Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MAX_23 sanoi:
No mites emännän kanssa saitte sovittua??

Toivottavasti kaikki meni hyvin.

Juu, saatiin sovittua. Myönsi itekkin ylireagoineensa... Toivottavasti sullaki lähtee parempaan suuntaan toi ja lopeta se putki vaan suoraan, ei tuu mitään hyvää siitä. zemppiä ja jaksamista sinne.

J_mp sanoi:
Voi vittu kun vituttaa!

Saatana, joka vitun vapaapäivä sama homma! Töistä soitetaan, että voitko tulla tänään ja huomenna töihin, vaikka sulla on vapaapäivät, mutta pari tyyppiä on kipeenä. Sainoin, että en varmaan tänään tuu tekee mitään. Iltaan ois pitänyt mennä, mutta huominen on vielä auki. Soittavat jollekkin toiselle.

En edes muista millon viimeks oisin saanut olla vapaa päiväni rauhassa niin ettei sieltä jo soitella ja hätyytellä töihin samanapäivä tai seuraavaks päiväks. Vaikka sinne ei nyt välttämättä tarvi mennä niin silti on vapaapäivä fiilikset loppunut.

Ja palkkakin on perseestä....
Sama juttu mulla. Ärsyttää jo pikkuhiljaa. Tänään eka vapaapäivä ja tottakai se pomo soittaa pääsenkö tuuraamaan. Joka vapaa viikko maanantaisin sama juttu. En mä siellä jaksa 30 päivänä kuukaudesta sentään olla. Työpaikalla on työvuorolistat, johon on merkitty, että olen joka toinen viikko töissä. Eihän se nyt näin voi mennä, että olen joka viikko töissä, tekisi mieli tehdä välillä jotain muutakin kuten opiskella.

Perkeleen perkele. On ilmeisesti päässyt virus iskemään, windows-palkki täysin kadonnut ja koko alareunan tehtäväpalkki. Virusohjelma oli ajan tasalla vielä aiemmin ennen salille lähtöä, tietokone oli sammutettu, mutta nettiyhteys oli päällä. Tana. Keksisi nyt vielä, mitenkä tuon saa kuntoon.

Ja mozillaa käytän, exploderin pikakuvakekkin heitetty vittuun, vähän sai rähmiä että sai exploderin auki, jotta voisi mennä microsoftin päivityssivuille. Ja perkele kun ei edes tajua että mitä sitä nyt pitäisi ladata sieltä....:wall:

Ja lisätttäköön vielä (toisen kerran), että miksiköhän tuo antivirusohjelmani ei asennettaessa ehdottanut/automaattisesti laittanut pikakuvaketta työpöydälle, kiva olisi jos jotenkin saisi sen main screenin auki siinä niin voisi ehkä kokeilla etsiä tuota kelen virusta...

voe kerpele! heräsin neljältä aamuyöllä ja olin menossa tuttuun tapaani kuudeksi treenaamaan niin MITÄ!! se avainkorttilukija alko vittuileen enkä päässy sisään. Teki mieli lyödä se kivellä päreiksi:curs: Nyt joutuu sit kantaan viidet eväät kouluun ja menemään illalla jumpalle siihen aikaan kun pitäs olla nukkumassa.
vedänkin sitten sellaiset treenit että:urjo:

ps. Tää on sitä kun maailma potkii päähän ja pientä ihmistä pissitään silmään avainkorttilukijoiden toimesta :D

Räkätauti käynyt kohta koko perheen läpi. Nuorimmainen tyttö (5 viikkoinen) joutui illalla sairaalaan lasten teholle letkuihin. Eikö se nyt pitäis riittää, että tyttö oli elämänsä kaksi ensimmäistä viikkoa sairaalaassa, vaan tämä sairaalassa juokseminen näyttää jatkuvan? No, ehtihän se olla jo kolme viikkoa kotonakin.

