Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

lasikuitujeesus sanoi:
Hack-kyykky väärinpäin on kyllä ihan oikea ja toimiva liike. Ethän mulle ainakaan naureskele. :)

:lol2:

Onhan noita hakkejaki erinäkösiä, meitin salilla se selkäosa on niin pitkä et siinä tuppaa polvet ottaa vastaan, se on nääs semmonen hiano painopakkavehe.

Hmm, tulipa vaan mieleen et tää salikomedia toimii myös toisinpäin (rookiet vs. ronniet), ite kun alottelin salihommia ja näin eka kertaa näin kun joku teki jullea niin tuumailin et kylläpä äijä kyykkää ihan päin persettä.. :eek:

Tiedä sitten, kyrpiikö ankarasti, mutta kuitenkin.

Ekaks kyrsii tämä duunin firewalli. Blokkaa tietyt sivut kokonaan ja joiltain sivuilta osan. Esim. osa näistä pakkiksen threadeistakin näkyy vain puoliksi, kun on joku kirosana tms. Tämän takia ei voi kirjottaa edes vttua oikein.

Mtv3:selta tulee taas soittopeli. Olen katsonut, tai pikemminkin kuunnellut taustalla tuota joka arkipäivä 2 viikon ajan. Ei tsiisus mitä juttua ja millä tavalla tuo eukko jauhaa löpinöitään. "Tänään on taas hiljaista ja on huonoja aikoja". Rasittava muija, mutta panisin. Joo, eihän tuota olisi pakko katsoa, mutta pidän tuota enemmänkin siedätyshoitona. Jospa sitä kehkeytyis jonkunlainen toleranssi akkojen "kiviäkin kiinnostaa" jutuille. :haart: Ja oon muuten niin puutteessa, että pillistä kuristaa.

Joo kävin lääkärillä tiistaina oudon kyhmyn takia rinnassa, ja yllätys yllätys, gynohan siellä ultrassa morjesteli, kerran jäi palauttelu kuurin jälkeen mutta siitäkin jo 2v aikaa. Saiskohan nyt nolvat tohtorilta :)
Vituiks meni tääkin touhu,musta tuli gynokkio:david:

Vituttaa ku treeni kulkee kuin unelma taas, ruokavalio toimii. Mies alkaa olla kunnossa, mutta pitää leikkaukseen mennä.. Leikkaus ei millään tavalla liity edes harrastuksiin. Siinä on 1kk sairasloma, josta tosin pidän ehkä sen 2 viikkoo( ja sillonki pumppaan käsiä ja vedän lenkkiä, ku lääkäri antoi luvan).

Sitten vituttaa, ku pitää mennä apteekkiin hattu kourassa leikkauksen jälkeen ja tuntee ihan vitusti Proviisoreja ja Farmaseuttteja. Ja sekin vituttaa, että pitää Hcg-sorsa ettiä sillä sairaslomalla. Voi Jeesus.

Sitten vielä vituttaa, ku muija saa aina ihme mökötyskohtauksia. Ja se ei liity mitenkään noihin aiempiin, vaan jotenkin minun sanattomaan viestintään tai johonkin (Mistä helvetistä sen nyt tietää??)?

bb23 sanoi:
Meitin salillapa käykin sellanen vanhempi äijä millä on treenihanskoina keltaset kumiset tiskirukkaset.....

:) meijän salil käy semmonen tyyppi ku pitää isoja pesusieniä treenatessa mihin vaan koskeekaan:rolleyes: sit on myös kaikki mahdolliset pyyhkeet messissä. Näihin viellä yhdistettynä kauheet kasari kuteet ja korvalaput noh sehän on..:david:

E_k_i sanoi:
:) meijän salil käy semmonen tyyppi ku pitää isoja pesusieniä treenatessa mihin vaan koskeekaan:rolleyes: sit on myös kaikki mahdolliset pyyhkeet messissä. Näihin viellä yhdistettynä kauheet kasari kuteet ja korvalaput noh sehän on..:david:

Sali82, Turku? Oon nimittäin kans nähny siel jonku pitävän mukanaan semmosia taulusieniä. Sit se laittaa pyyhkeen kaikille penkeille joissa tekee jotain ja korvalaput löytyy myös.

