Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

maltot kävi lattian kautta
housut haaroista rikki,nivuseen koskee ihan vitusti.onko niitä jäisiä teitä niin vitun vaikea hiekottaa.ei me vanhukset kestetä tossa pystyssä.

koko huone täynnä venäjänkielistä pulinaa.

salilla joutuu treenaamaan pentujen keskellä.

koulu menee ihan pitkin vittua

Tähtityttö sanoi:
Mua ottaa päähän kanssa yksi ERITTÄIN tampio kersa joka on meillä duunissa. Ikäeroa meillä on kuusi vuotta, mutta se on AIVAN eri maailmassa (joku prinsessamaailma tms). Se ei oo ihan perillä työtehtävistään ja kaiken huippuna tuli pari viikkoa sitten kännissä duuniin.
En tiedä tarkoititko tällä sitä, että pystyt samaistumaan tähän vanhaan kiukkuiseen leskirouvaan joka minua "kiusaa" vaiko yleensäkin tähän "työkaverivitutukseen".. Kuitenkin, tuo kertomasi on jotakin ihan muuta kuin mun tapaus. Sinulla on oikeus olla ärsyyntynyt tuolle tytölle joka todella ei osaa hommiaan ja laiminlyö niitä, saati sitten että saapuu humalassa töihin (=toimintaa jota minä en voi käsittää) :curs:

Omalla kohdallani tilanne on se, että taatusti osaan saman mitä hänkin, meillä kun ei tuo työnkuva ole tod. mitenkään hurjan vaativaa. En kuitenkaan ole osaamisillani mitenkään kerskaillut, teen vain sen mitä minun tulee tehdä enkä ole mistään/keneltäkään valituksia saanut. Tietyt perusasiat jotka tulee osata ja muistaa, that's it. Tämä tyyppi vaan tahtoo olla semmonen "minä osaan kaiken parhaiten ja jos te muut ette tee samalla tavalla niin kaikki menee ihan päin persettä".

Olen sitä joskus miettinyt, vaikeutuuko ajattelu jotenkin vanhetessa, kun kaikesta saa tehtyä niin hevetin hankalaa... Tai niin ainakin ymmärtäisin ne "tässä on niin paljon hallittavaa" yms. -kommentit. :D Itse kun en nää niissä enää mitään hankalaa, enpä uskoisi voivani ko. työtä paremmin hallita vaikka olisin samassa työssä kolmekymmentä vuotta, kuin mitä nyt kun olen ollut jotain vajaat 9kk. Eikä se aina se kokemus tarkoita sitä että suoriutuisi tehtävistään parhaiten, nykyään jos tekee tietyt asiat samalla tavalla kuin 30v sitten, ei lopputulos välttämättä ole se kaikkein paras... Kyllä "vanhoja konkareita" ja heidän tapojaan täytyy kunnioittaa, mutta muistaisivatpa he yhtä usein sen, että nuoret oppivat nopeammin ja saattavat olla joissain toimissa jopa varsin näpsäköitä! :)

Tämän mainitsemani henkilön kohdalla pitäisi vaan muistaa se, että kun en ole ainut kenelle se käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, tuntuu vaan olevan sen luonteinen. Vituttaa silti, vaikka ei olisikaan mitenkään henkilökohtaisesti juuri minulle suunnattua tuo ämpyily. Nyt en taas ole hänen suosiossaan kun ties kuinka monennen kerran kieltäydyin tulemasta valokuvamalliksi hänen miesystävälleen.. Vähemmästäkin, jos itse harva se maanantai kertoo meneen viikonlopun alastonkuvasessioista... Kääk! (Niin tää täti on tosiaan yli 60v ;))

Onneksi yleisesti ottaen työtoverit on mukavia, ei tuolla muuten jaksaisi. Tottahan toki jokaiselle duunipaikalle mahtuu ainakin yksi "työilmapiirin myrkyttäjä".

No, mutta poissa silmistä (ja korvista :D), poissa mielestä - tää päivä menikin mukavasti!

Ja takas paskaakin paskempaa hommaan pienen tauon jälkeen. Ei enää omaa elämää, syömistä, nukkumista saati treeniä. Vituttaa niin paljon kaikki tää paska. On se ihmeellistä kuinka koko elämä voi muuttua suunnattomaksi vitutukseksi muutamassa sekunnissa.

