokamyrkytys päällä. Vatsakivut ovat sen verran kovia että on tuskanhiki valuen tullut Allahiakin jo varmuuden vuoksi palvottua, tosin enemmän wc-pönttöä. Välillä on pakko nousta perinteisestä kontta-asennosta pöntölle istumaan ja oksennettava lavuaariin, kun molemmista päistä sinkoaa samaan aikaan.
Joskus junnuna tuli podettua sama vaiva. Ekaa kertaa elämässäni en tiennyt kumpaa pelkäsin enemmän: Sitä että kuolee vai että ei kuole :D

flagellum dei sanoi:
Kotopuolessa on parilla perheenjäsenellä samoja oireita. Siellä syyllinen on joku virus. Saattaa siis olla jotain sellaista liikenteessä.

Pulla sanoi:
Joskus junnuna tuli podettua sama vaiva. Ekaa kertaa elämässäni en tiennyt kumpaa pelkäsin enemmän: Sitä että kuolee vai että ei kuole :D

Nuo on aina yhtä ihania tauteja.. Onneksi viimeksi vastaava oli armeijassa. Oman pikantin lisämausteen hommalle antoi silloin se, että minun lisäksi 700 muuta oli samassa taudissa. Voitte arvata miltä vessat näytti ja haisi.. :urjo:

On-topic: Vituttaa tuo saatanan lumen lisääntyminen vain. Tahtoo kesän. Nimim. TJJ-kesäfani.

Ei varsinaisesti vituta, mutta pitäisi vituttaa, joten pistän tänne:
Ei taida meikästä ylioppilasta tulla vasta kun syksyllä. Yhdestä äidinkielen kurssista hylätty, kun palautin työt myöhässä. No, armeijasta sitten vaan kirjottamaan äikkä syksyllä. :jahas:

GoA sanoi:
Luultavasti koska ruotsi voitti lätkässä. :)

no olihan se iso kolaus täälläkin ja heti pelin jälkeen olisin halunnut tilata napalmi-iskun koko ruotsin pinta-alalle ja rakentaa uuden, paremman Ruotsin, mutta ei se nyt enää voi niin paljoa rassata. Ei se ny ton osion syy ainakaan ole :D

Eleonoora sanoi:
Tuo mullekin samalla jotain! :kippis1:

Ostin valtion kaupasta pullon Minttua, joten tuu hakemaan. :)

Lääkärisetä kirjotti reseptin oikeaankin lääkkeeseen, joten jospa tästä selvittäs. Tulehduslääkkeen mahdolliset sivuvaikutukset: Pahoinvointi, ripuli, masennus, näköhäiriöt, hepatiitti, ummetus jne... Niitä odotellessa. :thumbs:

tässä lyhyt viesti HÄNELLE :kippis1:
"Toivottavasti avaimeni lohdutti kusista päivääsi arvon horo akka. Ottiko aivoon kun ei löytynyt oikeata pukukaappia, siellä olisi ollut jopa sinulle liian pienet stringit ja kulahtaneet sukat. Saat myös matkustaa uutukaisella dösäkortilla, toivottavasti herra bussikuski ajaa ylitsesi bussi täynnä tampereen lihavampia mummoja ja vaareja. Varasta ensikerralla niin, että jäät kiinni, niin me tytöt kyllä annetaan kaikki ihan varmasti sovinnolla anteeksi ihmisiltä pöllimäsi takit, kortit, avaimet ym krääsät, silitetään päätäsi, sillä Jeesus armahtaa kaikki."

*palkaa paikallista moottoripyöräjengiä* :wall: :wall: :wall:

Back
Ylös Bottom