DL lähenee, työteho paranee. :whip:Kaminari sanoi:Huomenna deadline, joutuu vääntää koko yön k000000000dia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DL lähenee, työteho paranee. :whip:Kaminari sanoi:Huomenna deadline, joutuu vääntää koko yön k000000000dia.
lasikuitujeesus sanoi:Hack-kyykky väärinpäin on kyllä ihan oikea ja toimiva liike. Ethän mulle ainakaan naureskele.![]()

bb23 sanoi:Meitin salillapa käykin sellanen vanhempi äijä millä on treenihanskoina keltaset kumiset tiskirukkaset.....
meijän salil käy semmonen tyyppi ku pitää isoja pesusieniä treenatessa mihin vaan koskeekaan
sit on myös kaikki mahdolliset pyyhkeet messissä. Näihin viellä yhdistettynä kauheet kasari kuteet ja korvalaput noh sehän on..
E_k_i sanoi:meijän salil käy semmonen tyyppi ku pitää isoja pesusieniä treenatessa mihin vaan koskeekaan
sit on myös kaikki mahdolliset pyyhkeet messissä. Näihin viellä yhdistettynä kauheet kasari kuteet ja korvalaput noh sehän on..
![]()
Timba79 sanoi:Vipareista näkee välilla aivan uskomattomia suorituksia. Joskus viimeviikolla eräs kaveri teki vipareita, mutta se näytti siltä että samalla tuli tehtyä hauiskääntö ja pystypunnerruskin. Paha selittää, mutta oli erittäin koomisen näköistä. En viitsinyt sanoa mitään kun ei se niillä 2 kg painoilla edes vaaralliselta näyttänyt.

Timba79 sanoi:Vipareista näkee välilla aivan uskomattomia suorituksia. Joskus viimeviikolla eräs kaveri teki vipareita, mutta se näytti siltä että samalla tuli tehtyä hauiskääntö ja pystypunnerruskin. Paha selittää, mutta oli erittäin koomisen näköistä. En viitsinyt sanoa mitään kun ei se niillä 2 kg painoilla edes vaaralliselta näyttänyt.
Elmukelmu sanoi:MUIJA! :curs:
Se on juossut koko teini-ikänsä jalat auki pitkin kaupunkia, tehnyt lähes kaikkea mitä Gigant 10:stä löytyy ja nyt sitten mä saan "jämät" :wall:
Kerta viikkoon salkkareiden mainostauolla on jo vilkasta parittelua meidän perheessä! Voi Vitun AKKA! *ttu että mua siis *tuttaa niin paljon!! Ja kun kyselin että "mitä ne *rkeleen laiheliinit on sulle tehny että ne ansaitsi pitää sun kanssa hauskaa ja mulle jää käteen pelkkää paskaa? Pitäiskö mun laihduttaa 50kg, pitää puuhelmiä kaulassa ja hakata sua että alkais taas seksi kiinnostamaan?" niin vastaus on vaan "Se nyt oli silloin..." Ja mitä *ttua tollanen vastaus mua lohduttaa?! Voi v-i-t-t-u!! :wall: :wall: :curs: :curs: Ja sit niitä aikoja pitää vielä mun kuullen muistella! :wall: Mä sen vaan sanon että eihän se niiden kundien syytä tää ole, eikä oikeastaan muijankaan mutta *ttu jollekkin mun on tää paska olo purettava... Toivottavasti en ajaudu etsimään niitä kavereita. vaikka ei sekään enää kaukana ole...
VOI SAATANAN SAATANA!!!! VITTU NYT HAJOAA PÄÄ!!![]()
Mikä tuosta tekee ihmeellisen?Alec sanoi:kerran yksi "täti" ´(siinä viisissäkymmenissä varmaan) teki vähän oudossa asennossa ylätaljaa:se oli selkä taljaan päin,otti siitä asennosta kapean vastaotteen(kämmenet taljaa kohti) ja rupes kiskomaan tankoa niskan taakse.
´
Ruhli sanoi:Mikä tuosta tekee ihmeellisen?
Alec sanoi:kerran yksi "täti" ...
jto sanoi:toi leuanveto niskaan kapeella vastaotteella on muuten mukavaa kiusaa hanskoille, kun on ensin vääntänyt vaikkapas scottia ultrapuhtaasti, sen jälkeen vuorokääntöö reippaahkosti... sitten toi... ach schwein, ku tuntuu... tämä siis bodareille...
Ihan hyvä on tehdä niskan taakse ylätaljaa noin päin vaikkei saisi jalkoja tuetuksikaan, ainakin yhdellä niistä saleista joilla käyn menee tanko niskan taakse paljon luonnollisemmin ja täti-ihminen tuskin tarvitsee romuja jotka häntä tuossa hirveästi heilauttelisivat.RRKalle sanoi:Kapealla vastaotteella niskan taakse?
Väärinpäin taljassa?
ironisti sanoi: