Big Evil sanoi:
Tai sitten ovat jo löytäneet. Ne vain jättivät hauiksen eri päivälle, koska eivät halunneet vaikuttaa rintahauis-pelleiltä.
Ei millään pahalla mutta olen kyllä nähnyt välillä aivan uskomattomia tekniikkasuorituksia sekä vitun ylimielistä käytöstä myös pipopäisiltä hemmoilta. Varsinkin suhtaumisessa muihin nostelijoihin on ollut "hieman" parantamisen varaa...
No jos on löytyny niin soveltamista vois vielä harjotella

1*1-10 toistoa per liike, riippuen siitä miten mukavalta laite tuntui. Paitsi penaa. Tänään oli haukkaki ohjelmassa mutta oppipoika oli hukassa.
En halua mitenkään mollata ketään mut, saliharrastus on hyvä harrastus mutta laji täytyy oppia hallitsemaan. Ei jalkapallossakaan voi juosta minne sattuu ja pitää aina ite palloa. (maailman ontuvin rinnastus mut ei voi mitää)
Alku on tietty niille hankalaa mutta neuvoja saa ainaki multa (joo oon mestari itse :haart: ) tai muualta, mielelläni niitä annankin mutta en nyt ala ihan mitään 2h koulutusta pitämään treenin keskellä, varsinki ku kisälli oli sillon salilla pummilla. Mun kansalaisvelvollisuus ois ollu heittää se ulos sieltä.:curs: :D
Jotenki tuntuu et en nyt etene tässä postissa. Mut pointti on siis siinä että sitä ei ollut, pojat lähinnä LEIKKI sielä salilla. Pahasta, not. Kiellettyä säännöissä, kyllä. Nipotanko, en. Kunhan sanoin että oli hauskaa katsella ja olin ylimielinen kusipää. Itekki oisit ainaki hymyillyt kun takaperinjuostessa poika lähti juoksumatolta ku isoisän viimenen laaki joskus 70-luvulla.Ja sit vielä, etten unohda täysin, eilisestä vielä mainittava tää pystypunerrus niskan takaa, ote vastaotteena(?) mut kummiski siis väärin päin, painoa liikaa, näytti siltä että nivelet pettää tai poika heittää voltin takaperin puolellatoistakierteellä kerien. Komediaako? Ei. Tyhmää. Oi kyllä. Kokemattomuuden ja näyttämisen halun piikkiin menee.
Poitsuille: lukekaa pakkotoistoa, täällä on ylimieliset kusipäät kertomassa miten treenataan hyvin. Minäkin. :thumbs: Maanantaina salilla klockan 2100 alkaa tekniikkakoulu, ottakaa asennetta ja avointa mieltä mukaan.
Kiitos. Poistun.
E: ylimielinen typo