Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kasaluita sanoi:
...
Sehän tässä just vituttaakin, kun löin. ...

Okei, Tulkitsen väärin. Pahoittelen viestiäni. Toivottavasti aika parantaa haavat.

:offtopic: RRKalle: My name is X, Kostaja X. Pakkotoistolta löytyy myös Kostaja ilman "X":ää.

Mä vihaan ihan armottamasti niitä jotka v..tuilee suoraan päin naamaa tästä punttaamisesta :curs: sehän on vaan harrastus toisten joukossa...
sama kun mä sanoisin että laskettelu on ihan homojen hommaa...

Melkeen suutuin eilen kantakuppilassa.

Joku herra-185cm/60kg-puuhelmi-lökäpöksy käveli pari kertaa putkeen suoraan päin ja yritti vähän töniäkkin, vaikka annoin kyseiselle adonikselle tietä mennä ohi ihan rauhassa(ahtaissa ravintola oloissakin tilaa oli metrin verran sihdata ohi). Onneksi satuin olemaan kuskina ja näin ollen selvänä muuten olisin varmasti suuttunut tälle mestarille.

Niin ja kantapaikassahan ei tapella.

No tänään jos haluatte nauraa, niin sattu tälläinen: Vedin hauista panattan koneella ja 2:n sarjan jälkeen huomasin, että:"Mitä v*ttua toisella puolella on 2,5 kg enemmän"..

Voi elämä! hitto miten amatööri olo. Kunnon kofuövereissä treenaamisen piikkiin kyllä laitan..

Mua pistää aina nauruks kun kaverin kanssa käydään salilla,niin se tekee osat liikkeet ihan päin hevon persettä :) sitä kun yrittää rueta neuvomaan niin se ei muuta kun suutu siitä ja tekee liikkeet entistä huonommin :D eihän siinä omat paikathan sillä rikki menee....

Kaminari sanoi:
... Henkinen hyökkäys on minun mielestä pahempi kuin fyysinen, se on tarkempaa ja satuttaa enemmän ja pidemmäksi aikaa. ...
En ota nyt kantaa tähän tapaukseen, mutta olen vahvasti eri mieltä. Koulussa (nais)opettajat sanoivat kans, että tyttöjen henkinen väkivalta on pahempaa kuin poikien fyysinen. Mä uskallan ilman psykologin opiskelua sanoa, että fyysisessä väkivallassa on aina kyse henkisestä väkivallasta. Fyysinen väkivalta on alistamista. Kun väkivaltaa on kerran käytetty, tai sillä on uskottavasti uhattu, uhrille syntyy käsitys, että vahvempi osapuoli voi aina halutessaan ottaa käyttöön ikävän keinon ja ratkaista asian mielensä mukaan alistamalla toista. Fyysinen väkivalta on alistamista myös siten, että alistettu osapuoli joutuu häpeämään heikkouttaan.

Vituttaa, menee taas naisen kanssa päin seiniä. Vaihteeksi on mun syy, taino oikeestaan kaverikin autto, mutta pääasiassa oma syy. Nyt se ei edes suostu puhumaan mulle, täytyy varmaan antaa sen vähän aikaa rauhottua ja sit viedä kukkia tms. ja pyytää anteeksi.

Tohon "kaverien" väkivaltaan: 2 kertaa olen jättänyt eri kaveripiirin taakse, kun mua kohatan on väkivaltaa käytetty. Tämä oli siis teininä. Toisella kerralla oli henkistä ja toisella fyysistä. Olin kylläkin aina porukan pienin ja heikoin. Nyt ei onneksi enää kettuilla. Sukulaisia ei voi valita, kaverinsa voi. Mä tykkään rauhantahtoisten ihmisten kanssa hengailusta. Nää vanhat kaveripiirit oli kyllä melko hulttoita ja rikollista sakkia.

The bottom line: I ain't listening one minute to no bullshit.

Tuli tarjottua komediaa haukka-päivän jälkeen salin ulkopuolella ruokakaupan kassalla (sali samassa liikekeskuksessa)...

Olin kerännyt ostoskoriin jumalattomasti tuotteita, rahkapurkkeja ym pientä sälää. Käsi oli aivan finaalissa, joten muutaman tuotteen noukkimisen jälkeen totesin, että pääsee tästä helpommallakin ja käänsin pokkana kopan ympäri ja ravistelin ostokset hihnalle... Onneksi ei mitään hajonnut mutta näytti tod näk huvittavalta ;-)

NATO sanoi:
Kaikki painot jätettiin telineisiin ja muutenki meiniki oli laitteelta toiselle juoksemista ja sen "kovemman treenaajan" uskomatonta näytöstä. Ainut mitä jäin kaipaamaan oli haukkatreenit.:hyper:

Oho tulipa paljon kirjotettua tostaki, toivottavasti pojat jossain vaiheessa löytää pakkotoistolle ja ottaa jotain järkeä tohon treenaamiseen.

