Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sumu sanoi:
Ja vielä nuo äänestysperusteet, ei taida ihan yhden käden sormet riittää niihin, jotka äänestivät Tarjaa ihan vain sen takia "kun se on nainen". Voi perkele. Minulle on aivan sama onko se presidentti mies, nainen, shemale tai kameli, kunhan mielipiteen perustana on joku muu kuin sukupuoli.

Siis häh, onko se nainen..? :eek:

Nyt vituttaa! Salille tuli jokin aika sitten uusia mummolaitteita! :arvi: Ylätalja joka ennen natisi ja kitisi vanhuuttaan onkin vaihettu johonkin muovipaskaan. Ja penkki on myös aivan uusi, siinä on kaiken lisäksi jotkut muoviläpyskät perkele että nostaminen ois mahd. vaikeaa, meinaa ottaa aina kiinni...!

Reaktiot tämän näköiset kun huomas että loistavien laitteiden tilalla olikin jotain mummolaitteita -> :eek: :jahas: :( :curs: :curs: :wall: :itku: :itku: :itku: :urjo:

Ps. Saman salin maksu nousi 8,5 % !!!!

Ei edes vituta enää. On vaan niin perkeleen surullinen olo välillä ja sitten se vaihtuu tilaan jossa en tunne yhtään mitään. Koulussakaan ei voinut olla kun ajatukset oli ihan muualla, enkä näillä näkymin mene huomennakaan. :david:

Tänään oli jees jalkatreeni, ja menin sitten päätteeksi tietysti suihkuun ja saunaan. No, ennen saunaan menoa suihkun vesi oli niin kuumaa, että höyry vaan nousi ja piti säätää pienemmälle. Olin saunassa jonnin aikaa, ja tulin sitten suihkun puolelle pesulle. Laitoin suihkun päälle kuumalle, ja nostin sitten nupin.

En tiedä mistä johtui, mutta alakraanasta ennen kuin nostin nupin, tuli höyryävän kuumaa vettä. Sitten nostin nupin ja päälle hulahti varmaan +4 asteista vettä - siinä sitten pidättelin hetken hengitystä (tai oikeastaan vedin henkeä kokoajan lisää) ja aattelin että kohta tulee taas lämmintä. Ei tullut. Noin 10sec päästä oli pakko karjahtaa oikein kunnolla ja huutaa perään että "Miks perkeleessä täältä tulee näin v*tun kylmää?!"

Saunasta näkyy siihen suihkuun, joten mistään taktisesta pilasta ei ollu kysymys. Peseydyin sitten siinä hetken totuttelun jälkeen, kuivasin ja menin pukuhuoneen puolelle. Muilla pukuhuoneessa olioilla oli hymy aika herkässä.

Jos olis jotai sydänongelmia niin varmaan kerta riittäis tälläsiä ylläreitä...

Oonkohan mä kirjotellu tänne tän jo? Ei pysty muistaa.

Kerran salilla oli semmonen ~45v täti joka treenasi todella stereotyyppinsä mukaan eli kaikkia reiden loitonnus-laitteita ja minimissään 50 toiston sarjoja yms.

Hänellä oli päällään semmoset kiiltävät trikoon tyyppiset housut ja niiden päällä semmonen uima-asun tapainen pinkki body jonka päällä oli helmasta lyhyt t-paita jossa luki lennokkailla kirjaimilla "Workout". Tod.näk viimeisin salikäynti oli siis 80-luvulta.

Aina kun oli saanut yhden sarjan tehtyä katteli sillä tavalla anteeksipyytävän näkösesti, että mitähän seuraavaksi.

No eipä siinä mitään tietenkään, kukin tyylillään.

Mutta sittenpä täti päätti tulla tekemään ylätaljaa mun eteen, ite tein reidenojennuksia laitteessa. Tai tarkemmin sanottuna, olisin tehny, ei siitä tullu yhtään mitään kun ei pitäny pokka: täti laittoi jalkansa tukityynyjen YLI, otti tangosta kiinni ja alkoi keinumaan. Ks. kuva.

attachment.php

Siinä keinuessaan huomasi varmaan taljassa tarran jossa on kuva oikeaoppisesta suorituksesta, koska alkoi hetken perästä pälyilemään ympärilleen kattooko kukaan. Jatkoi kuitenkin sarjansa loppuun. Ite olin siirtyny sivummalle ja tein omat setit loppuun kun tätsä oli lopettanu.

