Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mymess sanoi:
Tähän varmaankin vanhaan postaukseen on pakko kommentoida. Itse aloitin pelkällä tangolla. Hanskat käteen ja tankoa nostelemaan naama punaisena. Nyt 2 vuoden treenin jälkeen mulla on ennätys 40 kg. Epäilen vahvasti, että penkki ei ole meikäläisen laji. Siis voiko kellään olla kehitys näin hidasta:(
Olen siis naispuolinen henkilö. Mut emmä anna sen häiritä..muu kehitys kulkee:rock:
Tervetulosa joukkoon vaan. Oon varmasti aiheuttanut ihan kivasti salikomediaa kun nousen penkkitreenin jalkeen penkilta paloauton varisena, iiiihan poikki. Sarjapainoina kympit molemmissa paissa ja ehka jotkut minikiekot :rolleyes:. Ja tamakin siis suuri parannus alkutilanteeseen... Mut ei sen valii, lisaa treenia!

En edes tiedä vituttaako on vain niin epätodellinen olo. Siskoni 3v lapsi kuoli eilen pitkään syöpää sairastaneena. hyvää joulua kaikille tästä huolimatta.

Nakki napsahti. Firma haluaa markkinoida itseään antamalla tärkeille asiakkaille viinipulloja. Hyvä idea muuten mutta pulloja ei voida missään nimessä postittaa vaan ne viedään autoilla ajellen ympäri pääkaupunkiseutua yrityksien respoihin. Tämän hoitaa mikrotuki joka on palkattomassa työharjoittelussa.

Ei orjatyövoima ole mihinkään hävinnyt, se on vain muuttanut muotoaan. Tuohon meneekin sitten helposti päivä pari aikaa autossa istuen.

Sitten kun vielä Securitakselta on oppinut sen että kaikki respat eivät suostu ottamaan vastaan mitään lähetyksiä niin sitten jää vaihtoehdoksi soittaa asiakkaalle että jos hän tulisi hakemaan niitä pulloja ja jos ei ole paikalla niin seuraavaan firmaan sitten vaan.

Niko 79 sanoi:
En edes tiedä vituttaako on vain niin epätodellinen olo. Siskoni 3v lapsi kuoli eilen pitkään syöpää sairastaneena. hyvää joulua kaikille tästä huolimatta.

:itku: Jaksamista kaikille

Tänään sain pitkästä aikaa todistaa hieman kummallista tapausta. Olin vapaa-aikatalon salilla treenaamassa, ja siellä oli samaan aikaan ilmeisestikin joku mielenterveyspotilas...ukko treenasi suht kovilla raudoilla PYÖRÄILYKYPÄRÄ päässä ja aika rumalla tekniikalla. Se haisi ihan hirveeltä ja näytti muutenkin aika pelottavalta:eek:

Tytteli sanoi:
...PYÖRÄILYKYPÄRÄ päässä...

Ohan tääläki kerrottu juttuja ku on tullu ylätaljast tanko päähän ym.. Turvallisuus ennen kaikkea.. :)

Tytteli sanoi:
Tänään sain pitkästä aikaa todistaa hieman kummallista tapausta. Olin vapaa-aikatalon salilla treenaamassa, ja siellä oli samaan aikaan ilmeisestikin joku mielenterveyspotilas...ukko treenasi suht kovilla raudoilla PYÖRÄILYKYPÄRÄ päässä ja aika rumalla tekniikalla. Se haisi ihan hirveeltä ja näytti muutenkin aika pelottavalta:eek:

Ei sattunut olemaan Kaukajärven vapaa-aikatalo. Jos oli niin kyseinen äijä on kyllä aika hämärä. Tulee aina pyörällä salille, eikä riisu kypärää edes reenin ajaksi. Vaatteet on yleensä neonvärisiä ja ainakin kesällä jalassa on helvetin tiukat ja lyhyet pyöräilyshortsit :D

Gazza sanoi:
Ei sattunut olemaan Kaukajärven vapaa-aikatalo. Jos oli niin kyseinen äijä on kyllä aika hämärä. Tulee aina pyörällä salille, eikä riisu kypärää edes reenin ajaksi. Vaatteet on yleensä neonvärisiä ja ainakin kesällä jalassa on helvetin tiukat ja lyhyet pyöräilyshortsit :D
Ei kun Hervannan...tod.näköisesti siis sama ukko, sillä oli jotku kireet pyöräilyshortsit nyttenkin:D ja kun se lähti niin sillä oli neonvihree haalari päällä.

Tytteli sanoi:
LOL
Varmaan samainen setä on usein bongattu myös Y-cityn urheilutalolla. Kovista raudoista en tiedä, mutta se kirjava nakkipipo ei lähde päästä kirveelläkään.

Salille jossa käyn, tuli joskus vuosia sitten joku vanhempi mies. Se teki yhden haukka sarjan tangolla ja lähti pois. Varusteina tällä urhealla suomalaismiehellä oli kuraiset saappaat ja pikkukalsarit :D Miestä ei ole sen jälkeen näkynyt salilla, ja vieläkään en voi uskoa sitä tapahtumaa todeksi..

Juzzi87 sanoi:
Salille jossa käyn, tuli joskus vuosia sitten joku vanhempi mies. Se teki yhden haukka sarjan tangolla ja lähti pois. Varusteina tällä urhealla suomalaismiehellä oli kuraiset saappaat ja pikkukalsarit :D Miestä ei ole sen jälkeen näkynyt salilla, ja vieläkään en voi uskoa sitä tapahtumaa todeksi..
Paras pitkään aikaan. Oi kunpa oisin saanut olla mukana.

Niko 79 sanoi:

Mä yritän muistaa olla enää koskaan kirjottamatta tähän trediin. Pienet on murheet meikäläisellä.

Darn... Kohta pitäisi lähtä takaisin inttiin... Eipä kiinnostaisi nyt juuri yhtään. Olipa tuossa lauantaina inttikavereiden kanssa pikkujoulut ja muutama inttissä oleva tyttökin oli mukana. Noh tietysti pelimiehenä lämmittelein sen yhden tyttösen ja ilta meni ihan rattoisasti hänen kanssaan tanssiessa ja aikaa viettäessä. Noh... aamuyöstä sitten kertoi että sillä on jokin toinen äijä intissä tällä hetkellä... Prkl... Just tätä mun tuuria aina...

Arc söi joulutorttua kesken kyykkysarjan =)
Tulihan sitä itsekin maisteltua, kun salin kiltit tädit tarjosivat sitä kahveen kera. Vaikutti vain positiivisesti treeniin.

Back
Ylös Bottom