Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti, mulle riitti!reznik sanoi:Mummo kuoli pari viikkoo sitte ja huomenna ois hautajaiset.
No täysin luonnollinen asia, mutta ku ne hautajaiset on vaa aina niin vittumaisii tapahtumii.:itku:

jos ei oo ryyppäämässä.elä hauku hömppä. mä uskon että lopussa meille kakikille käy hyvin.hömppä sanoi::wall: miehet!!!:wall:
hömppä sanoi:Siivosin työpaikan pukuhuoneEn juuri caseiini pirtelöstä, vittu, hyvä minä!!!!!
LAITA ÄMMÄ SE KORKKI KII! :wall:
hömppä sanoi:Siivosin työpaikan pukuhuoneEn juuri caseiini pirtelöstä, vittu, hyvä minä!!!!!
LAITA ÄMMÄ SE KORKKI KII! :wall:

inflames sanoi:Viittaatko usein itseesi kuin ulkopuoliseen henkilöön? Parissa viestissä ollut ainakin. Meneekö esim töissä pomolle: Hömppä teki nyt työt, tässä raportti. Hömppä lähtee kahville, eikös jee.
Hupaisaa vain, älä ime palkoja nenään.![]()
Mixu sanoi:Vähän vituttaa lääkärit, kun olivat huolimattomia just minun isoäitini kanssa.
Mun isoäiti oli 94-vuotias, mutta mieli leikkasi kuin partaterä, muisti kaikki asiat 80 vuoden takaa, nimet ja tapahtuma-ajat. Vielä 93-vuotiaana hän valmisti jouluruoat melkein yksin koko perheelle. jne..
Raskolnikov sanoi:Kaikki tärkeät henkilöt osaavat puhua itsestään luontevasti kolmannessa persoonassa. Rashakin.
inflames sanoi:Tuohonko ne mun työhaastattelut on kaatunut...