Siis eihän tuo nyt missään tapauksessa ole mikään oikea liike? Mä olin ainakin ihan WTF.
jumping0045.gif
jumping0045.gif

Toi B.O.S.S.:n piirtämä kuva oli kyllä uskomattoman hieno!:thumbs:
Mun piti hetki miettiä, että mitä siinä oikeen tapahtuu ennenkuin tajusin..;)

Mutta tohon juttuun todetakseni, niin ei yhtään yllätä tollanen toiminta täti-ihmisiltä. Kaikkee siellä salilla näkeekin..

Perkele nitkahti toi vasen nivunen tänään, kun kävin lätkää pelailemassa.:wall:

Sitten alaselkäkin on vähän kipeenä, muttei onneks hirveesti.

Duuni tietenkin vituttaa niinkuin aina, enkä kirveelläkään keksi mitä sitä "isona" haluis tehdä!

Sitten vituttaa sekin kun on jo pitkään miettinyt, että mitä tekisi kun parhaimman kaverin exä kiinnostaisi ja sitäkin kiinnostaa meikäläinen, mutta olen sitä mieltä ettei näihin kavereitten vanhoihin sekaannuta! (jos luet tätä, niin sano mulle mitä tehdään vai tehdäänkö mitään ja jos nyt satut lukemaan, niin potkaise mua vaikka päähän seuraavaksi kun nähdään!)

Nämä avautumiset on kirjoitettu pienessä pöhnässä..:D

Ei hitsi, noi jalkatuet taitavat olla jotenkin mystisiä kapistuksia vanhempien naisihmisten mielestä, sillä juuri viime viikolla meidän salilla yksi mummeli teki tuolla B.O.S.S.in piirtämällä tyylillä ylätaljaa :lol2: Onnistuin vaivoin pitämään pokan kun ohi kävelin.

Oma salikomedia oli viimekertainen penkkipäivä, kun olin kaverini kanssa treenaamassa ja tehtiin samalla penkillä vuorotellen. Omalla vuorollani kun rutistin viimeistä toistoa pää punaisena, pääsi suusta jonkinlainen eläimellinen "ööääärgh"-örähdys, mutta sain kuitenkin tangon telineisiin. Kaverini vuorolla vastaavassa tilanteessa (hän ei ole kauhean kokenut treenaaja...!) tanko jäi seilaamaan siihen puoliväliin, ja tämä ko. mimmi purskahti hihittämään hysteerisen tyttömäisesti. No tottakai siinä itsekin repesin tankoa ylös auttaessani, ja kaverini kommentoi että "mulla oli vähän feminiinisempi reaktio kuin sulla!" Naurettiin ihan kippurassa. Noh, eipä tuo näin jälkeenpäin kauhean huvittavalta kuulosta, ehkäpä oli enemmän vain tilannekomiikkaa. Kyllä siihen penkille jonottavat puuhelmipojat näyttivät vähän mulkoilevan että menisivät nuo ämmät pois tuosta kaakattamasta...

Raha-asiat. Tilin saldo lähenee nollaa, mutta luojan kiitos opintotuki+asumistuki tulee jo (onko se muuten 4. päivä tai sitä seuraava maanantai) kohta.

blackrat sanoi:
Tilin saldo lähenee nollaa, mutta luojan kiitos opintotuki+asumistuki tulee jo (onko se muuten 4. päivä tai sitä seuraava maanantai) kohta.
Noilla main sen pitäisi tulla.

Asiaan liittyen huomasin äsken, etten ole saanut viime syksynä asumislisää, vaikka opintotuki on tilille tullut normaalisti. Todennäköisesti asumislisä on jäänyt Kelalta maksamatta ainakin kymmeneltä kuukaudelta. Tietääkö joku, onnistuuko rahojen saaminen jälkeenpäin?

haha, komediaa tässä 50+ äijä vetää pohjekonetta istuen, sillä tavalla että latoo kauheet raudat siihen ja vetää siitä käsivarmistimella sarjoja. Tää tapahtu tosin jo pari vuotta sit.

Toinen juttu, treenasin viimeviikolla 4kertaa ja siinä sit vikalla treenillä sama kundi veti jo neljättä kertaa penkkiä ja hauista, olin siis nähny sen joka treenissä. Muutenkin tympeä jätkä, kysyn tokalla treenillä että "onks paljon vielä jäljellä" , ku kaveri scotissa. Sanoo vaan et "onhan tossa jonkin verran", olin et "aijaa", sit kolmannella treenillä kysyin että "onko MONTA sarjaa tekemättä" ni sama vastaus. vittu noita hihatonpaita/kesäks rinta+hauis jätkii riittää, sit käy vielä penkkisarjojen välissä hakemassa maltoo pukkarista ja niitä sarjoja tosiaan on 8-12, siis sarjoja, ja joka vitun treenipäivä

lIhaa sanoi:
etten ole saanut viime syksynä asumislisää, vaikka opintotuki on tilille tullut normaalisti. Todennäköisesti asumislisä on jäänyt Kelalta maksamatta ainakin kymmeneltä kuukaudelta. Tietääkö joku, onnistuuko rahojen saaminen jälkeenpäin?