Tai sitten ovat jo löytäneet. Ne vain jättivät hauiksen eri päivälle, koska eivät halunneet vaikuttaa rintahauis-pelleiltä.
Ei millään pahalla mutta olen kyllä nähnyt välillä aivan uskomattomia tekniikkasuorituksia sekä vitun ylimielistä käytöstä myös pipopäisiltä hemmoilta. Varsinkin suhtaumisessa muihin nostelijoihin on ollut "hieman" parantamisen varaa...

Ps. ei ollut TTY:n alasalista kyse, ettei joku Joona tule hakkaamaan mua ensi kerralla...

Big Evil sanoi:
Tai sitten ovat jo löytäneet. Ne vain jättivät hauiksen eri päivälle, koska eivät halunneet vaikuttaa rintahauis-pelleiltä.
Ei millään pahalla mutta olen kyllä nähnyt välillä aivan uskomattomia tekniikkasuorituksia sekä vitun ylimielistä käytöstä myös pipopäisiltä hemmoilta. Varsinkin suhtaumisessa muihin nostelijoihin on ollut "hieman" parantamisen varaa...
No jos on löytyny niin soveltamista vois vielä harjotella :) 1*1-10 toistoa per liike, riippuen siitä miten mukavalta laite tuntui. Paitsi penaa. Tänään oli haukkaki ohjelmassa mutta oppipoika oli hukassa.
En halua mitenkään mollata ketään mut, saliharrastus on hyvä harrastus mutta laji täytyy oppia hallitsemaan. Ei jalkapallossakaan voi juosta minne sattuu ja pitää aina ite palloa. (maailman ontuvin rinnastus mut ei voi mitää) :david:
Alku on tietty niille hankalaa mutta neuvoja saa ainaki multa (joo oon mestari itse :haart: ) tai muualta, mielelläni niitä annankin mutta en nyt ala ihan mitään 2h koulutusta pitämään treenin keskellä, varsinki ku kisälli oli sillon salilla pummilla. Mun kansalaisvelvollisuus ois ollu heittää se ulos sieltä.:curs: :D

Jotenki tuntuu et en nyt etene tässä postissa. Mut pointti on siis siinä että sitä ei ollut, pojat lähinnä LEIKKI sielä salilla. Pahasta, not. Kiellettyä säännöissä, kyllä. Nipotanko, en. Kunhan sanoin että oli hauskaa katsella ja olin ylimielinen kusipää. Itekki oisit ainaki hymyillyt kun takaperinjuostessa poika lähti juoksumatolta ku isoisän viimenen laaki joskus 70-luvulla.Ja sit vielä, etten unohda täysin, eilisestä vielä mainittava tää pystypunerrus niskan takaa, ote vastaotteena(?) mut kummiski siis väärin päin, painoa liikaa, näytti siltä että nivelet pettää tai poika heittää voltin takaperin puolellatoistakierteellä kerien. Komediaako? Ei. Tyhmää. Oi kyllä. Kokemattomuuden ja näyttämisen halun piikkiin menee.

Poitsuille: lukekaa pakkotoistoa, täällä on ylimieliset kusipäät kertomassa miten treenataan hyvin. Minäkin. :thumbs: Maanantaina salilla klockan 2100 alkaa tekniikkakoulu, ottakaa asennetta ja avointa mieltä mukaan.

Kiitos. Poistun.

E: ylimielinen typo

Voi morjens ja vittu! Oltiin baarissa ja satuttiin kaverin tutun pöytään. Oli hauskaa jutella ja puolituttujen ja niiden kaverien kanssa. Sitten pöytään tuli "Vape". Vape kysyi, miks mulla on kello. Sanoin, että "Samasta syystä kun sulla on toi rotsi." Seuraavaa lause tais ollakkin "Mennään ulos ja soita poliisit valmiiks." En osannut arvata saavani riitaa aikaan kehumalla jätkän hienoa nahkarotsia.

tyhmä ihminen + alkoholi = huono setti

Ps. Vape, jos luet tätä niin tiedoksi: riidan haastamisen kyllästyttää myös kavereitasi, eikä peinempien rökittäminen tee sinusta kovaa jätkää.

Kostaja X sanoi:
Fyysinen väkivalta on alistamista myös siten, että alistettu osapuoli joutuu häpeämään heikkouttaan.

