Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tytteli sanoi:
sekin vituttaa, ettei ole yhtään joulufiilistä vielä...
Kuin myös! Tulin just joulukonsertista esiintymästä, eikä sieltäkään tarttunut yhtään mieltä mukaan! Kun ei ole edes milliäkään lunta. Toivotaan että aattona on, kun ei voi kätkeytyä sisällekään, kun pitää käydä moikkaamassa äitiä&mummia&vaaria hautausmaalla.:(

Saatana! Änkee nyt niveltulehdusta nilkaan. Polvi oli eilen kipeä ja en voinut oikein tehdä kunnolla töitä. Vetäsin sit yläkropan treenit. Tänään tein sitten pitemmän metsärundin, kun polvi oli parempi, vähän nilkaan oli siirtynyt. Hyvin meni. Mutta äsken meinasin pyörtyä kauppaan. Nukuin viime yön todella huonosti, se varmasti vaikutti. Ja se nilkka on nyt todella vittumainen. Tissit on kans sairaan kipeet, yläkropan treeni eilen ja tänään raahasin käsin ihan sairaan painavia koivupuita, jotka oli parhaimmillaan tukkikokoa. Vielä päälle vähän tulehtuneet ihmissuhteet. Naiset muka ymmärtää miehiä. Ne vain luulevat ymmärtävänsä. Voisivat kuunnella joskus.

Tällainen toiminta kyllä pistää vituttamaan ja raskaasti. :david: :wall:

Kaksi lasta ja äiti kuolivat tulipalossa Karkkilassa eilen. Lapset olivat neljä- ja yksivuotiaat.
Perheen murrosikäinen poika pelastui, sillä hän oli koulussa.
Saman perheen pikkupoika kuoli perheen edellisessä talossa riehuneessa palossa 2003, ja eilisen palon tekee erityisen raskaaksi se, että poliisi epäilee äidin sytyttäneen tahallaan talon palamaan.
- Epäilimme äitiä myös ensimmäisestä palosta, mutta riittävää näyttöä ei saatu, kertoi komisario Rauli Pajuharju Vihdin poliisista.
Perheenisä ei ollut eilen kotona. Pajuharjun mukaan äiti ja isä ovat eronneet.
Miksi äiti olisi tahallaan halunnut saattaa kolme lastaan tulipalon uhreiksi, sitä poliisi ei osaa vielä kertoa. Mitään viestiä äiti ei jättänyt.
IS:n saaman tiedon mukaan äiti ja pikkutyttö kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan vuosi sitten, kun heidän elimistöstään löytyi huumaavia lääkeaineita.
- Voin vahvistaa, että tällainen tutkinta meillä on ollut, Pajuharju sanoi.
Eilen kyteneistä liekeistä kertoi savu, jonka havaitsi taksinkuljettaja. Palokunnan tullessa paikalle palo oli jo tukahtunut.

Vittu kun käy tämä treenaaminen vituttaa.Niin paljon asioita mihin ei jaksaisi paneutua ja eikä kiinostaisi käydä salilla ilman maximaalista hyötyä.Tekisi mieli lopettaa,mutta se taitaa olla liian myöhäistä.

Että mä kaipaan niitä aikoja,kun treenasi autotallissa ja kuunteli broidin vanhalla mankalla metallicaa ja sitten verrattiin kavereitten kanssa haboja ja penkkituloksia :david: :lol2:

D sanoi:
Vittu kun käy tämä treenaaminen vituttaa.Niin paljon asioita mihin ei jaksaisi paneutua ja eikä kiinostaisi käydä salilla ilman maximaalista hyötyä.Tekisi mieli lopettaa,mutta se taitaa olla liian myöhäistä.

Että mä kaipaan niitä aikoja,kun treenasi autotallissa ja kuunteli broidin vanhalla mankalla metallicaa ja sitten verrattiin kavereitten kanssa haboja ja penkkituloksia :david: :lol2:
Vittu just mietin salilla tätä samaa hommaa 10 minuuttia sitten. Täälläkin on paljon juttua, että vain treenipainojen systeemaattinen nouseminen johtaa kehitykseen. Nykyään treenaaminen ei enää ole hauskaa vaan treenipainojen tietoista nostamista. Naama irvessä pyritään rikkomaan vanhat ennätykset. Siitähän se vitutus sitten tuleekin, kun ennätystä ei tule aikaiseksi. Muutenkin 110% panostus lajiin alkaa rasittaa pikkuhiljaa päänuppiakin, ja tähän hommaan meinaa kyllästyä.

Sama ilmiö on tuttu tietokonepeleistä kuten colin mcrae rallysta. Koitat saada ennätyksen jollakin erikoiskokeella mutta aina vedät jossakin vaiheessa mutkan liian pitkäksi tai lyhyeksi. Siitähän se vitutus syttyykin, ja hyvällä tuurilla peli on seuraavalla viikolla myynnissä.

