Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keskiviikkona oli pikkujoulut ja olin hirveessä kännissä. Noh nyt sitte näin jonkin videon sieltä. Ei oo ikinä hävettäny niin paljon kun kattonu videoo jossa kännissä selittää jotain. :david:

Vituttaa kun ei tulokset nouse salilla niinkuin aikoinaan..
Vituttaa kun ei palaudu treenistä niinkuin aikoinaan..
Vituttaa kun ei oo rahaa..
Vituttaa kun ei oo naisii..

reznik sanoi:
Mummo kuoli pari viikkoo sitte ja huomenna ois hautajaiset.
No täysin luonnollinen asia, mutta ku ne hautajaiset on vaa aina niin vittumaisii tapahtumii.:itku:

Riippuu hautajaisporukasta onko hautajaiset ikävät vai ei. Mun papan hautajaiset oli aluksi ihan normit, mutku papan suku on aika letkeätä, niin tunnin päästä oli jo unohdettu, että ollaan hautajaisissa.. Jengi ryyppäs, kisaili tikanheitossa, juoksi taloo ympäri kilpaa jne.. ja sai nauraa kunnolla... Rehellisesti sanottuna ne hautajaiset oli paras sukutapaaminen, jossa olen koskaan ollut..:)

edit: niin, että ei menisi aiheen vierestä, muakin vituttaa, mutta jätän kertomatta mikä...

VITUTTAAKO. KYLLÄ kiitos kysymyksestä.
Miks vitus nää perjantai illat on niin vitun tylsii:david: jos ei oo ryyppäämässä.
:kippis1:
Ei oo muutu tekemistä kuin lueskella jotain foorumeita ja surfailla poke sivuil:urjo:
Pitäis hankkii elämä.

Noh onneks w.a.s.p pelastaa

mikä siitä jonottamisesta tekee niin helvetin vaikeeta?
mikä tekee punottuneista ryhävalaista muita parempia jonottajia? :curs:

Saatanan saatana!!!! Perkeleen pitkä päivä ollut, pyöräilly ainaki 10 kilsaa ja sauvakävelly vähintään 5...tasan kaks ateriaa syöny koko päivän aikana ja kaloreita palanu ainaki kuuden edestä :curs: Sit viel jotenki onnistuu tekemään kunnon reenin ja reenin päätteeksi katsoo patukka-automaatissa olevaa herkullisen näköistä patukkaa ja muistaa että taskun pohjalla on kolikoita..vaan eikös perkele se patukka jää just siihen reunalle eikä tipu alas :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: vittuvittuvittuvittuvittu tälläsen päivän jälkeen noinkin pieni asia vituttaa niin saaaaaaaaaaaaaaaatanasti!!!! VITTU...

Nonni nyt on hyvä mieli...eikun syömään

Siivosin työpaikan pukuhuoneEn juuri caseiini pirtelöstä, vittu, hyvä minä!!!!!
LAITA ÄMMÄ SE KORKKI KII! :wall:

hömppä sanoi:

:lol2: .. toivottavasti tästä päivästä tulee parempi sullekin ..

hömppä sanoi:

Viittaatko usein itseesi kuin ulkopuoliseen henkilöön? Parissa viestissä ollut ainakin. Meneekö esim töissä pomolle: Hömppä teki nyt työt, tässä raportti. Hömppä lähtee kahville, eikös jee.

Hupaisaa vain, älä ime palkoja nenään.:)

Aivan sairaan paha olo. Ei ollukaan ni hyvä idea käydä tekeen jalkatreeniä, kun: 1) eilen kumonnut muutaman saunaoluen 2) tänään syönyt pelkästään lautasellisen mysliä ja lihapiirakan.

Nyt oksettaa...

-edit- Niin ja niskaki meni tekemään tepposet salilla ja nyt on pää kipeä.
:wall: :curs: :wall: :curs:

inflames sanoi:
Viittaatko usein itseesi kuin ulkopuoliseen henkilöön? Parissa viestissä ollut ainakin. Meneekö esim töissä pomolle: Hömppä teki nyt työt, tässä raportti. Hömppä lähtee kahville, eikös jee.

Hupaisaa vain, älä ime palkoja nenään.:)

Kaikki tärkeät henkilöt osaavat puhua itsestään luontevasti kolmannessa persoonassa. Rashakin.

Vähän vituttaa lääkärit, kun olivat huolimattomia just minun isoäitini kanssa.

