Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MerZi sanoi:Ihana paluu töihin. Yks *tun tampio työkaveri ottaa mua aivoon ihan käsittämättömän paljon. Semmonen kuuskymppinen mummo joka :D
MerZi sanoi:...mitenköhän mummeli ottaisi jos joku kerta sopivan tilaisuuden tullen alkaisin "voi mitenkä sinä nyt tuolla lailla, mutta kyllä minä ymmärrän että se on jo hankalaa tuossa iässä ja onhan se vanhoilla naisilla kun on kaikkia vaivojakin..." :lol2:...

MerZi sanoi:Ihana paluu töihin. Yks *tun tampio työkaveri ottaa mua aivoon ihan käsittämättömän paljon. jne
Tähtityttö sanoi:Se ei oo ihan perillä työtehtävistään ja kaiken huippuna tuli pari viikkoa sitten kännissä duuniin.
Kerään listaa, ja käräytän sit.. hermo menee!:curs:
Keila sanoi:Eiköhän tuo kännissä töihin tulo riitä jo yksinään työsuhteen purkamiseen, jos vain jotain näyttöä tuosta löytyy...
Luulisi, että esimiestä olisi kenties kiinnostanut kyseinen humalatila. No, nythän se on myöhästä kuitenkin..Tähtityttö sanoi:Niin, mutta kun ei löydy. Siinäpä se. Ainoa todistaja olin minä (ja asiakkaat, jotka ei varmaan mitään huomannu, koska ei oo sanonu), ja kyllä mua varmasti uskotaan, mutta se on eri asia riittääkö se fuduihin..
jänkäkoira sanoi:Luulisi, että esimiestä olisi kenties kiinnostanut kyseinen humalatila. No, nythän se on myöhästä kuitenkin..
Tähtityttö sanoi:Kerään listaa, ja käräytän sit.. hermo menee!:curs:

TRENT sanoi:Mitäs jos ensin vaikka yrittäisit puhua sen kanssa asiasta
![]()
mxm sanoi:Wittu, että palaa hermot. Kello puol kolme eikä vieläkään saa unta. Aamulla pitäis herätä lukemaan tenttiin:wall:
Delmonte sanoi:Join the team Brother. Voi vittu huomenna työhaastattelu ja tenttiin lukua ja mitä minä teen? Selaan pakkista ja unesta ei ole tietoakaan.