nevahood sanoi:kaverille kävi vähän samalla tavalla. kyykky menossa, hirvee rusaus ja jengi pomppas tankoon kii varmistamaan "vittu hajosko sun selkä?!" :D mut sarja ja treenit loppuun revenneillä housuilla. ;)
saman tyypin treeniä ei estänyt muuten murtunut käsikään. ei kerennyt sairaalaan kun oli kyykkytreenit eikä treeniä jätetä kesken... sairaalaan vasta seuraavana päivänä ja kipsi käteen. se on varmaan sitä asennetta.![]()
Itseähän ei saisi kehua, mutta ehkä tämä ei nyt niin imartelevaa kuitenkaan ole... Olin eräänä päivänä menossa tae kwon do treeneihin pyörälle, mutta matkalla porttikongista kiihdytti auto suoraan mua päin, törmäsi vasempaan jalkaan. Pyörä meni paskaksi, sillä ei pystynyt enää ajamaan. Heitin pyörän ojaan ja kävelin treeneihin. Vasenta jalkaa en oikein voinut käyttää, oli jalka sen verran turvonnut ja kipeä, potkin siis vain oikealla jalalla.
Lääkärissä olin seuraavana päivänä, ei ollut jalka murtunut, kipeä ja mustelmilla vain.
En oikein tiedä miksi menin sinne treeneihin, jotenkin en vain edes harkinnut treenien väliin jättämistä

niinkuin hyvin tiedät..