- Tietokone meni eilen särki. Tänään vien korjaukseen.
- Opinnäytetyötä pitäisi kirjottaa, mutta hieman vaikeaa jos ei ole tietokonetta sihen hommaan.
- Punttitaukoa ollut kohta pari kuukautta. Peilikuva ei miellytä missään mielessä silmää. Eikä myöskään kavereiden ja työkavereiden "Mitä sulle on tapahtunu??"-kysymykset.
- Naiset. Jos vaikka pysyisitte päätöksessänne. Joko nähellään tai ei. En minäkään halua itsetuntoani poljettavaksi. Ja kyllä, mies tarvitsee muutakin kuin vaan kivoja sanoja..

Tämmöstä. Hauska viikonloppu edessä. Wuhuu..

Timba79 sanoi:
Vipareista näkee välilla aivan uskomattomia suorituksia. Joskus viimeviikolla eräs kaveri teki vipareita, mutta se näytti siltä että samalla tuli tehtyä hauiskääntö ja pystypunnerruskin. Paha selittää, mutta oli erittäin koomisen näköistä. En viitsinyt sanoa mitään kun ei se niillä 2 kg painoilla edes vaaralliselta näyttänyt.

Joo. Mulle määrättiin sellasia "vipareita" että suorin käsin pyöritellään käsiä sellasella perhosuinnin liikkeellä (tai mikä onkaan, kädet nostetaan takakautta suorina täysi ympyrä eteen ja sitten uudestaan... ja kämmenet liikkuu samaan tapaan kuin olisi uimassa). On siinä varmaan joillakin hauskaa seurata meikäläisen pyörittelyä, varsinkin kun 4kg kässäreillä jaksaa just tehdä sen käsketyn 2x15.

Joka tapauksessa varmasti koomisen näköistä paitsi tuskainen ilme. :david:

Timba79 sanoi:
Vipareista näkee välilla aivan uskomattomia suorituksia. Joskus viimeviikolla eräs kaveri teki vipareita, mutta se näytti siltä että samalla tuli tehtyä hauiskääntö ja pystypunnerruskin. Paha selittää, mutta oli erittäin koomisen näköistä. En viitsinyt sanoa mitään kun ei se niillä 2 kg painoilla edes vaaralliselta näyttänyt.

KAIKESTA näkee välillä uskomattomia suorituksia,toisista vaan enemmän :D
kerran yksi "täti" ´(siinä viisissäkymmenissä varmaan) teki vähän oudossa asennossa ylätaljaa:se oli selkä taljaan päin,otti siitä asennosta kapean vastaotteen(kämmenet taljaa kohti) ja rupes kiskomaan tankoa niskan taakse.
vieressä kyseisen tädin aviomies tai vastaava teki alataljaa:kahvasta kiinni,kädet suoriksi,ja tiukka nojaus taakseppäin eli alaselällä pakka liikkeelle.molemmat tekivät näitä variaatioita vielä pitkiä sarjoja(vastusta kun oli riittävän vähän...)

Välillä näkee ylätaljan ja pushdownin yhdistelmiä (ikävä kyllä naisten ja/tai tyttöjen suorittamina). Vedetään tanko rinnalle josta sitä vielä "punnerretaan" alaspäin. Huvittavan näköistä kieltämättä :D.

Stana, kolmelta heräsin aamuyöstä oksentamaan ekan kerran ja ainakin 6 kertaa saanu antaa ylen ja siinä ohessa kakkia suolensa pihalle. Aivan hirveä olo edelleen ja harmittaa kun treenit kulki just huvin ja nyt pamahtaa kipeeksi. Onneks on jo vähän saanut joutua; Kroppaa/lihaksia särki niin pahasta aamulla että jouduin konttaamaan vessaan ja takaisin: Kylmyyden tunnetakaan ei saa pois vaikka miten monta peittoa on päällä :(
Ruokamyrkytys tää taitaa olla, enpä osta enää Alepasta pasteijoita.