Mun isoäiti oli 94-vuotias, mutta mieli leikkasi kuin partaterä, muisti kaikki asiat 80 vuoden takaa, nimet ja tapahtuma-ajat. Vielä 93-vuotiaana hän valmisti jouluruoat melkein yksin koko perheelle.

Isoäidillä alkoi vatsa paisua ja hän meni TYKS:iin. Siellä sit sanottiin, että vatsaonteloon kertyy nesteitä. Sinne sit tungettiin joku pilli ja nesteitä laskettiin pois. Tätä jatkui pari viikkoa, kolmesti nesteitä poistettiin. Vikalla kerralla, kun lääkäri oli laittamassa putkea, niin se nirhaisi isoäidin virtsarakkoa ja sai aikaan komplikaatioita. Hän meni huonompaan kuntoon ja vaikka hänet päästettiin sit kotiin parin päivän päästä, niin hän oksenteli paljon ja oli heikkona. Sit taas takasin sairaalaan ja osastolle.

Isän veli valvoi isoäidin vieressä osastolla. Yksi ilta isoäiti valitti kipuja vatsassa, "sattuu, sattuu." Setä pyys hoitajaa katsomaan, ne ei reagoineet. Sit uudestaan myöhemmin, joku hoitaja kävi hakeen lääkärin ja sit lääkäri antoi kipua lievittävän ruiskeen. Vain parin tunnin päästä isoäitiä sattui taas ja sit tuli lääkäri ja antoi uuden ruiskeen. Ja taas sama juttu parin tunnin päästä. Isoäiti olo rauhottui sitten hieman.

Isän veli kysyi sit hetken päästä taas hoitajaa hakemaan lääkäriä, kun isoäidin hengitys oli ollut vaikeaa. Lääkäri tuli jonkun ajan päästä, kuunteli hetken stetoskoopilla, laittoi sen sit taskuun ja sanoi faijan veljelle, että "te varmaan haluatte olla hetken rauhassa."

Mamma oli ollut kuolleena jo jonkin aikaa.

Mixu sanoi:
Vähän vituttaa lääkärit, kun olivat huolimattomia just minun isoäitini kanssa.

Mun isoäiti oli 94-vuotias, mutta mieli leikkasi kuin partaterä, muisti kaikki asiat 80 vuoden takaa, nimet ja tapahtuma-ajat. Vielä 93-vuotiaana hän valmisti jouluruoat melkein yksin koko perheelle. jne..

Otan osaa.
Tulee mieleen Vaarini tapaus alle vuoden takaa. Hänellä todettiin syöpä, kahdessa paikassa MUKA. Vaan miten kävikään:Virtsarakon "syöpä" olikin ollut kysta (selvisi siis ruumiinavauksessa). En jaksa koko tarinaa tähän selittää, mutta tässä tapauksessa on niin helevetisti jossittelun varaa, että ei pysty käsittämäänkään. Vaari oli melkein 90, ja myöskin muisti kaiken. Uskomaton tietopankki!
Yleisesti alkoi tätä kirjoittaessani vituttamaan vanhusten hoito ja heihin suhtautuminen. Sairaaloihin viitaten siis.:curs:

Mixu, ei voi muuta kuin ottaa osaa:(
Lääkärit ja hoitsut tyri myös oman isoäitini kanssa aika pahasti, minkä vuoksi se halvaantui toispuolisesti. Tekis mieli repiä kädet irti lääkäreiltä, jotka ei osaa tehdä työtään.

inflames sanoi:
Tuohonko ne mun työhaastattelut on kaatunut...

Se voi olla, ajattele jos olisitkin työhaastattelussa käyttänyt itsestäsi 3. persoonaa.

- Päivää herra Inflames.
- Päivää.
- Noh, kertoisitteko hieman työkokemuksestanne?
- Inflames pity´s the fool who dares to ask him questions
- Anteeksi mitä?
- Inflames hyväksyy työtarjouksenne.
- Kuka?
- Inflames tapaa herra johtajan ilmeisesti sitten taas huomenna.
- Mitä?

Ja se on siinä, ikuinen työllisyys turvattu.

Mutta ajatteleppa jos käyttäisitkin itsestäsi monikon 1. persoona.

- Me olemme saapuneet työhaastatteluun.
- Ketkä me?
- Paikka on meidän.
- Kuka niin sanoi?
- Me.
- Ketkä me, ei meillä ole tarjolla kuin yksi paikka.
- No hyvä on.
- Hyvä on mitä.
- Tapaatte meidät jälleen huomenna
- (wtf?)

Ja dadaaaaaa, jälleen yksi onnistunut työhaastattelu

Back
Ylös Bottom