Kiitoksia kaikille jotka jaksaa neuvoa ja tsempata
Siis tää tyttö on mun elämäni rakkaus ja minä hölmö vasta nyt sen tajusin kunnolla.
Itsellä olisi mielessä tälläinen juttu että antaa ajan mennä hiukan vielä, ja sitten laittaa kukka lähetys ja kirjoittaa kirje, jossa aioin kertoa kaikki tunteeni ja että ikinä en samoja virheitä tee ja että olen todella pahoillani tekemistäni virheistä.
Miltä tälläinen kuulostaa???
Ps. vielä tälläinen että tosiaan exä sano ekas txt viestis että ei halua enää jatkaa, sitten oon muutaman kerran kysyny että saanko vielä mahdollisuuden niin vastausta ei tule, moni asia puhuu sen puolesta että vois jatkuaki ja taas sitten että ei jatkuisi.
itse olisin halunnu kunnolla puhua asiat kasvoikkain mutta se ei sitten onnistunut, kai siihen tyttöön sitten myös sattuu tämä ero niin hirveästi, että ei halunnu keskustella kunnolla asioita halki kasvoikkain. kahden kesken en ehtiny oikeastaan ollenkaan puhumaan asioita halki koska vanhemmat olivat aina tuppaamassa siihen välii.
Vaikka mulla oli aivan mielettömän hyvät välit sen vanhempii.
Taas kerran todella sekavaa tekstiä mutta toivottavasti saatte selvää ja jaksette vielä kertoa omia mielipiteitänne, ja yrittää tsempata mua
vielä siis sellaista että toki olen pyytänyt tältä tytöltä sekä kasvoikkain että viesteissä anteeksi ja kertonut tunteeni ja että kaiken tekisin paremmin jos saisin mahdollisuuden näyttää.
näköjään kone takkuaa ja 3 samaa viestii lähti.