Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa kun piti palata takasin kouluun pitkän työharjottelun jälkeen (10vk) Tunnun olevan ainoa joka pitää enemmän työnteosta kuin koulusta...prkl. Tais alkaa taasen koulumasennus

Ihana paluu töihin. Yks *tun tampio työkaveri ottaa mua aivoon ihan käsittämättömän paljon. Semmonen kuuskymppinen mummo joka olevinaan osaa kaiken muita paremmin ja on jotenkin helvetin kyvykäs ja paras tekemään niitä hommia jota kaikki muutkin osaa ihan samalla lailla. En jaksa sitä nälvintää enää, mutten henno sanoa samalla mitalla takaskaan. Tiedän, tuosta "liika kiltteydestä" olen saanut palautetta, pitäis vaan sanoa ja pitää puoliaan. Mutta kun tulis edes sanomaan päin naamaa eikä murpattais "selän takana", niin että kuitenkin kuulen... :curs:

No enpä kyllä ole ainut jolle se käyttäytyy noin, olit uusi tai vanha työntekijä niin hänen rinnallaan et ole mitään. Ne "sinä olet niin nuori ja niin vähän aikaa tätä tehnyt, et sinä hallitse..."-kommentit alkaa kypsyttää, ajattelin jo tänään, mitenköhän mummeli ottaisi jos joku kerta sopivan tilaisuuden tullen alkaisin "voi mitenkä sinä nyt tuolla lailla, mutta kyllä minä ymmärrän että se on jo hankalaa tuossa iässä ja onhan se vanhoilla naisilla kun on kaikkia vaivojakin..." :lol2:

Njoo, kyllä mä jotain keksin. Ärsyttää vaan kun ensin on semmonen mulkero ja kohta on kaveeraamassa niin kuin ei mitään, "menetkös sinä tänä iltana jumppaamaan kuntosalille, minullakin on se sohvaperunoiden kuntopiiri tänään..."

Yleensä mua ei toiset ihmiset suututa ja jaksan tulla toimeen vähän hankalampienkin kanssa, tuota oon nyt kattonut vaan liian pitkään... No onneksi ei tarvii taas ennen maanantaita törmätä siihen. :D

No niin, pamahti mullekin elämäni ensimmäinen keuhkoputken tulehdus:( ...henkee ahdistaa ja taas tulee treenitaukoa ties kuinka kauan..:itku: voi viddu!:wall:

MerZi sanoi:
Ihana paluu töihin. Yks *tun tampio työkaveri ottaa mua aivoon ihan käsittämättömän paljon. Semmonen kuuskymppinen mummo joka :D

Toi on perseestä. Sanot seuraavan kerran, että enköhän tässä opi hommat ennen sun eläkkeelle siirtymistä, joka paitövei ei kaukana ole.

MerZi sanoi:
...mitenköhän mummeli ottaisi jos joku kerta sopivan tilaisuuden tullen alkaisin "voi mitenkä sinä nyt tuolla lailla, mutta kyllä minä ymmärrän että se on jo hankalaa tuossa iässä ja onhan se vanhoilla naisilla kun on kaikkia vaivojakin..." :lol2:...

Kokeile tota. Ainakin saat ärsytettyä. :rock:
Mulla oli kerran työkaveri joka ei meinannut lainata kynää...:rolleyes:

MerZi sanoi:
Ihana paluu töihin. Yks *tun tampio työkaveri ottaa mua aivoon ihan käsittämättömän paljon. jne

Mua ottaa päähän kanssa yksi ERITTÄIN tampio kersa joka on meillä duunissa. Ikäeroa meillä on kuusi vuotta, mutta se on AIVAN eri maailmassa (joku prinsessamaailma tms). Se ei oo ihan perillä työtehtävistään ja kaiken huippuna tuli pari viikkoa sitten kännissä duuniin.