Salilla on nyt joku vaihe menossa, että ei yksinkertaisesti jaksa eikä huvita puristaa 100% tehoa + sitä pientä 10%n ekstraa kovinkaan monessa liikkeessä. 2-jakoinen tuntui aiemmin mukavalta ohjelmalta mutta sekin aiheuttaa ärsytystä, koska "taas täytyy mennä treenaamaan etureidet". Ihan kun huvittaisikin tehdä kyykkyä 2-3 kertaa viikossa.

Alaselkäkin jumittaa ja vittuilee oikein kunnolla, kun joka treenissä tulee alaselkää rasittavia liikkeitä: toisena päivänä sjmvtä ja toisena kyykkyä tai prässiä.

Ensi viikolla tulee lääkärin määräyksestä pakollinen viikon treenitauko. Sen jälkeen pitää jättää tämä vitutusta aiheuttava tosissaan treenaaminen vähäksi aikaa sivuun ja pitää salilla hauskaa. Ihan sama treenipainoille kunhan on hauskaa ja voi nauttia hommasta.

EDIT
Sitten se vituttaa kanssa, että olen käynyt salilla kohta 2 vuotta ja treenipainot on niin pieniä, että niitä ei kenellekään uskalla mainita ääneen.

On se kiva, että nämä lahjat menee kaikilla tasan. Jotkut tuntuu kasvavan ja tekevän 150kglla penkkiä, vaikka esimerkiksi ravinto on päin vittua. Ite kun pyrkii treenaamaan täysillä niin hyvä jos sitä käyttää edes puolia tuosta ja pysyy tällaisena riukuna. Ei saatana. :(

Vitun jää. Maa on ku öljysellä peilillä astelis. Liukastuin ja varmaa suunnilleen hyppäsin ilmaan ja tulin polvi edellä maahan. Eikä siinä vielä kaikki! Huomenna olis jalkatreeni vuorossa. Ihan jees.

Korppu1 sanoi:
Vitun jää. Maa on ku öljysellä peilillä astelis. Liukastuin ja varmaa suunnilleen hyppäsin ilmaan ja tulin polvi edellä maahan. Eikä siinä vielä kaikki! Huomenna olis jalkatreeni vuorossa. Ihan jees.

Reenejä tulee ja menee, ja sinä olet vielä nuori kaveri. Joten don´t worry, be happy. :thumbs:

Korppu1 sanoi:
Vitun jää. Maa on ku öljysellä peilillä astelis.
Nii-i. Mälläsin autoni:wall:. Ei kyllä pahemmin vituta, kun ei tullu henkilövahinkoja, onneksi. Pellit saa aina korjattua.

Ahh kerrankin on jokin pieni vitutus tänne postata. Oikein nautin, kun ei vituta tämän enempää.

Viime aikoina on reenit ja syömiset menny päin vittua!

Korppu1 sanoi:

hahah, vahingonilo paras ilo, mutta tänään salille mennessäni liukastuin portaissa, koska lahkeeni, joka oli lumessa, jäi bootsini alle. Siinä ei ehtinyt kuin todeta, että nyt voi sattua pahemminkin..Onneksi rötkähdin tasanteelle, enkä saanut portaasta päähäni. Äijä taisi pelästyä enemmän kuin minä...Noh, vähän jalkaa jomottaa, joten loppu hyvin ,kaikki hyvin..

Epäkkään vasemman puolen alin kiinnityskohta on helvetinmoisessa jumissa jo viidettä päivää, ja tänään on mm. selkäreeni. Meni tossa sunnuntaina kun viisaana miehenä nukuin hyvin ergonomisessa asennossa (naamallani matolla) sen jälkeen kun olin kavereiden kanssa viettänyt iltaa. Saapa nähä, mitä treenaillessa tapahtuu, nyt vaan älytöntä ruokatankkausta ensin.

Liksa tosin tuli ajallaan, joten pääsee pitkästä aikaa ruokakauppaan. :rock:

Mikä perkele siinä on, että joka saatanan vuosi juuri näihin aikoihin, mun huuliin tulee jotain vitun rakkuloita. :wall: Lääkärit totes aikoinaan (kun ei mennyt millään ohi tämä), että mulla on tosi paha herpes. Mut sit jossain vaiheessa itse tajusin, että mä olen allerginen lähes kaikille huulirasvoille. :jahas: Kas kummaa, miten alkoi helpottaa. Mut silti tämä tulee aina välillä. Tää ottaa niin paljon aivoon, kun on ylähuuli turvoksissa ja mikropientä näppylää täynnä. :wall: Niin ja mix vaan ylähuuleen tulee nää, eikä alahuuleen? :rolleyes:
Jos joku alkaa tästä mut nähdessään kysellä/vittuilla, niin kerron vain "rehellisesti" ottaneeni botoxia huuleen. :D

