Oonkohan mä kirjotellu tänne tän jo? Ei pysty muistaa.
Kerran salilla oli semmonen ~45v täti joka treenasi todella stereotyyppinsä mukaan eli kaikkia reiden loitonnus-laitteita ja minimissään 50 toiston sarjoja yms.
Hänellä oli päällään semmoset kiiltävät trikoon tyyppiset housut ja niiden päällä semmonen uima-asun tapainen pinkki body jonka päällä oli helmasta lyhyt t-paita jossa luki lennokkailla kirjaimilla "Workout". Tod.näk viimeisin salikäynti oli siis 80-luvulta.
Aina kun oli saanut yhden sarjan tehtyä katteli sillä tavalla anteeksipyytävän näkösesti, että mitähän seuraavaksi.
No eipä siinä mitään tietenkään, kukin tyylillään.
Mutta sittenpä täti päätti tulla tekemään ylätaljaa mun eteen, ite tein reidenojennuksia laitteessa. Tai tarkemmin sanottuna, olisin tehny, ei siitä tullu yhtään mitään kun ei pitäny pokka: täti laittoi jalkansa tukityynyjen YLI, otti tangosta kiinni ja alkoi keinumaan. Ks. kuva.
Siinä keinuessaan huomasi varmaan taljassa tarran jossa on kuva oikeaoppisesta suorituksesta, koska alkoi hetken perästä pälyilemään ympärilleen kattooko kukaan. Jatkoi kuitenkin sarjansa loppuun. Ite olin siirtyny sivummalle ja tein omat setit loppuun kun tätsä oli lopettanu.
Siis eihän tuo nyt missään tapauksessa ole mikään oikea liike? Mä olin ainakin ihan WTF.