Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
Olen ollut tuossa firmassa 1½ vuotta ja määräaikainen työsopimus päättyy 31.5.'06. Sen jälkeen minut palkataan kesätyöntekijäksi (sama palkka). Voiko noin tehdä? Että "vakituisesta" tehdäänkin kesätyöntekijä?
Määräaikainen työsopimus päättyy ja sitten solmitaan uusi määräaikainen. Ei siinä vissiin sen kummempaa. Kun palkkakaan ei laske.
Eleonoora sanoi:
Avon kanssa pidettiin vuorakausi mykkäkoulua.:jahas: Ja oikeastaan ihan turhasta. Onneksi se asia on nyt kuitenkin selvitetty.
oho.gif
Hieno homma! Sitähän me GoA:n kanssa mietittiin, että tolla keinolla se mökötys varmasti loppuu! :thumbs: :D

Herättivät perkeleet 4h sitten, siitä asti tutkittu VPN-ongelmia asiakkaan verkossa. Vituttaa perkeleesti. Nyt huoltomiehen saapumista odotellaan noin 1h. Avasin bissen (Koff III).

Huppe sanoi:
Herättivät perkeleet 4h sitten, siitä asti tutkittu VPN-ongelmia asiakkaan verkossa. Vituttaa perkeleesti. Nyt huoltomiehen saapumista odotellaan noin 1h. Avasin bissen (Koff III).
Homma eikun jatkuu... vittu että alkaa tosissaan vituttamaan. Käytännössä oltu töissä nyt 24h

reino sanoi:
Määräaikainen työsopimus päättyy ja sitten solmitaan uusi määräaikainen. Ei siinä vissiin sen kummempaa. Kun palkkakaan ei laske.

Joo, voi olla, että se on ihan ok. Tähän mennessä kaikki ovat vaan ihmetelleet, että miten voi alla mahdollista.. :rolleyes: Kaikki muut saavat pitää lomansa silloin, kun haluavat, mutta minä en , koska olen silloin kesätyöntekijä. Ja kesätyöntekijä on kesällä töissä. :jahas: Olisin tahtonut pitkästä aikaa pitää kokonaiset neljä viikkoa lomaa yhteen pötköön, mutta ei näköjään onnistu. Sit jos syksyllä lähden opiskelemaan, niin jatkossa kesät pitää sit olla töissä, jotta sais taas vähän lisää rahaa. Ja lomaa korkeintaan viikko..

Reino sanoi:
Hieno homma! Sitähän me GoA:n kanssa mietittiin, että tolla keinolla se mökötys varmasti loppuu! :thumbs: :D

No siis SE mökötyshän on vanha juttu. Tää oli jo ihan uusi ja ihan muista asioista. Eli ei sitä panohymiöö olis tarvinnu tähän yhteyteen sun työntää. :D

Tässäpä sattunutta muutaman vuoden takaa:

Olin itse saanut oman treenini päätökseen ja siinä sivussa seurasin kaverin viimeisiä kulmasoutu sarjoja (HUOM. ristikkäistaljan edessä!). Normaalivartaloinen, keskivertotreenaajan oloinen kaveri astuu sisään. Hänellä on yleensä tapana treenin aluksi venytellä leuanvetotangossa. Kävi kuitenkin niin, että leuanvetotanko sattui olemaan varattu ja hän päätti suorittaa alkurutiininsa roikkumalla ristikkäistaljassa. http://david.fi/tuotteet/b60.jpg

No laitettahan EI ole pultattu kiinni EIKÄ sitä ole tarkoitettu roikkumiseen (niin kuin tuota Davidin masiinaa) lopun saatatte jo arvatakin... Kaikki menee kuitenkin hyvin siihen asti kun tyyppi nostaa jalkansa eteen ja alkaa tekemään pientä heijausliikettä. No teline tietenkin alkaa kippaamaan uhkaavasti ja ennen kuin saan suustani: "Varo <kaverinnimi>!", kaveri kurkistaa syrjäsilmällä taakse [:eek: ] ja heti kohta nakkaa kulmatangon isoine romuineen niin että rytinä käy ja sukeltaa itse ruhonsa kanssa perään käsipainotelineen alle. No tyyppi tajuaa vihdoin päästää irti yläraudasta ja teline kaatuu harmittomasti hänen ylitseen. (PERKELEELLISTÄ RYTINÄÄ!)