Replay sanoi:
Räkätauti käynyt kohta koko perheen läpi. Nuorimmainen tyttö (5 viikkoinen) joutui illalla sairaalaan lasten teholle letkuihin. Eikö se nyt pitäis riittää, että tyttö oli elämänsä kaksi ensimmäistä viikkoa sairaalaassa, vaan tämä sairaalassa juokseminen näyttää jatkuvan? No, ehtihän se olla jo kolme viikkoa kotonakin.
RS-virusko iski? Se on syvältä seurata kun oma lapsi sairastaa. Siinä tulee hiukka avuton olo kun ei itse pysty oikeen mitään tekeen. Meillä on pidetty lapset joulusta asti poissa julkisilta paikoilta just ton RS:n takia. No eihän toi tietty oikeesti mitään auta jos ne vanhemmiltaan sen pöpön saa... Jaksamista vaan sinne.

Tähtityttö sanoi:
Vituttaa työpaikan palaveri klo 19 lauantaina! Ei herranjestas, ihan kun ei olis parempaa tekemistä!
Sairasta! :eek:

Mua vituttaa tällä hetkellä:

-Ihmiset jotka päättää kuunnella puhelimensa kaikki soittoäänet läpi julkisissa kulkuvälineissä
-Kämppis, joka ei siivoa aiheuttamiaan käsittämättömiä sotkuja (pian tulee tappelu)
-Se idiootti joka varasti mun hienon matkahiiren työpöydältä loman aikana

Sacramento sanoi:
RS-virusko iski? Se on syvältä seurata kun oma lapsi sairastaa. Siinä tulee hiukka avuton olo kun ei itse pysty oikeen mitään tekeen. Meillä on pidetty lapset joulusta asti poissa julkisilta paikoilta just ton RS:n takia. No eihän toi tietty oikeesti mitään auta jos ne vanhemmiltaan sen pöpön saa... Jaksamista vaan sinne.

Kiitos.

Sitä se ilmeisesti on. Ei ole vielä vaimo soitellut sairaalasta tälle päivää, yöllä eivät vielä olleet testanneet. Näillä meidän isommilla lapsillakin se ilmeisesti käväisi tuossa joulun aikaan, pari päivää oli kuumetta ja sitten ei mitään.

Kiitoksia kaikille jotka jaksaa neuvoa ja tsempata :)

Siis tää tyttö on mun elämäni rakkaus ja minä hölmö vasta nyt sen tajusin kunnolla.

Itsellä olisi mielessä tälläinen juttu että antaa ajan mennä hiukan vielä, ja sitten laittaa kukka lähetys ja kirjoittaa kirje, jossa aioin kertoa kaikki tunteeni ja että ikinä en samoja virheitä tee ja että olen todella pahoillani tekemistäni virheistä.

Miltä tälläinen kuulostaa???

Ps. vielä tälläinen että tosiaan exä sano ekas txt viestis että ei halua enää jatkaa, sitten oon muutaman kerran kysyny että saanko vielä mahdollisuuden niin vastausta ei tule, moni asia puhuu sen puolesta että vois jatkuaki ja taas sitten että ei jatkuisi.

itse olisin halunnu kunnolla puhua asiat kasvoikkain mutta se ei sitten onnistunut, kai siihen tyttöön sitten myös sattuu tämä ero niin hirveästi, että ei halunnu keskustella kunnolla asioita halki kasvoikkain. kahden kesken en ehtiny oikeastaan ollenkaan puhumaan asioita halki koska vanhemmat olivat aina tuppaamassa siihen välii.

Vaikka mulla oli aivan mielettömän hyvät välit sen vanhempii.

Taas kerran todella sekavaa tekstiä mutta toivottavasti saatte selvää ja jaksette vielä kertoa omia mielipiteitänne, ja yrittää tsempata mua :)

Siis tää tyttö on mun elämäni rakkaus ja minä hölmö vasta nyt sen tajusin kunnolla.

Itsellä olisi mielessä tälläinen juttu että antaa ajan mennä hiukan vielä, ja sitten laittaa kukka lähetys ja kirjoittaa kirje, jossa aioin kertoa kaikki tunteeni ja että ikinä en samoja virheitä tee ja että olen todella pahoillani tekemistäni virheistä.