Enpä ole tullut sitä ajatelleeksi noin, ihan tottahan tuo on, se vaan ei taida olla niin hyväksyttävää siksi, koska fyysiset erot ovat selvemmin nähtävillä. Olen mm. seissyt kerran käräjillä vastapuolen kanssa vierekkäin kun tuomarit ovat arponeet kumpi meistä on isompi selvittääkseen kumpi on pahempi syypää. Mainittakoon että tämä oli seurausta tilanteesta jossa tämä "alistamisyritys" kohdistui minuun ja korjasin väärinkäsityksen.

Ainakin se valta on todellista, konkreettista eikä perustu mihinkään mielipiteisiin,valheisiin tai puolitotuuksiin. Se valtasuhde on miesten välillä aina siinä vaikka sitä ei käyttäisikään tai perusteltua uhkaa ei olisikaan ja sen ymmärtää vaikka sitä ei selittäisikään. Jopa kaverisuhteissa ja varsinkin silloin kun ollaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Se joka muuta väittää, valehtelee. Tämä on mielestäni yleensä tabu eikä sitä haluta myöntää suoraan.

Henk. koht. pyrin olemaan asian ulkopuolella mahdollisimman paljon ja oletan että saan sen pienen tilan minkä vaadin ilman minkäänlaista todistelua. Nykyään saankin ja elämä on paljon mukavampaa.

Pässi minä. Väsyneenä salille. Ja sitten ihan pakko tehdä vinopenkkiä 41kg käsipainoilla, jotka on mulle törkeän painavat.

Ensin en saanut niitä edes ylös, se on aika taiteilua ilman avustajaa. Vähän lipes --> vasen etuolkapää ilmeisesti revähti.

Ja kun en siihen ymmärtänyt lopettaa vedin kiukuspäissäni uuden yrityksen, no nyt nousi ja tuloksena todella tuskainen kahdeksikko. Niin ja lepoa siihen asti että tuo olkapää rauhoittuu.

Voe helvetin helvetti kun ei osaa antaa periksi, kun selvästi pitäisi :wall:

Vittu piti yhdeltä ketkulta hakea tili, kun olin siellä jonnin aikaa sitten töissä. No muutama viikko meni ja työnantaja sai nyt rahaa, ei niin paljon kuin olisi pitänyt, mutta sen verran että olisin taas leivässä pysynyt.

Lähettiin hakemaan fyffeä ja pomo, sellanen 35 v. vähän erikoinen kaveri, oli baarissa. Tiskiltä ne ei suostunu vinguttamaan niin paljoa rahaa niin piti lähteä automaatille. Äijä anto tunnuslukunsa ja se oli väärä. soitin ja kysyin uudestaan niin anto eri tunnusluvun. Jumalauta taas väärä ja kortti nielaistiin automaattiin.

Ei muuta kun takasin baariin ja selittäään. Siitä sitten tunti soiteltiin ja ihmeteltiin, muttei saanu mistään rahaa. Sitten käytiin herättämässä sen vaimo keskellä yötä muttei silläkään ollu rahaa. Takas baariin ja vielä soitto baarin omistajalle että käskee antaa tiskiltä fyffeä. Ei vastannut. Alkoi hermot loppumaan.

Huusin äijälle että eikö saatana helpommalla rahaa tule. Olin siis selvinpäin, siksi hermot oli kestänyt 1½ tuntia tätä pelleilyä. Eikö ukko saatana sönkkää että "sää näppäilit sen tunnusluvun väärin". Palo hihat siinä ja nappasin pomoani lutkusta kiinni ja moppasin lattiaa ja möykytin ´, mutta onneksi aika äkkiä joku tuli repimään pois siitä.

Voi saatana mitä idiootteja sitä voi olla maailmassa. Perkele! Tänään soitan sille ja jollei sitä fyrkkaa saa maanantaina väännän molemmat kädet poikki ja potkin munille. Oikea saatanan apina.

Tuo kämppis alkaa hiljalleen vituttamaan ihan tosissaan. Oli sitten yöksi jättänyt uunin täysille lämmittämään kun oli lähtenyt baariin. Heräsin siinä kuuden aikaan käymään kusella ja oli kiva yllätys kun avaa huoneen oven niin kuuma ilma tuulahtaa kasvoille. Hetken mietin että WTF, kunnes menin keittiöön. Siellä oli varmasti yli kuusikymmentä astetta lämmintä, ihan kuin saunaan olisi mennyt. Uuni hohkasi täydellä lämmityksellä ja oli varmasti ollut ihan pirun kauan jo päällä kun oli koko kämpän lämmittänyt saunalukemiin. Hyvä ettei koko kämppä palanut kun vanhoja vehkeitä nuo kodinkoneet. Huomenna ostan kyllä palovaroittimen omaan huoneeseen, kun ei enää näköjään ilman uskalla nukkua. Vittu kun tuo kämppis tulee tänne niin saa pikkaisen runtua. Perkele. :curs:

Back
Ylös Bottom