Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Et saa luultavasti lisää sen takia, että sulla on niin saatanasti rahaa, ettet edes huomaa saamattomia etuisuuksia :D

E: Ainakin mula tuli 2kk tuet takautuvasti opintojen alussa, kun ne ei kerennyt käsittelemään hakemuksia ajoissa.

Vituttaa että on niin tyhmä. Niin tyhmä, että tiputtaa prässissä painot. Prkle.

ToughGrip sanoi:
E: Ainakin mula tuli 2kk tuet takautuvasti opintojen alussa, kun ne ei kerennyt käsittelemään hakemuksia ajoissa.
Asumislisäsaaga jatkuu, juoni tihenee. Hajotkaa siihen. Muutin HOASin asunnosta toiseen syksyllä 2004. Olosuhdemuutoslapun heitin Kelalle, mutta tuskin laitoin liitteeksi uutta vuokrasopimusta enkä ainakaan vuokranmaksukuittia.

ToughGrip sanoi:
Et saa luultavasti lisää sen takia, että sulla on niin saatanasti rahaa, ettet edes huomaa saamattomia etuisuuksia :D
Sijoitukseni ovat jossain Kelan ja verottajan ulottumattomissa. Saamattomista etuisuuksista ei luovuta.

RRKalle sanoi:
Yleensä ei takautuvasti anneta kun 3 kk.
Sinne katosivat nekin rahat. Wittuuuh, jää ostamatta se pääluottamusmiesten pikkurilleistä tehty selänraaputin. Ja mä NIIN tarvitsin jotain lohdutusta sunnuntaisen pettymyksen jälkeen. Pitänee tyytyä Burberryn kaulahuiviin.

lIhaa sanoi:
Asumislisäsaaga jatkuu, juoni tihenee. Hajotkaa siihen. Muutin HOASin asunnosta toiseen syksyllä 2004. Olosuhdemuutoslapun heitin Kelalle, mutta tuskin laitoin liitteeksi uutta vuokrasopimusta enkä ainakaan vuokranmaksukuittia.
Sijoitukseni ovat jossain Kelan ja verottajan ulottumattomissa. Saamattomista etuisuuksista ei luovuta.
Sinne katosivat nekin rahat. Wittuuuh, jää ostamatta se pääluottamusmiesten pikkurilleistä tehty selänraaputin. Ja mä NIIN tarvitsin jotain lohdutusta sunnuntaisen pettymyksen jälkeen. Pitänee tyytyä Burberryn kaulahuiviin.
:D
Koitahan nyt elää sen Burberryn huivin kanssa, kohta et voi enää pitää sitä kun riistäjäkapitalistit vaatii, että Burberryä saa käyttää vain rikkaat riistäjäfrendit ja Burberryn johto. Se huivin kuosi on otettu ja riistetty Ailin ainoasta kesämekosta ja Rane on sen vaatinut ainoana etuna ja joutui senkin vuoksi tekemään 7 päiväisiä viikkoja ilman lisiä isovarpaan kynsiä ehtimättä leikkaamaan. Mä voin tän sanoa, koska oon tutkinut näitä asioita monta vuotta, teidän pitäis ennen kommentoimista ottaa selvää asioista ja olla uskomatta kaikkea riistäjäkapitalistien sontaa ja tää on FAKTA, sillä mulla on ihan SIKANA tietoa asiasta, uskokaa jo!

(Ei osoitettu kellekään.. :))

RRKalle sanoi:
Yleensä ei takautuvasti anneta kun 3 kk.

Riippuu hakemuksen jättöpäivästä.

Itse siis sain vuosi sitten tammikuussa syksyn tuet kun huomasin niiden uupuneen. Joutuivat maksamaan, kun löysivät mun syyskuussa jättämän hakemuksen.

Viime syksynä hain yleistä asumistukea jonkun kuun viimeisenä päivänä ja hakemukseen kirjattiin, että haen tukea edellisen kuun ensimmäisestä päivästä lähtien. Silloin mulla ei ollut kaikkia tarvittavia liitteitä mukana, mutta virkailija löi leiman ja päiväyksen. -Kaikki tuli joulukuun alussa takautuneesti.