Kerään listaa, ja käräytän sit.. hermo menee!:curs:

Tähtityttö sanoi:
Se ei oo ihan perillä työtehtävistään ja kaiken huippuna tuli pari viikkoa sitten kännissä duuniin.

Kerään listaa, ja käräytän sit.. hermo menee!:curs:

Eiköhän tuo kännissä töihin tulo riitä jo yksinään työsuhteen purkamiseen, jos vain jotain näyttöä tuosta löytyy...

Keila sanoi:
Eiköhän tuo kännissä töihin tulo riitä jo yksinään työsuhteen purkamiseen, jos vain jotain näyttöä tuosta löytyy...

Niin, mutta kun ei löydy. Siinäpä se. Ainoa todistaja olin minä (ja asiakkaat, jotka ei varmaan mitään huomannu, koska ei oo sanonu), ja kyllä mua varmasti uskotaan, mutta se on eri asia riittääkö se fuduihin..

Tähtityttö sanoi:
Niin, mutta kun ei löydy. Siinäpä se. Ainoa todistaja olin minä (ja asiakkaat, jotka ei varmaan mitään huomannu, koska ei oo sanonu), ja kyllä mua varmasti uskotaan, mutta se on eri asia riittääkö se fuduihin..
Luulisi, että esimiestä olisi kenties kiinnostanut kyseinen humalatila. No, nythän se on myöhästä kuitenkin..

On se hauskaa katsella treenin jälkeen pukuhuoneen (suurentavasta) peilistä,että ehkä tässä hommassa jokin järjen hitu sittenkin on ja että jotain on sentään tapahtunut,mutta taas kotona tipahtaa maanpinnalle kun peilistä tuijottaa samat säälittävät siimat kuukaudesta toiseen :curs: :wall: :itku:

TRENT sanoi:
Mitäs jos ensin vaikka yrittäisit puhua sen kanssa asiasta
:rolleyes:

No jopas menee vuoropuheluks täällä:hyper:

Viimeks maanantaina pidin sille saarnan, kun se laiminlöi tehtäviään.
Oli vähän nolona.. Mutta sen asenne on hyvin, hyvin huono, ja siitä mä en pidä. Ite oon tota duunia tehny alusta asti hyvin nöyränä, ja se on sen verran noviisi, että sen pitäis kanssa.

Jumalauta nyt vituttaaa, Joku saatanan benfica vei tuuri voiton manUsta ja voi saatana sitä filmaamista ja ajan peluuta lopussa. Sattuiko kukaan kattomaan peliä ? Voi paska

Wittu, että palaa hermot. Kello puol kolme eikä vieläkään saa unta. Aamulla pitäis herätä lukemaan tenttiin:wall:

mxm sanoi:
Wittu, että palaa hermot. Kello puol kolme eikä vieläkään saa unta. Aamulla pitäis herätä lukemaan tenttiin:wall:

Join the team Brother. Voi vittu huomenna työhaastattelu ja tenttiin lukua ja mitä minä teen? Selaan pakkista ja unesta ei ole tietoakaan.

Delmonte sanoi:
Join the team Brother. Voi vittu huomenna työhaastattelu ja tenttiin lukua ja mitä minä teen? Selaan pakkista ja unesta ei ole tietoakaan.

Joo tää valvominen on paljon kivempaa kun saa siitä rahaa...:hyper:

Äh, perkele. Kyllä ottaa päähän tämänhetkinen fyysinen tila (kipeä, kiitos liian vähän syömisen ja levon) ja sitten toisaalta meikäläiselle kerääntyneet puhelinnumerot naisihmisiltä. Esim. kun eilen kokeilin soittaa eräälle, niin eipä sieltä kukaan vastannut. Nyt vaan hunttaamaan, että maksaako vaivaa soittaa toiste, vai vaikuttaako se turhan uunolta.

Hmm... tosin vähänpä se mun kulkusia kaivelee jos mä vaikutan uunolta jollekulle jota en oikeastaan tunne ja toisinpäin.

Back
Ylös Bottom