Kun äsken olin treenailemassa, niin pienimuotoista komediaa tuli siinä esitettyä.
Rupesin tekemään siinä käsipainoilla penkkiä ja tein muutaman lämmittelysarjan. Toisen lämmittelysarjan tein sitten niin, että toisessa kädessä oli 35kg paino ja toisessa 37,5kg paino.:david:
Itsehän en mitään huomannut vaan asian huomasi kaveri, joka tuli ottamaan niitä painoja siitä itselleen käyttöön.
Pienimuotoista naureskelua siinä sitten esiintyi..:)

mxm sanoi:
...Nooh, seuraavaan sarjaan kaveri yllytti ottamaan 35kg:n veivit. Ei muuta ku painot käsiin ja hirveä puuskutus päällä, no eipä noussut suorille käsille. Saman tien ne 30kg:n kässärit takas käteen eikä perkele niilläkään tullut yhtään toistoa vaan kumpikin paino lähti kaartumaan sivulle ja lensi sitten komeasti lattialle...
Hahah..mulle kävi viime maanantaina samal taval...mul on aina ollut vaikeuksia saada vasen käsi suoraks käsipainoilla tehtäessä..lähtee jotenkin aina kaatumaan sisään päin. Mut anyway, edellisellä kerralla oli mennyt aika suht helpot 10 toistoo 26 kilon kässäreillä niin päätimpä sitten rohkeasti kokeilla 29 kilolla. Ekasta yrityksestä ei tullut mitään niin sitten pyysin siitä läheltä yhtä vähän isompaa kaveria auttamaan ekaa toistoa ylös..noh, eipä siitäkään tullut mitään kun vasen käsi taittui melkeen saman tien..olin siinä sitten vähän nolona kun se kaveri alkoi selittämään että "Taitaa sulla nyt olla vähän turhan isot käsipainot käytössä" :david: Pakkohan se oli sitten ottaa 26kg painot vaikka niilläkin se punnertaminen oli aika väkinäistä :D

siis ei helvetti toisen kerran jo avaudun samasta asiasta, Salattujen Elämien Taneli, on tosi paska siis ei voi kattoo niit kohtii missä se näyttelee, ei helvetin helvetti, alko oikeesti ottaa kunnol päähä

Tiistaina salilla oli aika iso kaveri treenaamassa kyykkyä. Olisko ollu ekaa kertaa, en ollu nähny enne. Oli rautaa tangossa jotain 150kg. Rupes lopuksi purkaa painoja pois. Ei kukaan ehtiny varottaa kun se oli tyhjentäny toisen puolen ensin kokonaan. Aika rymäys kävi kun tanko tuli alas. Onneksi ei kukaan jääny alle, olis tullu sairaala keikka kun se tanko keikkas alas jos olis alle jääny.

Vittujen vitut. Huomaa että ämmä on taas yövuoroissa kun kämppä on hävityksen jäljiltä, karvapallot (muutkin kuin kissat) juoksee jaloissa, tiskipöytä on täynnä tiskiä ja pyykkikori täynnä. Tarvitsen tehokkaan kotiapulaisen.
Tää on perseestä kun ei ehdi muuta elämää nähdä yövuoroissa kun pomppaa kl 15 ylös, aamupala , kokkailee yön safkat ja vielä laskee ne ja sit vauhdilla salin kautta töihin....Ei saatana:wall: :wall: meinaa ees kaupaan jaksaa mennä! ärrrhhhh! Jos en tarvisi unta niin paljoo niin ratkasu ois helppo...

hömppä sanoi:
Vittujen vitut. Huomaa että ämmä on taas yövuoroissa kun kämppä on hävityksen jäljiltä..
Onpas mukaaa asua yksin, ei tarvi toisten sotkuja paljon siivoilla :hyper:
hömppä sanoi:
Tää on perseestä kun ei ehdi muuta elämää nähdä yövuoroissa kun pomppaa kl 15 ylös, aamupala...

Aah opiskelijaelämää ei huolta, ei kiirettä :kippis1:

ps. no hard feelings... :D

hömppä sanoi:
Vittujen vitut. Huomaa että ämmä on taas yövuoroissa kun kämppä on hävityksen jäljiltä..

