Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

nevahood sanoi:
kaverille kävi vähän samalla tavalla. kyykky menossa, hirvee rusaus ja jengi pomppas tankoon kii varmistamaan "vittu hajosko sun selkä?!" :D mut sarja ja treenit loppuun revenneillä housuilla. ;)

saman tyypin treeniä ei estänyt muuten murtunut käsikään. ei kerennyt sairaalaan kun oli kyykkytreenit eikä treeniä jätetä kesken... sairaalaan vasta seuraavana päivänä ja kipsi käteen. se on varmaan sitä asennetta. :rock:

Itseähän ei saisi kehua, mutta ehkä tämä ei nyt niin imartelevaa kuitenkaan ole... Olin eräänä päivänä menossa tae kwon do treeneihin pyörälle, mutta matkalla porttikongista kiihdytti auto suoraan mua päin, törmäsi vasempaan jalkaan. Pyörä meni paskaksi, sillä ei pystynyt enää ajamaan. Heitin pyörän ojaan ja kävelin treeneihin. Vasenta jalkaa en oikein voinut käyttää, oli jalka sen verran turvonnut ja kipeä, potkin siis vain oikealla jalalla.

Lääkärissä olin seuraavana päivänä, ei ollut jalka murtunut, kipeä ja mustelmilla vain.

En oikein tiedä miksi menin sinne treeneihin, jotenkin en vain edes harkinnut treenien väliin jättämistä :rolleyes:

Mika1979 sanoi:
Kärähdin! Hmm.. vakavasti puhuen Eleonoora antoi kenkää mulle, suuttui jostain kuvista...Mä vaan ajattelin auttaa. Se sanoi että sillä on jotain kulttuurikuvia kamerassa ja mä ajattelin sen vanhemmatkin varmaan haluais nähdä luontokuvia..En sit kattonu sen kummemmin, pistin vaan menemään..Ehkä siellä oli sit ollu jotain mirrin rääkkäystä kun se noin pahastui...

Sinä se jaksat aina yllättää. :love:

[ego] treenasin viikon murtuneilla rystysillä enennku menin lääkäriin ja pidin kipsiä 4 päivää [/ego]

tyhmä olen joo.. rystyset vieläki kipeet vaikka tästä jo ~2kk aikaa

kaNi- sanoi:
[ego] treenasin viikon murtuneilla rystysillä enennku menin lääkäriin ja pidin kipsiä 4 päivää [/ego]

tyhmä olen joo.. rystyset vieläki kipeet vaikka tästä jo ~2kk aikaa

Miten rystysesi murtuivat?

Originally Posted by Eleonoora
Sinä se jaksat aina yllättää. :love:

Anteeksi, oli uneton yö ja sitä seurasi vielä levottomamapi päivä..:) niinkuin hyvin tiedät..
Tarkoititko ettet ole enää vihainen..?:D

Ja vitutukseen..Tänään oli kaksi tenttiä. Yhtäaikaa ja tekemiseen varattu aikaa 1h 45 min !! Ei perkele siinä ajassa mitään ehdi tekeen, toinen meni jees jota tein 1h 30 min..toinen sit tietenkin vituksi!!!:curs: :curs:

Mika1979 sanoi:
Tarkoititko ettet ole enää vihainen..?:D

Nooh, mitäpä pienistä. Sattuuhan sitä.. :D

Ja noista tenteistä. Kuinka voikin olla noin hyvin suunniteltu, että kaksi tenttiä menee päällekkäin?

e. miten mä muuten luulin, että mun mies ei ole enää koulussa vaan täysin työelämässä..? Taas jotain, mistä pitää kotona keskustella. :D

Originally Posted by Eleonoora
Nooh, mitäpä pienistä. Sattuuhan sitä.. :D

Ja noista tenteistä. Kuinka voikin olla noin hyvin suunniteltu, että kaksi tenttiä menee päällekkäin?

e. miten mä muuten luulin, että mun mies ei ole enää koulussa vaan täysin työelämässä..? Taas jotain, mistä pitää kotona keskustella.:D

Siis ne oli ihan tarkotuksella laitettu samaan aikaan tehtäväksi, kuuluvat samaan vitun "moduuliin". Eipä tullu ennen tenttiä mieleen et voi tulla kiire..:curs:

Siis joo..työelämässä..niin no..öö...Nää tentit on vähän niinkun sellasta itsensä pitämistä ajanhermolla..you know..Meidän alan töissä on verinen kilpailutilanne..Niin mä käyn töiden ohessa sivistämässä itseäni.. Ihan niinkuin se 2 viikon työmatka Espanjaan viime kuussa mitä epäilit.. Se oli ihan täysin koulutusmatka.

