Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

alumiini sanoi:
Ihan mukavuussyistä en viitsi enää alkaa edes deittailemaan kahta naista päällekkäin. Haluan vastata kännyyn milloin vain missä vain jne.
Niinno, onhan se pari viikkoa kyllä niin vakavaa jo, että missään tapauksessa ei kannata muita ehdokkaita juuri katsastaa. Etenkään jos ne vaikuttavat vetävämmiltä kuin tämä ensimmäinen...

Tupla-J sanoi:
Niinno, onhan se pari viikkoa kyllä niin vakavaa jo, että missään tapauksessa ei kannata muita ehdokkaita juuri katsastaa. Etenkään jos ne vaikuttavat vetävämmiltä kuin tämä ensimmäinen...

Mä oon vaan laiska..:D

Mik99 sanoi:
Voi olla myöhäisiä nää neuvot. Alumiini on tainnut jo oman ratkaisunsa tehdä tuon numeron antamisen suhteen. :lol2:

No morjens! Jostain syystä sain päähäni, että numeroa olisi haluttu vaihtaa työpaikalla. Sana "dösä" vähän niin kuin muodostuu sanoista "duuni" ja "töissä"...:rolleyes:

Tää kuuluis Tyhmien kysymysten kerhoon: Miksi humalaiset ihmiset luulevat, että selvät haluaisivat jutella heidän kanssaan?

mxm sanoi:
Miks helvetissä pitää kirjoittaa ohjelmatietoihin "Teini-ikäiset Mutantti Ninja Kilpikonnat"? a) tuossa on perkeleesti kirjoitusvirheitä b) Turtles on Turtles eikä sitä tarvi vääntää suomeksi:curs:
Huomasin saman. Ehkei nyt omalla kohdalla tämä havainto yltänyt ihan vitutuksen tasolle saakka, lähinnä ihmetyksen. :jahas:

Tänään on ollut helvetin vetämätön olo. Mikään ei kiinnosta eikä innosta. En oo saanu mitään aikaseks! Väsyttää vaikka nukuin 11h.. Johtuisko tää "höttö" olo just siitä.

Ja eilinen shoppailureissu. Elämäni köyhimmät kokemani alennusmyynnit! 10h reissun saldo kolme vyötä ja meikkejä. :rock:

Vittu! Nyt se ämppäri sitten meni ja hajosi. File system erroria puskee aina kun käynnistää. Ja rahaakin on niin paljon ylimääräistä ostella uusia soittimia... :curs:

mxm sanoi:
Miks helvetissä pitää kirjoittaa ohjelmatietoihin "Teini-ikäiset Mutantti Ninja Kilpikonnat"? a) tuossa on perkeleesti kirjoitusvirheitä b) Turtles on Turtles eikä sitä tarvi vääntää suomeksi:curs:
Nyt siis on kyse siitä ohjelmasta, jossa neljä japanilaisia taistelulajeja osaavaa ihmisen ja kilpikonnan sekoitusta taistelevat ihmisrotan johdolla rikollisuutta vastaan. Hahmojen kummallisuutta on kasvatettu nimeämällä ne kuuluisien taiteilijoiden mukaan. -Se sarjan suomennos oli nyt sitten se asia joka pisti silmään?
.
.
.
.
.
Sori oli pakko.:lol2:

...Joku avautui kerran yleisönosastolle Speden speleistä, että Spede antaa naisten voittaa tahallaan. Teki ihan pikkusen mieli vastata, että "hittoako katot kyseistä paskaa?"

Kostaja X sanoi:
No morjens! Jostain syystä sain päähäni, että numeroa olisi haluttu vaihtaa työpaikalla. Sana "dösä" vähän niin kuin muodostuu sanoista "duuni" ja "töissä"...:rolleyes:

Joo, niistähän ne. :david: ;)

Huomaa, että on ollut taas uuden vuoden lupausten tekoaika.->Sali tupaten täynnä kaikenlaista jumppaajaa. Noh, onneksi buumi laantuu muutaman viikon sisään.

Saatanan saatana, 500 euron autovahvistin hajosi kuukausi takuuajan päättymisen jälkeen :(

Peniz, Kannattaa kuitenkin viedä huoltoon. Jos ei vika sinussa, niin yleensä korjataan ilman korvausta. Ja pitääkin. Jos vahvistin on taas sen näköinen, että se on ollut kivienpuhdistusrummussa, ei kannata.

En oikeen tiedä itkeäkkö vai nauraa.... Ahonen hävis mäkiviikon yhteis kilpailun YHDELLÄ pisteellä.
Hitto neljä kisaa eli kahdeksan hyppyä ja ukoille tulee eroa yks piste.....

amf sanoi:
En oikeen tiedä itkeäkkö vai nauraa.... Ahonen hävis mäkiviikon yhteis kilpailun YHDELLÄ pisteellä.
Hitto neljä kisaa eli kahdeksan hyppyä ja ukoille tulee eroa yks piste.....

Joo on se mahtavaa,kun ei edes selostajat osaa laskea pisteitä oikein.No toisaalta kommentaattori on koulunsa kesken jättänyt ja selostaja muuten vaan päästäpideltävä.

Kylläpä on taas kelkan kanssa vastustanut. :|
Viimeviikolla jarrujen automaattisäätö jumi kiinni ja takavaloista katos virta.
Nyt tänään ku sai jarrut/jarruvalot laitettua ja olin hallilta kämpille menossa nii eiköhän jääny sarvet käteen x]

Englannin postilaitos taas osaa hommansa. Kämppikselle oli tullut joku paketti, joka ei ollut mahtunut postiluukusta sisään, niin postimies oli jättänyt sen kylmän viileästi oven ulkopuolelle, kynnysmaton alle. Minä tietysti ulos mentäessä astun matolle ja ihmettelen mikä rusahti. En kyllä korvaa mitään, jos on jotain kalliimpaakin mennyt rikki. Onko se nyt niin VITUN vaikeaa soittaa sitä ovikelloa, kun kuitenkin olin kotona koko päivän. Ja jos ei kukaan ole kotona, niin voi laittaa sellasen kivan kortin, että ei paketti mahdu luukusta, että tulkaa hakemaan. En kyllä itte uskalla tilata enää mitään postitse.

Nyt menee hermot... Ärsyttää ihan helvetisti oma typeryys. Ei ystävistä saa olla mustasukkainen. Vittu että oon tyhmä, mutta se tieto ei yhtään lohduta. Miksei omaa typeryyttään vastaa voi suojautua millään, niinkuin esim. sukupuolitauteja vastaan voi käyttää kortsuja...? :curs: :wall:

jänkäkoira sanoi:
Huomaa, että on ollut taas uuden vuoden lupausten tekoaika.->Sali tupaten täynnä kaikenlaista jumppaajaa. Noh, onneksi buumi laantuu muutaman viikon sisään.

Kyllä! Menee kuulemma 3 viikkoa niin ekat tippuu, itse olisin arvellut että ne jaksaa puskea 2 kuukautta, mutta maailma armahtaa mua jo aiemmin. :) Ärsyttää vaan kun on niin täyttä salilla.

Suurkiitokset yläkerran naapurille, joka noin puol tuntia sitten tuli kovaäänisesti sisään ja alkoi kuuntelemaan musiikkia. Kyllähän tässä ehtikin jo pari tuntia nukkua.:curs:

Vituttaa kun joutuu duunissa kävelemään niin perkeleesti. 3. yö nyt putkeen ja huomena mentävä hakemaan saikkua kun on jalkapohjassa sentti x sentti rakkula. Kirvelee vietävästi kävellessä.

Back
Ylös Bottom