Ps. vielä tälläinen että tosiaan exä sano ekas txt viestis että ei halua enää jatkaa, sitten oon muutaman kerran kysyny että saanko vielä mahdollisuuden niin vastausta ei tule, moni asia puhuu sen puolesta että vois jatkuaki ja taas sitten että ei jatkuisi.

itse olisin halunnu kunnolla puhua asiat kasvoikkain mutta se ei sitten onnistunut, kai siihen tyttöön sitten myös sattuu tämä ero niin hirveästi, että ei halunnu keskustella kunnolla asioita halki kasvoikkain. kahden kesken en ehtiny oikeastaan ollenkaan puhumaan asioita halki koska vanhemmat olivat aina tuppaamassa siihen välii.

Taas kerran todella sekavaa tekstiä mutta toivottavasti saatte selvää ja jaksette vielä kertoa omia mielipiteitänne, ja yrittää tsempata mua :)

vielä siis sellaista että toki olen pyytänyt tältä tytöltä sekä kasvoikkain että viesteissä anteeksi ja kertonut tunteeni ja että kaiken tekisin paremmin jos saisin mahdollisuuden näyttää.

näköjään kone takkuaa ja 3 samaa viestii lähti.

vituttaa lukee pakkista, kun joka saatanan sivu aukee vähintään minuutin :itku:

Tänään oli rinta-olkapääpuntti ja voimatasot oli romahtanu niin alas etten muistakaan millon olisin viimeks ollu näin heikko:eek: :curs: :itku: joskus aloitellessa?

Sitten älysin että multahan vasta hierottiin eilen selkä ja hartianseutu aika kovilla otteilla:evil: :kuola: ja heikkous saatto johtua siitä. Kun lihakset oli niin ylirentoutuneessa tilassa:rolleyes:

Siltikin jäi kaivamaan hampaankoloon kun treenit oli niin auttamattoman säälittävät! Mrh//¤%¤#Y%I(/()&%&%W"!!!

Ärsyttää ja pelottaa ja ahistaa. Mummu oli toissa päivänä kaatunut postia hakiessa. Reisiluu poikki, eilen ollut leikkauksessa, illalla ei vielä ollut päässyt osastolle. Toivottavasti mummu selviää, iso leikkaus kuitenkin yli 80-vuotiaalle.

Vitullinen kiristys ollu nyt pari päivää. En ihan varma ole syystä mut voipi olla et tää on pienten asioiden yhteisvaikutus.
Raha-asiat + Naiset + Vaihtuneet työajat ja siitä seurannut vuorokausirytmin sekoittuminen = Uskomaton vitutus!
En oikein tiedä miten tätä pitäs hoitaa mut ainakin sali auttaa hetkellisesti.

Voi olla, että valitan taas turhasta, mutta just nyt vituttaa ja väsyttää.
Naapuri asunto on tyhjillään, uudet omistajat ulkomailla ja nyt sinne sit puolisen tuntia sitten saapui remonttimiehiä. Ja jumalaton meteli. :curs: Tyhjä asunto kun kaikuu vielä aika mukavasti. Heräsin siihen, kun koputtelivat meidän makkarin seinää omalta puoleltaan. Ajattelin ensin, että kyllähän mä nyt helposti saan vielä nukuttua, mut mitä vielä. Ihan inhimillinen aikahan tämä on tietysti herätä, mutta satun olemaan tällä viikolla iltavuorossa ja tahtoisin nukkua kuitenkin pikkuisen pidempään. Liikaa vaadittu näköjään.
Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin remontoivat koko asunnon (mitä sitä tyytymään tavalliseen, kun on kerta rahaa..:rolleyes: ) eli todennäköisesti saan herätä seuraavat kaksi kuukautta seitsemän maissa. Pitää ilmeisesti tehdä aamuaerobinen tästä lähtien jo seisemältä. :rolleyes:

Saatan olla pahasti väärässä, mutta mun mielestä metelöinti on kielletty useimmissa taloyhtiöissä ennen yhdeksää.
edit. varmaan kaikki metelöinti, mutta muistan lukeneeni jonkun pykälän nimenomaan liittyen remontointiin ja seinien ym. rakenteiden paukutteluun jotka kantavat ääntä muualle taloon.

Back
Ylös Bottom