Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Työt. Miten voikin olla niin paska päivä duunissa, kun tänään oli. Yhdestä firmasta soittivat, että heiltä on hävinnyt ne ja ne tiedot meidän firmaa koskien. Tiedot olivat salaisia, eikä minulla ollut valtuuksia kertoa niitä. Pyysin mieheltä hänen numeronsa ja lupasin soittaa, kunhan kysyn ensin pomolta, että kuka tiedot luovuttaa vai luovuttaako kukaan.. Soitan pomolle, joka lupaa hoitaa asian. Soitan takaisin sille miehelle, mutta kas kummaa, se oli antanut mulle täysin väärän numeron enkä mä edes tiennyt sen ihmisen nimeä. Kahdesti sit soitin väärään numeroon jollekin naiselle. Soitin sit siihen firmaan kuudelle ihmiselle (en tiennyt siis kenen kanssa olin ensimmäisellä kerralla asioinut, joten olipa vaikeaa löytää oikea henkilö), mutta yksikään ei ollut oikea. Lopulta tämä kuudes mies lupaa, että voi hoitaa asian.
Miksi perkeleessä piti antaa mulle väärä numero! :curs: Ja miksi mä en voinut kysyä sen miehen nimeä heti silloin, kun antoi numeronsa. :wall: Menipähän puoli tuntia työaikaa hukkaan siinäkin. Oli muutenkin kiireinen päivä, joten en olisi kaivannut mtn tuollaista enää sen kaiken paskan ja kiireen keskelle.

Mä inhoan hoitaa asioita puhelimitse. Face to face on paras vaihtoehto, mutta usein täysin mahdotonta.

Mutta kas kummaa, kylläpä tämä avautuminen taas helpotti.

Jerko sanoi:

Sama.:curs:

Pakko lisätä tähän kuitenkin vielä, että vituttaa suunnattomasti murroikäiset nuoret, joilla ei ole mitään todellisuudentajua/tietoa asioista. Samat asiat saa kailottaa miljoona kertaa, ja siltikään ei uskota..

No joo. mä painun pehkuihin.

Voi VI**U!

Menin sitten tänään avaamaan oveni TV-lupatarkastajalle.:thumbs:
Ei siinä voinu paljoa sit yrittää selitellä, et ei mulla mitään TV:tä oo, kun se näky suoraan ovelta ja oli viel päälläkin.
No ei se mitään, hyvää tommonen parinsadan euron lisälasku vuodessa tekee opiskelijan kukkarolle. Joo ei muuta. Paitsi nyt voi sit tosiaan katsoa hyvällä omallatunnolla telkkaria, JES!!!!

Hääh?

3 yövuoron jälkeen pukukopissa silimät ristissä puin treenikamoja niskaan. siinä urheiluliivejä päälle kiskoessani kummastelin mikä mättää kun ei pää aukkoa löydy.
-Ei ihme ettei löytynyt kun tungin päälleni treenikassiini jostain joutuneita ukkoni uikkareita.

Pitää päästä nukkuun.:D

Perkele.

Tyhjiä pulloja olin palauttamassa kauppaan tänään ja pysäköin auton normaalisti kaupan pihaan. Eiköhän sattunut joku paikallinen spurgu kohdalle, juuri kun olin nostamassa pullo kasseja autosta:

Spurgu: OOKS ALAIKÄSILLE KALJAA VIEMÄSSÄ?
Minä: Täh? Tyhjiä pulloja nämä on.
S: OOKSÄÄ JOKU HOMO VAI?
M: (olin hieman että WTF??) Ihan hetero olen. Miksikäs sinua niin kiinnostaa?

Lähdin sitten käveleen kauppaan sisälle ja äijä jäi ulos seisoskeleen ja mutisemaan itsekseen jotain. Aattelin että nojoo, nuita nyt sattuu aina sillon tällön kohdalle. Eipä siinä mitään kummempaa.

Pullot vein ja tulin ulos kaupasta eikä tätä liikkuvaa jäteläjää enää missään näkynytkään. Ajelin kotia ja pihalla huomasin että takaumpio autosta on lyöty paskaksi. :curs: :curs: Eikä näkynyt kaupan pihallakaan ketään, joka olisi mahdollisesti nähnyt tapauksen. Ja tuskinpa tältä mieheltä olisi mitään korvauksia ikinä saanutkaan vaikka olisi poliisille ilmoittanut..

Ei uusi onneksi aivan mahdottomia maksa, mutta pistää vituttamaan silti... :curs:

hömppä sanoi:
3 yövuoron jälkeen pukukopissa silimät ristissä puin treenikamoja niskaan. siinä urheiluliivejä päälle kiskoessani kummastelin mikä mättää kun ei pää aukkoa löydy.
-Ei ihme ettei löytynyt kun tungin päälleni treenikassiini jostain joutuneita ukkoni uikkareita.