Itse olin siinä: -No hitto soikoon, käviköhän kuinkaan?- Kaveri nostaa päänsä, katsoo ukkoa ja alkaa nauramaan sellaisella mylvinnällä että johan sali raikaa. Irtosi siinä naurut itseltäkin kun äijä raapii päätään sellainen Mitävittuatapahtui- ilme kasvoillaan ja toinen episodin sankari säestää tapahtumaa käsipainotelineiden alta naurulla, jonka varmaan jokainen uimahallin puolella ollutkin kuuli. :)

kaikelta kuitenkin selvittiin säikähdykseltä (isolta sellaiselta) ja hieman vääntyneeltä 'yläraudalta'. Hyvät naurut kuitenkin saatiin, lukuunottamatta salin omistajaa tietenkin! :thumbs:

Tuossa eilen salilla sain A.R.M.O.T.T.O.M.A.N. naurukohtauksen kun katseeni osui tuohon vääntyneeseen telineeseen ja koko juttu palasi mieleeni. Onnekseni kuitenkin tein... No penkkiä! Siinä sitten koitat nostella kun naurat elämäsi naurua (kyllä itsekseen). Eräs avulias herrasmies auttaa raudat rinnaltani ja luo MUUTAMAN kummastuneen/epäilevän katseen, mutta eipä tuo menoa haitannut. :D

Vituttaa vaan ihmisten ennakkoluulot treenaamiseen. Töissä oli hyllyssä muutamia joitain bodauslehtiä nuorten luettavaksi. Ne otettiin sitte sieltä pois kun treenaus on kuulemma niin epäterveellistä ja todella huonoa esimerkkiä nuorille. Ei se mitään, mä laitan maanantaina ne takaisin sinne hyllyyn. Saatana.

GoA sanoi:
Ihan vain mielenkiinnosta, mikäs noi tunteet nyt noi sekoittaa?
Rakkaan ihmisen käyttäytyminen.
Rowena sanoi:
Voih... Weeboom, kuulostaapa rankalta vitutukselta:( Tuon kirjoitusten ajankohdan perusteella voisi olettaa alkoholilla olevan osuutta asiaan, jollei niin sitten on kai vaan yöunet mennyt ko. naisen (ei kai tuossa nyt muustakaan voi olla kyse?) takia... Eli ehkäpä uusi päivä tuo paremman mielen, yleensä näin on. Mutta tosiaan tarkemmat tiedot tapauksesta voisivat auttaa tilanteen analysoinnissa. Anyway, äärettömästi jaksamista!
Alkoholia yhden siiderin verran alkuillasta, autolla olin vähän liikenteessä yöllä. Toisilla osapuolilla sitten vähän enemmänkin.

Minuuttiakaan en saanut nukuttua, tärkeä työpäivä vituiksi kun kädet vaan tärisi kun yritti vaikka näppistä käyttää. Pomo sanoi tunnin jälkeen että lähehän siitä viikonlopulle. Pakkasin ennen duunia kamat laukuun ja lähin päivällä 400km päähän lähinnä tän vuoksi. Viime yö sitten nukuttiin viinan voimalla.

Alkaa jo helpottaa kun näkee asioita kauempaa... Objektiivisuutta vai mitä se nyt on. Liian pitkä juttu tänne kirjoiteltavaksi, ja ties vaikka joku väärä asianomainen sen lukisikin sit. Kiitos kuitenkin :)

btw. Unohdin maksaa vip-maksunki prkl :curs:

Ite aiheutin eilen espoontorilla pientä komiikkaa, tosin en tiedä havaitsiko muut mutta itseä kuitenkin huvitti. Jotenkin tuntui tuo pää olevan jumissa kun ei järki oikein kulkenut.