Jos olet oikeutettu asumislisään niin saat sen takautuvasti. Mutta miten ihmeessä nyt vasta reagoit? Meikä ei ois tullut toimeen ilman asumislisää. Hauskaa sinänsä, että itse sain vuoden vesimaksut takautuvasti kun niitä älysin kelalta pyytää oisko joku 60 egeä napsahtanut tilille :hyper:

:offtopic:
kärmes sanoi:
Jos olet oikeutettu asumislisään niin saat sen takautuvasti.
Huraa! Kymmenen kuukauden asumislisät olisivat mukava valmistumisbonus. Kai mä saan korkoa vielä noille? :D

kärmes sanoi:
Mutta miten ihmeessä nyt vasta reagoit? Meikä ei ois tullut toimeen ilman asumislisää.
Vuosiin ei ole enää tullut postitse tiliotetta. Automaatilla rahaa nostaessa olen vain katsonut, että tilillä on mielenrauhan kannalta riittävästi rahaa säästössä kesätöistä. Tämän vuoksi en ole tarkastanut, kuinka paljon Kelalta todellisuudessa tulee rahaa kuukausittain.

kärmes sanoi:
Jos olet oikeutettu asumislisään niin saat sen takautuvasti. Mutta miten ihmeessä nyt vasta reagoit? Meikä ei ois tullut toimeen ilman asumislisää. Hauskaa sinänsä, että itse sain vuoden vesimaksut takautuvasti kun niitä älysin kelalta pyytää oisko joku 60 egeä napsahtanut tilille :hyper:

Tarkottaen tietenkin sitä, että hakemus on tehty..

Jaahas. Ja taas aiheutin materiaalia tänne. Tuntuu, että alan olla jonkinasteinen hovinarri.:hyper:

Menin salille, ja oli ihan helevetisti porukkaa. Tupaten täynnä. Noh, lämmittelen siinä pikkaisen, ja kattelen että "Joo, smith näyttäisi olevan vapaana, aloitanpa siitä". Noh, asettelen lankut siihen alle (Pohkeita meinasin tehdä), kokeilin tangolla, että lankku on oikealla kohdalla jne. Noh, kohdillaan tuntuu olevan, normaalisti laitan tangon takaisin kannakkeille. Rupean laittamaan painoja tankoon.

SKRRKRKKRKRKKKKKRKRKRKRKRKBÄNG!

Eipä ollutkaan kovin hyvin kiinni. Tanko rysähtää uskomattomalla sirinällä/räminällä alas. Korvissa oikein soi. Koko salin porukka katsoo :eek: :eek: :eek: :eek: jotakuinkin näin. Tulipahan hiljaista ainakin hetkeksi :D :lol2:

Eile oli 15v pojankollit vääntämäs hapaa ja penkkii. Kyllä siinä oli taas naurussa pitelemistä. En sarjapainoja tarkoita, vaan omien voimien yliarvointia/liikeratoja (penkissä painot lenteli lattialle ku tanko taipu niin kovasti toiseen laitaan). Lisäksi jalkaprässissä oli taas naurussa pitelemistä. 10cm liike ja hirveesti linttejä. Ja mullehan pojat meinas nauraa, kun tein vipunostoja 15kg:lla. Pojat kokeili ite sitten, niin hyppimiseks se meni.

Rowena sanoi:
Ei hitsi, noi jalkatuet taitavat olla jotenkin mystisiä kapistuksia vanhempien naisihmisten mielestä, sillä juuri viime viikolla meidän salilla yksi mummeli teki tuolla B.O.S.S.in piirtämällä tyylillä ylätaljaa :lol2:
Olikohan se sama tyyppi? :)

käry sanoi:
...hakemassa maltoo pukkarista...
Tuosta tuli mieleen, saattaisi kuvauksen perusteella jopa olla sama tyyppi, tämä jonka näin ostamassa maltoa. Olis halunnu ostaa *volutionin maltoa (joq halpa merkki ei siis meinannu kelvata). Mitähän eroa se kuvitteli niissä olevan? "Eiks teil nyt sit oo ees *von maltoo??"

Back
Ylös Bottom