:lol2: :lol2:

hömppä sanoi:

:lol2: :lol2: Pikkusen oot ollu jäässä

Vituttaa. Ei voi sanoin kuvailla.

1. Ei oo töitä. Ei rahaa. Syksyllä pitäs lähteä opiskelemaan, varmaan tosi hienoa, jos on sillonki vielä perse auki.
2. Liikkuminen taas onnistunu intin jälkeen ihan kohtuu hyvin, paino vaan ei pysy hallinnassa (päivällä ei tekemistä---> illalla ei väsytä---> yöllä tulee nälkä valvoessa). Positiivistä: Helpottaa paljon, kun saan unirytmin kohdalleen. Silti :curs:
3. Nainen. Aina sama nainen, johon rakastun uudelleen ja uudelleen. Läheisiä ystäviä ollaan exän kautta. En uskalla tehdä asialle mitään, tämä yksilö saa minut tuntemaan itseni avuttomaksi. Toisaalta myös tiedän, että hän tuskin tuntee samallalailla minua kohtaan, joten päätin luovuttaa ennenkö edes aloitin.
4. Ne, jotka sanovat viihtyvänsä sinkkuina, puhuvat paskaa. Sinkkuna olo on kivaa vaan enintään 2 päivää viikosta, ellet biletä joka päivä.
5. Paino tippui intissä 12kg. Takasin tullu 2kg. Vielä pitäis saada 10kg pois, luku näyttää masentavalta. Pitäis ottaa tavoitteeksi aina vähän kerralla, niin pysyis motivaatio korkeammalla.
6. Kaikki kaverit on jossain. Opiskelemassa, töissä. Ei tavattavissa. Tunnen olevani asteroidi, suurella "elämän linnunradalla", joka leijuu vapaana tuossa loputtomassa tilassa, täysin ilman päämäärää.

Sillälailla.

almerigo sanoi:
Tässä joku viikko sitten näin melko erikoisia vipunostoja käsipainoilla. Toinen käsi nousi sivulle...
Aika yleisiä ovat myös vipparit siten, että YLI-ISOT painot nostetaan ylös, melkein olkapäihin tai leukaan kiinni (joo saahan ne kädet vähän koukussa olla, muttei NIIN koukussa) ja sitten ruvetaan pontevasti kroppaa heilauttamaala tekemään vipparia, joka tuntuu kaiketi lähinnä alaselässä. Näyttää nimittäin lähinnä tiputanssilta! :)

Minä. Pilaan oman elämäni ihan itse. :(

Tämä s*tanan jäätymiseni, jolle en voi mitään..... :curs: Eilen salilla mukavanoloinen ja -näköinen mies jonka olen huomannut 'ennenkin', tulee kysymään että aloititko sä just, kun pidin taukoa jalkaprässistä josta yritän saada henkistä yliotetta. Ainoa, mitä osasin tehdä, oli nyökätä myöntymisen merkiksi. :arvi: :curs:

Siinä olis ollut tarjottimella tilaisuus sanoa jotain älykästä ja hauskaa, mutta ainoa mitä mä osaan tehdä on nyökätä... Voi prkl! :wall: No, terkut vaan jos herra sattuu Pakkiksella käymään; jos en jäätyis, olisin tosi mukava ja hauska ihminen. :rolleyes:

Fat Daddy sanoi:
Ei oo töitä. Ei rahaa. Syksyllä pitäs lähteä opiskelemaan, varmaan tosi hienoa, jos on sillonki vielä perse auki.

Intin jäliltä tämmönen tilanne? Näin oli itelläkin sillon, en vaan mennyt opiskelemaan ollenkaan. Kyllä ne asiat järjestyy, vaikka vitutuksen määrä onkin vakio ;) Onneksi se on ennemmin kuitenkin niin että välillä kyrpii oikein kunnolla ja välillä on jopa mukavaa.

Fat Daddy sanoi:
3. Nainen. Aina sama nainen, johon rakastun uudelleen ja uudelleen. Läheisiä ystäviä ollaan exän kautta. En uskalla tehdä asialle mitään, tämä yksilö saa minut tuntemaan itseni avuttomaksi. Toisaalta myös tiedän, että hän tuskin tuntee samallalailla minua kohtaan, joten päätin luovuttaa ennenkö edes aloitin.

Tällaisen kanssa olen itekkin tapellut pari vuotta tässä. Tee nyt edes jotain, parempi se on niin että voi jälkeenpäin miettiä että ainakin toimi ja teki. Muussa tapauksessa voit vaan pakoilla ja piileskellä. Huomaat vielä että aina kun teet jotain, homma liikkuu johonkin suuntaan. Siitä sitten voi suunnata kohti seuraavaa kiintopistettä ja liikuttaa sitä. Kärsivällisyys ja peräänantamattomuus on valttia. Kunhan ei mee väkinäiseksi.