Ollu kohta kuukauden tässä perkeleen flunssassa. Välillä ollu pientä kuumetta, vatsatautia, keuhkot kipeet yms. Nyt tänään sitten aamulla oli törkeen heikko olo ja mittasin onko kuumetta niin ei ollut ja lähdin töihin. Ei mennyt kuin pari tuntia, niin alkoi olo olla niin älytön, että mittasin kuumeen niin 38,3 näytti mittari.
Lääkäriinkään ei meinannut päästä niin millään, vaan ensin hoitajalle, joka sitten arvioi tilanteen ja sanoi, että parin tunnin päästä päivystävälle lääkärille.
Kun tulin sitten uudestaan lääkärijonoon, niin onneksi pääsin ihan nopeasti ja odottelin vain noin 15 minuuttia.
Antibioottikuurihan sieltä sitten napsahti kun on päässyt tuo keuhkoputkentulehdus iskemään.
Nyt täytyy varmaan jo uskoa, ettei sinne treenaamaan kipeänä kannata mennä niinkuin tässä on nyt tehty.:david:

JHM sanoi:
Eli on ihme, kun vituttaa, jos ei ole ollut vähintään yhtä paljon pois salilta kuin Kostaja X... kiitos sinun valaistuin, ettei tässä oikeesti tarvii olla vittuuntunut... hyvä hyvä.
Nyt vituttaa kun joku tulkitsi väärin viestini. No ei sentään. Samaistuin normaalia pidempään sairauteesi ja kannustin jaksamaan. Tottakai saa vituttaa vaikka elämä ei olis yhtä kurjaa kun jossain Nepalin slummissa. Itse en vaan jaksa hajota, jos yksi kymmestä kananmunasta on rikki tai yksi treeni jää väliin. Jokainen valitkoon vitutusasteensa itse :piis:

VOI Vittu, muutin takaisin Suomeen ainakin väliaikaisesti ja nyt jäi Skotlannin kämpästä takuurahat saamatta. Soitin viikkoa ennen muuttoa, että voisitko tulla katsomaan, eipä vuokranantaja "ehtinyt" koko viikkoon. Sovin kaverin kanssa, että hän hakee rahat vuokranantajalta (koska en luota, että hän ikinä olisi rahoja tilille laittanut) ja sitten siirtää Suomeen. Soitin tänään v.antajalla ja kaveri tokaisi "the flat was discrace". Mitä vittua, siellä on ollut esittelyjä ja kaikkea eikä kukaan ole puhunut mitään, että olis paskassa kunnossa. Eikä ollutkaan, kun vielä kaikki imuroitiin, pestiin jne.. Voi vittu. No kyllä mä tätä vähän aavistelin mutta £300 menetys aina kirpaisee. Kämppää oli mukamas kaksi päivää siivottu siivojien kanssa. ja paskat ole. voi vittu.

saatana. Eikä edes helpottanut. Ei se rahanakaan nyt maailmaa kaada, mutta tuo kusettamisen meininki, ei perse.

edit. olis oikeasti pitänyt sikailla siellä viikonloppu ja jättää siihen kuntoon, olis saanut edes jotain vastinetta rahoille.

foobari sanoi:
oho.jpg
LOL, on se nyt yks perkele kun just vähän aikaa sitten sain auton korjaamolta uudenkarheassa kunnossa, niin sitten kaveri ottaa ja pommittaa turbo-civicistä lentävällä hihnapyörällä päin näköä. :curs: :itku: :lol2:

attachment.php

Liitteet

• damage.webp
    damage.webp
    48,6 KB · Katsottu: 321
Eleonoora sanoi:
Mikä perkele siinä on, että joka saatanan vuosi juuri näihin aikoihin, mun huuliin tulee jotain vitun rakkuloita. :wall: Lääkärit totes aikoinaan (kun ei mennyt millään ohi tämä), että mulla on tosi paha herpes. Mut sit jossain vaiheessa itse tajusin, että mä olen allerginen lähes kaikille huulirasvoille. :jahas: Kas kummaa, miten alkoi helpottaa. Mut silti tämä tulee aina välillä. Tää ottaa niin paljon aivoon, kun on ylähuuli turvoksissa ja mikropientä näppylää täynnä. :wall: Niin ja mix vaan ylähuuleen tulee nää, eikä alahuuleen? :rolleyes:
Jos joku alkaa tästä mut nähdessään kysellä/vittuilla, niin kerron vain "rehellisesti" ottaneeni botoxia huuleen. :D

Ei tästä ole varmaan mitään hyöty, mutta ala-asteella mulla tuli huuliherpes aina pari päivää ennen kun oli marjapuuroa ruokana :D Mutta nyt ei ole herpestä näkyny moneen vuoteen, jokin on ehkä ruokavaliossa tai jossain muuttunut.

Suu kipuilee niin perkeleesti, viisuri oli kasvanut torahammasmaisesti kohti poskea ja toissapäivänä kävin sen poistattamassa. En tiedä oliko se työntänyt muita hampaita kasaan vai mikä on vialla, mutta koko leuan oikea puoli on aivan järkyttävän kipeä jatkuvasti eikä Burana oikeen tunnu auttavan. Itku meinaa tulla kun ei kunnolla voi syödäkään :( Katellaan pari päivää ja sit on matka takas hammaslääkäriin jos ei helpota...

Back
Ylös Bottom