Tässäpä sattunutta muutaman vuoden takaa:
Olin itse saanut oman treenini päätökseen ja siinä sivussa seurasin kaverin viimeisiä kulmasoutu sarjoja (HUOM. ristikkäistaljan edessä!). Normaalivartaloinen, keskivertotreenaajan oloinen kaveri astuu sisään. Hänellä on yleensä tapana treenin aluksi venytellä leuanvetotangossa. Kävi kuitenkin niin, että leuanvetotanko sattui olemaan varattu ja hän päätti suorittaa alkurutiininsa roikkumalla ristikkäistaljassa.
http://david.fi/tuotteet/b60.jpg
No laitettahan EI ole pultattu kiinni EIKÄ sitä ole tarkoitettu roikkumiseen (niin kuin tuota Davidin masiinaa) lopun saatatte jo arvatakin... Kaikki menee kuitenkin hyvin siihen asti kun tyyppi nostaa jalkansa eteen ja alkaa tekemään pientä heijausliikettä. No teline tietenkin alkaa kippaamaan uhkaavasti ja ennen kuin saan suustani: "Varo <kaverinnimi>!", kaveri kurkistaa syrjäsilmällä taakse [

] ja heti kohta nakkaa kulmatangon isoine romuineen niin että rytinä käy ja sukeltaa itse ruhonsa kanssa perään käsipainotelineen alle. No tyyppi tajuaa vihdoin päästää irti yläraudasta ja teline kaatuu harmittomasti hänen ylitseen. (PERKELEELLISTÄ RYTINÄÄ!)
Itse olin siinä: -No hitto soikoon, käviköhän kuinkaan?- Kaveri nostaa päänsä, katsoo ukkoa ja alkaa nauramaan sellaisella mylvinnällä että johan sali raikaa. Irtosi siinä naurut itseltäkin kun äijä raapii päätään sellainen Mitävittuatapahtui- ilme kasvoillaan ja toinen episodin sankari säestää tapahtumaa käsipainotelineiden alta naurulla, jonka varmaan jokainen uimahallin puolella ollutkin kuuli.
kaikelta kuitenkin selvittiin säikähdykseltä (isolta sellaiselta) ja hieman vääntyneeltä 'yläraudalta'. Hyvät naurut kuitenkin saatiin, lukuunottamatta salin omistajaa tietenkin! :thumbs:
Tuossa eilen salilla sain A.R.M.O.T.T.O.M.A.N. naurukohtauksen kun katseeni osui tuohon vääntyneeseen telineeseen ja koko juttu palasi mieleeni. Onnekseni kuitenkin tein... No penkkiä! Siinä sitten koitat nostella kun naurat elämäsi naurua (kyllä itsekseen). Eräs avulias herrasmies auttaa raudat rinnaltani ja luo MUUTAMAN kummastuneen/epäilevän katseen, mutta eipä tuo menoa haitannut. :D