Kyllä maar v**uttaa! Lääkäri ilmoitti viimeinkin magneettikuvien tulokset, olkapäästä sitten löytyikin ihan vikaa (ei ollut siis luulosairautta), jänteet rispaantuneet, limapussi tulehtunut ja onpahan kaupan päälle vielä jonkinasteinen impingement ( lavan acromion lisäkkeen alapuolinen jänneahtaustila ). :rock:

Eli leikkausjonoon... :wall: :wall: :wall:

Osanottoni ja jaksamista!

Kela sanoi:
Opintotukitietojesi mukaan sinulle on maksettu asumislisää viimeksi syyskuussa 2004, jolloin edellisen asuntosi vuokrasopimus päättyi. Sen jälkeen et ole asumislisää hakenut ja ainoastaan opintoraha on ollut maksussa. Eli asumislisäpäätöstäkään ei näinollen ole uuteen asuntoon tehty. Takautuvasti asumislisää ei ole valitettavasti mahdollista hakea.
Mikäköhän pännisi? 11 kuukauden asumislisät, noin 1200 €, jää saamatta. Sosiaalishopparin syntymistä ei ole valitettavasti mahdollista perua takautuvasti.

Avaudutaan nyt kunnolla: Vituttaa, etten ole ehtinyt salille pariin viikkoon. Vituttaa, että olen nukkunut viitisen tuntia yössä. Vituttaa, että työviikot ovat olleet 70-80-tuntisia. Vituttaa, että valmistuminen lähenee. Vituttaa, että joutuu käymään työhaastatteluissa hymistelemässä. Vituttaa, että naapuri on remontoinut kolme viikkoa ja porannut seinät reikiä täyteen. Vituttaa, että on vituttanut jossain määrin jo viisi vuotta. Vituttaa, että tuohon tuskin tulee muutosta seuraavaan viiteen vuoteen. Vituttaa, että ulkona sataa lunta ja saa kaivaa auton kinosten alta esiin. Vituttaa, että presidentti aikoo ottaa enemmän kantaa sisäpolitiikkaan. Vituttaa, että valitan täällä.

Muuten menee helvetin hyvin. :)

Minua vituttaa se että just kun on todennut että kaikki on päin vittua ja päättää että sillä mennään maailman loppuun asti, niin kaikki ei ookkaan päin vittua ja asiat alkaakin näyttää valoisilta ja välillä tekee mieli melkein hymyillä. Ihme homostelua. :D

Kaminari sanoi:
Minua vituttaa se että just kun on todennut että kaikki on päin vittua ja päättää että sillä mennään maailman loppuun asti, niin kaikki ei ookkaan päin vittua ja asiat alkaakin näyttää valoisilta ja välillä tekee mieli melkein hymyillä. Ihme homostelua. :D
Tämä tosi. Toimii ikävä kyllä myös toisinpäin. Asioiden mennessä oikeasti hyvin alkaakin yhtäkkiä vituttaa. Ihme äijäilyä.

SKillster 1.1.2006 sanoi:
Menin sit ryssimään tähän astisen elämäni parhamaimman suhtee. Ois voinu vähän miettiä mitä sanoa. Edellinenki suhde meni saman asian takia, ku sanoo vaa mitä sylki suuhun tuo. Tuntuu siltä et vois tehä itsarin ni kaikilla menis paremmin ku mä en ois pahentamassa asioita
Skillster 13.1.2006 sanoi:
Taas oon saanu tyttöni suututettua, tosin ei ole ottanu yhtä suuria raivoja kuin viime kerralla. Osa syyn kyllä tiedän, muttakun hän sanoi et on muutakin, jota tässä en nyt pohtimalla ole keksinyt. Puolisen tuntia pitäis vielä odotella ni nähään ja pääsee juttelee asiasta.
Skillster 28.1.2006 sanoi:
Vituttaa, menee taas naisen kanssa päin seiniä. Vaihteeksi on mun syy, taino oikeestaan kaverikin autto, mutta pääasiassa oma syy. Nyt se ei edes suostu puhumaan mulle, täytyy varmaan antaa sen vähän aikaa rauhottua ja sit viedä kukkia tms. ja pyytää anteeksi.
skillster 31.2.2006 sanoi:
Voi vitun vittu. Muija jätti parituntia sitten, oon itkeny siitä lähtien... :( Ja olipahan harvinaisen paska perustelu: "no... ku... mäen oikein tiiä..." Tuntuu et elämä kaatuu alta... Sit ku kaikil muil menee niin hyvin tai ainaki näyttää siltä ja sit itellä ei onnistu vittu mikään
Kurja homma että sulla asiat menee päin persettä; kronologisesti tallentuneesta historiikista voin vain arvailla....
minä kyllä katsoisin nyt itseeni. Joko tapailet todella ärsyttäviä tyttöjä (paha säkä / masokismi) tai sitten kannattaisi katsoa peiliin. Jos sä saat tyttöystävän raivostumaan kerran viikossa, niin se on jo rankkaa molemmille.