Ensinnäkin kun aloittelin tekemään kulmasoutua niin laitoin painon vain toiselle puolelle tankoa, sitten kun aloin nostamaan niin tuntui tanko vähän epätasapainoiselta. Mikä parasta niin toiselle puolelle muistettiin kuitenkin se lukko laittaa paikalleen. :D

Sitten toinen episodi tapahtui kun aloin tekemään habaa smithissä. Tein aluksi sarjan 15 kilon levypainolla jonka jälkeen päätin laittaa laitteeseen 20 kg painoa. Noh, Tämähän tapahtuu parhaiten kun haetaan toiselta puolelta huonetta 5 kg levypaino tuohon olemassa olevaan 15 kg levypainon lisäksi. Helpompaa olisi ehkä ollut vain ottaa vierestä se 20 kilon kiekko ja vaihtaa se siihen 15 kilon kiekkoon. :jahas:

Hammassärky. :wall: Paikka irtosi hampaasta tänään ja voi tätä kipua. Ärsyttää tuo terävä lovi hampaassa, koko ajan kieli hamuaa kaivelemaan sitä.

Ei sitten ollutkaan muuta..

Salilla scotti ja tasopenkki vierekkäin. Itse olin scotissa reenamassa ni yhtäkkiä siihe tasopenkille tuli ihan tavallisen näkönen tyyppi suorissa housuissa istumaan ja veti tiimarin muovikassista valokuvakehyksen ja jonkun kuvan. Kehysti kuvan ja lähtii menee? :confused:
Siis kuva ei mielstäni tullut salille eikä äijä ollu henkilökuntaa. Aikani ihmettelin mut sit jatkoin sarjaa ja unohin koko homman.

GoA sanoi:
Sitten toinen episodi tapahtui kun aloin tekemään habaa smithissä.
Smithissä? Miten teet smithissä haukkaria, kun tanko liikkuu vaan ylös alas? :hyper:

Ps. Tarkotit varmaan scottia. Mut oli vaan pakko sanoo tosta :D

Zard sanoi:
Salilla scotti ja tasopenkki vierekkäin. Itse olin scotissa reenamassa ni yhtäkkiä siihe tasopenkille tuli ihan tavallisen näkönen tyyppi suorissa housuissa istumaan ja veti tiimarin muovikassista valokuvakehyksen ja jonkun kuvan. Kehysti kuvan ja lähtii menee? :confused:
Siis kuva ei mielstäni tullut salille eikä äijä ollu henkilökuntaa. Aikani ihmettelin mut sit jatkoin sarjaa ja unohin koko homman.
:lol2: Aika random meininkiä. Ettet vaan nähny näkyjä kovan sarjan jälkeen?
Toisaalta onhan vaakapenkki aika mukava paikka kehystää valokuvia, joten ei kai tossa mitään ihmeellistä oo.

suortti sanoi:
:lol2: Aika random meininkiä.

Joo!!:lol2: Mä tykkään kans... Tommoset absurdit jutut on ihan parhaita. Kai sinne kohta tuli toinen äijä joka istui siihen penkille, kaivoi Anttilan muovikassista kukkaruukun ja lensi ikkunasta ulos??:D

Zard sanoi:
Tuota ne proteiinihormoonijauhot teettää. Juodaan kaikenmaailman litkuja ja sitten aletaan näkeen tommosia näkyjä. :hyper:

Tämä on jo lähes asiaankuulumatonta, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa kirjoittaa, ja tiettävästi en voi olla kertomatta tätä informaatioarvoltaan nollaa lähentelevää seikkaa.

Mitähän tämä minun rakkaan kitarani vibrakampi on tehnyt ansaitakseen tämmöistä kohtelua? Raavin sillä alareisiäni ja haaroväliä, tosin kalsarit ja pitkät kalsarit on jalassa... Se vain sattuu olemaan täydellisen muotoinen em. tehtävään ja urat raapii kivasti.. Anna anteeksi vibrakampeni, lupaan korvata tämän sinulle tulevaisuudessa.. Minä lupaan!

En löytänyt sopivaa hymiötä tilanteeseen, paitsi nyt: :itku:

Back
Ylös Bottom