Työt. Miten voikin olla niin paska päivä duunissa, kun tänään oli. Yhdestä firmasta soittivat, että heiltä on hävinnyt ne ja ne tiedot meidän firmaa koskien. Tiedot olivat salaisia, eikä minulla ollut valtuuksia kertoa niitä. Pyysin mieheltä hänen numeronsa ja lupasin soittaa, kunhan kysyn ensin pomolta, että kuka tiedot luovuttaa vai luovuttaako kukaan.. Soitan pomolle, joka lupaa hoitaa asian. Soitan takaisin sille miehelle, mutta kas kummaa, se oli antanut mulle täysin väärän numeron enkä mä edes tiennyt sen ihmisen nimeä. Kahdesti sit soitin väärään numeroon jollekin naiselle. Soitin sit siihen firmaan kuudelle ihmiselle (en tiennyt siis kenen kanssa olin ensimmäisellä kerralla asioinut, joten olipa vaikeaa löytää oikea henkilö), mutta yksikään ei ollut oikea. Lopulta tämä kuudes mies lupaa, että voi hoitaa asian.
Miksi perkeleessä piti antaa mulle väärä numero! :curs: Ja miksi mä en voinut kysyä sen miehen nimeä heti silloin, kun antoi numeronsa. :wall: Menipähän puoli tuntia työaikaa hukkaan siinäkin. Oli muutenkin kiireinen päivä, joten en olisi kaivannut mtn tuollaista enää sen kaiken paskan ja kiireen keskelle.
Mä inhoan hoitaa asioita puhelimitse. Face to face on paras vaihtoehto, mutta usein täysin mahdotonta.
Mutta kas kummaa, kylläpä tämä avautuminen taas helpotti.
Miksi perkeleessä piti antaa mulle väärä numero! :curs: Ja miksi mä en voinut kysyä sen miehen nimeä heti silloin, kun antoi numeronsa. :wall: Menipähän puoli tuntia työaikaa hukkaan siinäkin. Oli muutenkin kiireinen päivä, joten en olisi kaivannut mtn tuollaista enää sen kaiken paskan ja kiireen keskelle.
Mä inhoan hoitaa asioita puhelimitse. Face to face on paras vaihtoehto, mutta usein täysin mahdotonta.
Mutta kas kummaa, kylläpä tämä avautuminen taas helpotti.