Edit. Tietenkään en tiedä, miten naisosapuoli otti osaa riitaan, joskus toinen osapuoli (tässä tapauksessa sinä) saattaa ottaa syyt niskoilleen riidasta, jonka itse asiassa tyttö aloitti, mutta ovelasti vieritti toisen syyksi.

Ehkä jopa hän itse halusi sabotoida suhteen luomalla näitä riitoja, koska pelkää sitoutumista. Who knows?

Huoh vittu! Väsyttäny koko päivän, ruotsin koe meni päin vittua ja hammaslääkäri antoi ajan viisaudenhampaan poistoon..kiva kiva

Työssäoppimis paikassa mua pidetään ihan idioottina. Asiakkaat ja ohjaajakseni pistetty henkilö ovat suoraa sanoneet et mitä sä täälä oikein teet. Pitäis oppia, mutta kukaan ei tohdi opettaa ja pitävät aivan välttämättömänä pahana. Tiistaina tuli toinen, oppisopimuksella ja hänelle on ekan päivän aikana neuvottu enemmän ku mulle tämän neljän viikon aikana. Sillä on myös oikeus kysyä, mä saan paheksuntaa. Tää on siis suoraan henkilökohtaista. Oo siinä kohtelias. Vissiin mä sitten oon niin hyödytön.
Kaverin kaa piti nähä pitkästä aikaa ja se veti puihin, kai mä lähen sit yksin baariin.:jahas:
Koira tekee hitaasti kuolemaa, pitäis ite tietää millon on aika, muilta ei neuvoja heru sen sairaudesta.
Hyvin alkanut dieetti loppu alkuunsa, kofeiini hajotti mahan, kohta menee voimat punttitreenistäkin.
Ei kellekään tästä oikeesti voi valittaa.:wall:
(excuse me while I' kill my self- fiilikset )

Vittu, suku on pahin! Äippä vaahtosi, että pitäs mennä sen uuden ukon vanhempien syntymäpäiville viikonloppuna. En ole ees nähnyt sitä sen uutta hoitoo, puhumattakaan sen vanhemmista! Lauantai ois vapaa ensimmäisen kerran kolmeen viikkoon, ja tekemistä ois omankin perheen kanssa ihan homona... Nyt sitten ois pitänyt sinne hevon kuuseen singahtaa jeesustelemaan kukkapuskan kanssa jne... Äippä veti repullisen herneitä nokkaan kun kieltäydyin kohteliaasti ja vetosi siihen, että olin isäukon 50vee kemuissa joulukuussa. :confused: Siis wtf!!

Vittu, ei siis kolmikymppisellä perheellisellä, kaiken vähän omaisuutensa persnahastaan repineellä saisi olla omaa päätäntävaltaa!

Onneksi ei ole sisaruksia! Perkele!

Vituttaa kun tämä alaselkäkipu alkoi jo aamulla enkä vieläkään pysty kunnolla kävelemään!!!!!!!! Aaaaaargh vittu loppuis jo,,,, mä haluan huomen treenaamaan enkä istua täällä vammasena!!!!!!!!

Back
Ylös Bottom