Elmukelmu sanoi:
MUIJA! :curs:
Se on juossut koko teini-ikänsä jalat auki pitkin kaupunkia, tehnyt lähes kaikkea mitä Gigant 10:stä löytyy ja nyt sitten mä saan "jämät" :wall:
Kerta viikkoon salkkareiden mainostauolla on jo vilkasta parittelua meidän perheessä! Voi Vitun AKKA! *ttu että mua siis *tuttaa niin paljon!! Ja kun kyselin että "mitä ne *rkeleen laiheliinit on sulle tehny että ne ansaitsi pitää sun kanssa hauskaa ja mulle jää käteen pelkkää paskaa? Pitäiskö mun laihduttaa 50kg, pitää puuhelmiä kaulassa ja hakata sua että alkais taas seksi kiinnostamaan?" niin vastaus on vaan "Se nyt oli silloin..." Ja mitä *ttua tollanen vastaus mua lohduttaa?! Voi v-i-t-t-u!! :wall: :wall: :curs: :curs: Ja sit niitä aikoja pitää vielä mun kuullen muistella! :wall: Mä sen vaan sanon että eihän se niiden kundien syytä tää ole, eikä oikeastaan muijankaan mutta *ttu jollekkin mun on tää paska olo purettava... Toivottavasti en ajaudu etsimään niitä kavereita. vaikka ei sekään enää kaukana ole...

VOI SAATANAN SAATANA!!!! VITTU NYT HAJOAA PÄÄ!! :hyper:

Otan osaa, mutta samalla totean seuraavaa: Seksielämä ei suju monessakaan perheessä tuon paremmin. Ainakin minun tuttavapiirissä liki kaikki (miehet & naiset) valittaa, etteivät saa riittävästi. Kaiketi se on luonnon laki... :wall:

Mikäli pinppaa saa riittävästi, niin todennäköisesti ilmassa on jotain muita ongelmia. Kauhun tasapaino? Tietysti poikkeuksiakin on, mutta missähän...? Tarkoitan tällä kirjoituksellani niitä pariskuntia, jotka ovat olleet saman katon alla vähintään kaksi vuotta. Vastarakastuneet ovatkin eri asia, ne naida naksuttelevat kuin puput konsanaan...

Koetahan jaksaa! :thumbs:

Alec sanoi:
kerran yksi "täti" ´(siinä viisissäkymmenissä varmaan) teki vähän oudossa asennossa ylätaljaa:se oli selkä taljaan päin,otti siitä asennosta kapean vastaotteen(kämmenet taljaa kohti) ja rupes kiskomaan tankoa niskan taakse.
´
Mikä tuosta tekee ihmeellisen?

RRKalle sanoi:
Kapealla vastaotteella niskan taakse?
Väärinpäin taljassa?
Ihan hyvä on tehdä niskan taakse ylätaljaa noin päin vaikkei saisi jalkoja tuetuksikaan, ainakin yhdellä niistä saleista joilla käyn menee tanko niskan taakse paljon luonnollisemmin ja täti-ihminen tuskin tarvitsee romuja jotka häntä tuossa hirveästi heilauttelisivat.
Otteen leveyttähän voi aina vaihdella ja onko sillä nyt niin suurta vaikutusta miten päin kämmenet on? Helpommin tuo varmaan onnistuu kuin v-kahvan niskan taakse veto.

//what evaa, oon itse tehnyt ristitaljassa hauiksia ylätaljan tangolla scottia vasten notta sain kädet vähän leveämmälle, varmaan löytäisin sen täältä jos joku sillä salilla kävijöistä ottaisi asioista selvää ja kävisi pakkiksella.=)

Back
Ylös Bottom