Fat Daddy sanoi:
6. Kaikki kaverit on jossain. Opiskelemassa, töissä. Ei tavattavissa. Tunnen olevani asteroidi, suurella "elämän linnunradalla", joka leijuu vapaana tuossa loputtomassa tilassa, täysin ilman päämäärää.

Sellaista se on. Kaverit lähtee joka suuntaan siinä 20 v pinnassa. Kyllä ne sieltä kuitenkin yllättävän usein palaakin jossain vaiheessa. Varsinkin oikeat kaverit. Päämärät me kaikki päätetään ite ja niiden puute itseaiheutettua. Pitää vaan haluta asioita ja pyrkiä saavuttamaan niitä. "Siellä päämäärä lie missä hiljaisuus soi."

Vanha koulukaveri pyys äitiään leikkaamaan treenipaitansa etumuksen kahtia ja sit harsimaan sen kasaan. Aina treenin jälkeen jätkä sitten pullisteli kunnolla ja repäisi paidan "MEE TAARZAAN" tyyliin päältään. Quite funny

TinyT sanoi:
Vanha koulukaveri pyys äitiään leikkaamaan treenipaitansa etumuksen kahtia ja sit harsimaan sen kasaan. Aina treenin jälkeen jätkä sitten pullisteli kunnolla ja repäisi paidan "MEE TAARZAAN" tyyliin päältään. Quite funny

AKA Wanhan koulukunnan Hulk Hogan- fani?

ja sitten vielä MV eli WTF?

Hatuttaa kun itse on jo pidemmän aikaa katsonut mitä syö ja treenannut kovaa ja tekniikka kunnossa, ja seurauksena läskiä on tullut dietillä lisää ja voimat kadonneet. Ja vieressä kaveri jota näkee usein samalla salilla tekemässä haukkaria heijarilla ja runkkupenkkiä (ja unicafessa syömässä kasvisruokaa ja vuorellisia riisiä) on kasvanut alle vuodessa huomattavasti kireäksi lihaskimpuksi.
Tulee ihan uskonpuute. :itku:

Avernian sanoi:
Hatuttaa kun itse on jo pidemmän aikaa katsonut mitä syö ja treenannut kovaa ja tekniikka kunnossa, ja seurauksena läskiä on tullut dietillä lisää ja voimat kadonneet. Ja vieressä kaveri jota näkee usein samalla salilla tekemässä haukkaria heijarilla ja runkkupenkkiä (ja unicafessa syömässä kasvisruokaa ja vuorellisia riisiä) on kasvanut alle vuodessa huomattavasti kireäksi lihaskimpuksi.
Tulee ihan uskonpuute. :itku:

Tollanen kyllä vituttaa. Lisäksi vituttaa ajatella sitä, että sellainen kunto mitä itse haluaisi, olisi omalla kohdalla saavutettavissa vain roinalla. :jahas:

TinyT sanoi:

Kunnon meininki. Kovan treenin laskemat testotasot ja nousevat kortisooliarvot saa heti kuriin kun tommosen tempun tekee ja karjuu kun hullu. Lähtee veri kiertämään.

Fat Daddy sanoi:
4. Ne, jotka sanovat viihtyvänsä sinkkuina, puhuvat paskaa. Sinkkuna olo on kivaa vaan enintään 2 päivää viikosta, ellet biletä joka päivä.

Kohtaan 4: älä yleistä, mulla ainakin 90% ajasta on just hyvä olla sinkkuna ja yksin. Kavereiden parisuhteita kun katselee, voin rehellisesti sanoa, etten haluisi olla samassa tilanteessa kuin useemmat niistä. Sitä paitsi nyt kerkee harrastaa ihan perkeleesti mitä vaan haluaa ku ei tarvi jakaa aikaansa kellekään :thumbs:

Kohtaan 6: Tuo asteroidi-tunne on tuttu. Tässä iässä se vaan on sitä et kaverit yms vaihtuu ja osaa ei nää ku kerran vuodessa tms, kun tuo opiskelu ja elämä vie. Vanhoista kavereista ei oo mullakaa jäljellä enää juurikaan ketään...elämä on.

Varsinainen vitutuksen syy: dippatyön kokeellinen osuus piti alkaa joulukuussa. Sit tammikuussa...ja aina vaan venyy ja venyy...osa testausvälineistöstä puuttuu vielä! Voi stnan stna! Vituttaa tää ootteleminen. Kohta varmaa ilmotetaa ettei oo rahaa koko testausta ees järjestää. Meikä ei valmistu ikinä :wall: Näinä päivinä sitä tuntee olevansa niin helvetin tarpeellinen olento :david:

Back
Ylös Bottom