Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Fat Rat sanoi:
huh huh, joillakin on sitte hankalaa. Raivota nyt noin mitättömästä asiasta, eihän siinä ole mitään järkeä. Jos se ei sitä paskojaa häiritte, niin eikai se nyt suakaan pitäs häiritä. Kimppa-asuminen vaatii ymmärrystä.:piis:

Elämä on. ;)

Pitää taas valittaa. Takareidet kramppaavat nykyisin vähän epätoivotussa tilanteessa (no joo, eihän se milloinkaan toivottua ole...), nimissäin sängyssä (enkä tarkoita siis mitään nukkumisia u know). SIIS EI VITTU MITÄ ONGELMIA!!!!!! Selibaatti kutsuu...

Tupla-J sanoi:
Kuten odotettua, kolmannet yöunet putkeen ihan päin helvettiä. Unen saanti kesti todella kauan, heräilin pitkin yötä ja näin painajaisia.

Tää on ollu kiva viikko.
Tervetuloa joukkoon. Post-joulustressiä? Painajaisetkin alkaa olla siihen malliin verisiä että huhhuh..

Cassyput sanoi:
Tervetuloa joukkoon. Post-joulustressiä? Painajaisetkin alkaa olla siihen malliin verisiä että huhhuh..
Meitsin painajaiset on ollu aika outoja ja enimmäkseen sosiaalisia, jos oikein muistan. Ja sitä joolunjälkeistähän tämä enimmäkseen lienee. Onneksi asiat ovat muuten kohtuuhyvin, ei tarvitse niiden suhteen kamalasti stressata.

Paitsi tietty sen suhteen, että miten äkkiä saa kaikki olennaiset tenttiopukset käsiinsä.

Vittu mua vituttaa kaikki paskanjauhajat ja juoruajat. Duunissa esimies kävi keskustelemassa: oli kuullut huhuja että olisin lähettänyt asiakkaalle haistattelu viestejä kännykällä ja useammalle epäasiallista sähköpostia. Vittu mitä touhua, vedin ihan totaaliset pultit. Ainuttakaan tekstaria en työkännykällä ollut lähettänyt (paitsi vaimolle) ja kaikki lähetetyt sähköpostit löytyy koneelta. Printtasin koko paskan esimiehelle. Mikä vittu saa ihmiset keksimään tollasta paskaa?

Huippuna on ettei esimiehelle huhuista kertonut henkilö suostunut minulle puhelinkeskustelussa kertomaan mistä huhut on kuullut. Jos jumalauta joku tollasta paskaa levittää niin kai sitä pitää pystyä kertomaan mulle asia myös kasvotusten.

Ihmiset on ihania.:love:

Perkeleen Bayerilainen mutteriviritys!:curs:
Vittu että se keksi paikan sammahtaa. Just duunipaikan portin eteen, niin että kaikki varmasti huomas, että se siihen jäi..
Onneks ei oo vielä kauheen moni käyny vittuilemassa!
Oma vikahan toi oli, kun tiesin ettei laturi toimi kunnolla ja yritin sillä sitten ajella vielä viikon viimeisenkin työpäivän.
Onneks ei tarttenu sentään kovin pitkälle työntää sitä, että sai akun lataukseen.
Illalla sitten vaikka vähän tähän pieneen vitutukseen :kippis1:

No en tiedä onko tämä nyt ihan vitutusta, mutta sain äsken kuulla, että mun suosikki voimamies on kuollut tällä viikolla :(
Nuori sälli vielä, olisi ollut tosi lupaava tulevaisuus.

Paska riita emännän kanssa aivan saatanan turhasta asiasta.:wall: Se on ihan tyhmä ja mussa ei oo tietenkään mitään vikaa!!!:piis:

Löin sit paskaks mun sulkapallomailan vuoron päätteeks. voi vittu. siin oli kyl pakko olla joku murtuma ennestään, emmä nyt niin kovaa maahan sitä napauttanu. mut voi vittu sylettää vietävästi, opiskelijalla kun on rahaa joka vitun käänteessä ostella jotain vitun mailoja. AAARRGHH!

No nyt vituttaa.. Just kun on treffaillut yhtä naista pari viikkoa, niin eiköhän dösässä tullut illalla hemmetin hyvännäkönen nainen juttelemaan ja pyytämään puhelinnumeroa. On tää niin väärin...:itku:

alumiini sanoi:
No nyt vituttaa.. Just kun on treffaillut yhtä naista pari viikkoa, niin eiköhän dösässä tullut illalla hemmetin hyvännäkönen nainen juttelemaan ja pyytämään puhelinnumeroa. On tää niin väärin...:itku:
Kai sä nyt annoit sen numeron? Parin viikon jälkeen ette varmaan vielä olleet sopineet tapailevanne vain toisianne. :evil:

alumiini sanoi:
On ihan ok tapailla muitakin naisia jos olet vasta pari viikkoa tapaillut jotain kissaa.

alumiini sanoi:

Tuttu tilanne mulle. Aina kun on juttu menossa, niin heti kasvaa kysyntä.

-Jos ekan kans on mahdollisuuksia johonkin kunnon suhteeseen, niin kannattaa jättää antamatta se numero.

Kostaja X sanoi:
-Jos ekan kans on mahdollisuuksia johonkin kunnon suhteeseen, niin kannattaa jättää antamatta se numero.

Voi olla myöhäisiä nää neuvot. Alumiini on tainnut jo oman ratkaisunsa tehdä tuon numeron antamisen suhteen. :lol2:

Joku homonaama varasti mun pyörän äsken ku olin salilla:curs:
Tulin salilta niin ei ollu pyörää telinees:itku:

Miksi flunssa kaataa sänkyyn AINA silloin kun treenimotivaatio on parhaimmillaan? Saatana kun joskus ei vaan huvita ja yrittää keksiä tekosyitä että vois tehdä jotain muuta ei ole mitään, ja nyt kun tekisi niin mieli salille: kehkot lilluu tossa rinnuksilla yskimisen jäljiltä. :curs:

Miks helvetissä pitää kirjoittaa ohjelmatietoihin "Teini-ikäiset Mutantti Ninja Kilpikonnat"? a) tuossa on perkeleesti kirjoitusvirheitä b) Turtles on Turtles eikä sitä tarvi vääntää suomeksi:curs:

lIhaa sanoi:
Kai sä nyt annoit sen numeron? Parin viikon jälkeen ette varmaan vielä olleet sopineet tapailevanne vain toisianne. :evil:

Eiku kieltäydyin antamasta omaa numbaa ja otin sen numeron..:D Ihan mukavuussyistä en viitsi enää alkaa edes deittailemaan kahta naista päällekkäin. Haluan vastata kännyyn milloin vain missä vain jne.

Back
Ylös Bottom