Vituttaa kun unirytmi on päin persettä! Pakko mennä aikaisemmin nukkumaan, kun ei enää salille kerkeä, tai syödä "aamulla" mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin myös! Tulin just joulukonsertista esiintymästä, eikä sieltäkään tarttunut yhtään mieltä mukaan! Kun ei ole edes milliäkään lunta. Toivotaan että aattona on, kun ei voi kätkeytyä sisällekään, kun pitää käydä moikkaamassa äitiä&mummia&vaaria hautausmaalla.:(Tytteli sanoi:sekin vituttaa, ettei ole yhtään joulufiilistä vielä...
:wall:
:lol2:Vittu just mietin salilla tätä samaa hommaa 10 minuuttia sitten. Täälläkin on paljon juttua, että vain treenipainojen systeemaattinen nouseminen johtaa kehitykseen. Nykyään treenaaminen ei enää ole hauskaa vaan treenipainojen tietoista nostamista. Naama irvessä pyritään rikkomaan vanhat ennätykset. Siitähän se vitutus sitten tuleekin, kun ennätystä ei tule aikaiseksi. Muutenkin 110% panostus lajiin alkaa rasittaa pikkuhiljaa päänuppiakin, ja tähän hommaan meinaa kyllästyä.D sanoi:Vittu kun käy tämä treenaaminen vituttaa.Niin paljon asioita mihin ei jaksaisi paneutua ja eikä kiinostaisi käydä salilla ilman maximaalista hyötyä.Tekisi mieli lopettaa,mutta se taitaa olla liian myöhäistä.
Että mä kaipaan niitä aikoja,kun treenasi autotallissa ja kuunteli broidin vanhalla mankalla metallicaa ja sitten verrattiin kavereitten kanssa haboja ja penkkituloksia:lol2:
Korppu1 sanoi:Vitun jää. Maa on ku öljysellä peilillä astelis. Liukastuin ja varmaa suunnilleen hyppäsin ilmaan ja tulin polvi edellä maahan. Eikä siinä vielä kaikki! Huomenna olis jalkatreeni vuorossa. Ihan jees.
Nii-i. Mälläsin autoni:wall:. Ei kyllä pahemmin vituta, kun ei tullu henkilövahinkoja, onneksi. Pellit saa aina korjattua.Korppu1 sanoi:Vitun jää. Maa on ku öljysellä peilillä astelis.
Korppu1 sanoi:Vitun jää. Maa on ku öljysellä peilillä astelis. Liukastuin ja varmaa suunnilleen hyppäsin ilmaan ja tulin polvi edellä maahan. Eikä siinä vielä kaikki! Huomenna olis jalkatreeni vuorossa. Ihan jees.

Nyt vituttaa kun joku tulkitsi väärin viestini. No ei sentään. Samaistuin normaalia pidempään sairauteesi ja kannustin jaksamaan. Tottakai saa vituttaa vaikka elämä ei olis yhtä kurjaa kun jossain Nepalin slummissa. Itse en vaan jaksa hajota, jos yksi kymmestä kananmunasta on rikki tai yksi treeni jää väliin. Jokainen valitkoon vitutusasteensa itse :piis:JHM sanoi:Eli on ihme, kun vituttaa, jos ei ole ollut vähintään yhtä paljon pois salilta kuin Kostaja X... kiitos sinun valaistuin, ettei tässä oikeesti tarvii olla vittuuntunut... hyvä hyvä.
LOL, on se nyt yks perkele kun just vähän aikaa sitten sain auton korjaamolta uudenkarheassa kunnossa, niin sitten kaveri ottaa ja pommittaa turbo-civicistä lentävällä hihnapyörällä päin näköä. :curs: :itku: :lol2:foobari sanoi:
Eleonoora sanoi:Mikä perkele siinä on, että joka saatanan vuosi juuri näihin aikoihin, mun huuliin tulee jotain vitun rakkuloita. :wall: Lääkärit totes aikoinaan (kun ei mennyt millään ohi tämä), että mulla on tosi paha herpes. Mut sit jossain vaiheessa itse tajusin, että mä olen allerginen lähes kaikille huulirasvoille. :jahas: Kas kummaa, miten alkoi helpottaa. Mut silti tämä tulee aina välillä. Tää ottaa niin paljon aivoon, kun on ylähuuli turvoksissa ja mikropientä näppylää täynnä. :wall: Niin ja mix vaan ylähuuleen tulee nää, eikä alahuuleen?![]()
Jos joku alkaa tästä mut nähdessään kysellä/vittuilla, niin kerron vain "rehellisesti" ottaneeni botoxia huuleen. :D