Delmonte sanoi:
Onpas mukaaa asua yksin, ei tarvi toisten sotkuja paljon siivoilla :hyper:

Aah opiskelijaelämää ei huolta, ei kiirettä :kippis1:

ps. no hard feelings... :D

Niin siis hömppä on nainen ja taisi tarkoittaa tuolla 'huomaa että ämmä...' ihan itseään, eli puhui itsestään siinä muodossa.

Minusta olis aika helvetin huolestuttavaa jos joku äijä narisisi täällä että onpas sotkuista kun muija on yöt töissä eikä jaksa päivisin siivota, ja ite ois tekemättä mitään asialle.

:whip: :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Niin siis hömppä on nainen ja taisi tarkoittaa tuolla 'huomaa että ämmä...' ihan itseään, eli puhui itsestään siinä muodossa.
:whip: :lol2:

Jotenkin oletin että Hömpällä on joku karvaperse(kissan lisäksi:D) joka ei osallistu tarpeeksi kodinkunnossapitoon. Ja siitä siis tuo oma tupa oma sotku kommentti. Siitä lienemme yhtä mieltä että Hömppä on naispuoleinen palstalainen :)

Mun pitää kohta mennä suomenkielen lukukurssillekin, kirjoituskurssin tarpeesta tuskin kannattaa mainita mitään...:hyper:

Joo ihan ämmällä itseeni tarkotin, jiisus...Ja itse sotkuni aiheuttanut, sniif...Pitäs kahtoo tarkemmin mitä kirjottelee, josta moni pakkislainen taitaa olla samaa mieltä, heko heko:)

Vanha kunnon pieru pilaa kovankin sarjan!
Muistan kun treenattiin 3 ukon porukalla ja yks siinä väänti ranskalaista selällään penkillä, niin eikös toinen pierrä jysäyttänyt naamalle niin että painot tippu saman tien hirveän naurun kera...

Ko. kamu harrasti tätä myös lenkeillä, hävettihän tuo kun aina jonkun vastaantulijan kohdalla jysäytti nasevan paukun (mummot ja kauniit naiset parhaita kohteita). Sama hemmo harrasti myös "hassuja" asuja/pipoja lenkeillä ja aina kun sovittiin lenkkitreffit, et nähdään siellä klo silloin ja silloin, niin aina sai hävetä, et mitäs sillä on tällä kertaa päällään...ihan piruuttaan teki!

Jos luet tätä palstaa -treenaillaan taas kun olet maisemissa!

vittu oon ollu kuumeessa 2 päivää ja kurkku on saatanan kipeä! ei paljon oo tullu syötyä, voi vittu!!

Jalat on aivan törkeen kipeet vieläkin keskiviikon treenistä, ja tänään pitäs mennä jäälle painamaan täysillä (kisat viikon päästä). Mahtaa mun kävely olla hyvän näköstä, kun heilun kun mikäkin pökkelö..:) :D :curs:

Voi vittu! Nyt kyllä vituttaa! Piti olla tilipäivä tänään ja tilin saldo näyttää sitkeesti -2,36 euroa! Soittelin just palkkakonttorille, mutta ei ne enää ehdi sieltä saamaan mulle rahaa viikonlopuks! Sönköttivät vaan, että yrittävät selvittää asiaa!!!! Millähän vitulla mä sinne Helsinkiinkin nyt lähen, saatana!!! Voi vitun vitun vittu!! Loppuu tossa puljussa työskentely kyllä ihan justiinsa! Saatana!!!!!

AT sanoi:
Millähän vitulla mä sinne Helsinkiinkin nyt lähen, saatana!!! Voi vitun vitun vittu!! Loppuu tossa puljussa työskentely kyllä ihan justiinsa! Saatana!!!!!

Voi tehdä sullekin ihan hyvää olla välillä selvinpäin..:kippis1: :love:

Mummo kuoli pari viikkoo sitte ja huomenna ois hautajaiset.
No täysin luonnollinen asia, mutta ku ne hautajaiset on vaa aina niin vittumaisii tapahtumii.:itku:

reznik sanoi:
Mummo kuoli pari viikkoo sitte ja huomenna ois hautajaiset.
No täysin luonnollinen asia, mutta ku ne hautajaiset on vaa aina niin vittumaisii tapahtumii.:itku:

Hautajaiset on kyllä perseestä... Tsemppiä sulle.

Back
Ylös Bottom