Perkele! Joka talvi muistaa kuinka vittumaista onkaan pyöräillä loskakelillä auraamattomalla tiellä. Kesällä muistelee että olihan se aika raskasta mutta antaa mennä vaan. Voi voi kuinka huonosti sitä muistaa! Sitten kun oikeen kunnon paskakeli osuu kohdalle niin jumalauta että vituttaa! Etupyörä luistaa joka polkasulla johonki suuntaan ja paska lentää! Saatana!

Tänään aamulla sotkin pyörällä Kaarinasta Turkuun (~8km) ja tietty auraamatta! Eikä muita pyöränjälkiä... meinas oikeen kunnolla ruveta ärräpäät sinkoilemaan mutta sitten tuli puolimatkassa vastaan yks äijä, tuikituntematon. Ja tokaisi siinä ohimennen että "onpa hyvä pyöräkeli" ja minä takasin että "no oha se" - pelasti päivän. Loppumatkan sai seurata sen fillarinjälkeä ja huomata että yhtä vittumaista se on muillekkin, asenteesta vaan kiinni.

Mutta jumalauta ne aurat vois liikkua joskus! Tullessani takaisinpäin 8h myöhemmin oli edelleen tie tukossa, mutta onneksi oli pakkasta.

timse sanoi:
Perkele! Joka talvi muistaa kuinka vittumaista onkaan pyöräillä loskakelillä auraamattomalla tiellä. Kesällä muistelee että olihan se aika raskasta mutta antaa mennä vaan. Voi voi kuinka huonosti sitä muistaa! Sitten kun oikeen kunnon paskakeli osuu kohdalle niin jumalauta että vituttaa! Etupyörä luistaa joka polkasulla johonki suuntaan ja paska lentää! Saatana!

Tänään aamulla sotkin pyörällä Kaarinasta Turkuun (~8km) ja tietty auraamatta! Eikä muita pyöränjälkiä... meinas oikeen kunnolla ruveta ärräpäät sinkoilemaan mutta sitten tuli puolimatkassa vastaan yks äijä, tuikituntematon. Ja tokaisi siinä ohimennen että "onpa hyvä pyöräkeli" ja minä takasin että "no oha se" - pelasti päivän. Loppumatkan sai seurata sen fillarinjälkeä ja huomata että yhtä vittumaista se on muillekkin, asenteesta vaan kiinni.

Mutta jumalauta ne aurat vois liikkua joskus! Tullessani takaisinpäin 8h myöhemmin oli edelleen tie tukossa, mutta onneksi oli pakkasta.

Tuo kyllä oikeasti nostaa mullakin vitutuksen kattoon. Yrität edetä sitä lumen, sohjon ja jään sekaista pyörätietä, eturengas venkoileen kokoajan edestakaisin ja taiteilet just ja just pystyssä. Hiki valuu selkää pitkin ja villapipo kutittaa otsaa. Kuumaa hienhajuista höyryä nousee kauluksesta ja lasit huurtuu. Reppu painaa selkää ja takki hiostaa kainaloita. Tulee alamäki ja luulet että voi huokaista, mutta vitut. Vauhti kyllä kiihtyy, mutta niin tekee etupyörän edestakainen runkkausliikekin. Meinaat kaatua ja otat jalalla vastaan, niin eiköhän luiskahda pallit tankoon.

Kaiken kruunaa se, että tiellä sattuu tallustelemaan edessä joko A) Yli puolet pyörätien leveydestä omiva mummo, jonka vauhti on niin hidas, että näyttää, että se kävelee takaperin tai B) 2 kpl aata. Siinä sitten lähdet ohittamaan tanko vapattaen, eikä varmasti tule yhtään vapaata tilaa mummoilta vaikka huutaisit kohdalla, että VIHELTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Vituttaa jo ajatuskin. Hyi saatana.
:curs:

Mika1979 sanoi:
Siis joo..työelämässä..niin no..öö...Nää tentit on vähän niinkun sellasta itsensä pitämistä ajanhermolla..you know..Meidän alan töissä on verinen kilpailutilanne..Niin mä käyn töiden ohessa sivistämässä itseäni.. Ihan niinkuin se 2 viikon työmatka Espanjaan viime kuussa mitä epäilit.. Se oli ihan täysin koulutusmatka.

Just just.. :lol2: Ja mä kun luulin, että se työmatkan ei pitänyt suuntautua ainakaan Espanjaan.. :rolleyes: Eli sä sit olit "työmatkalla" Espanjassa? :curs: On tää pakkis kiva paikka, kun tulee kaikenlaista ilmi.

steven_seagal sanoi:
Vituttaa ku toi Mika1979 yrittää vietellä mun naista.:curs:

:rolleyes: Mites musta nyt näin suosittu on tullut.. :D

Eilen illalla vitutti kyllä kun katsoin conania...mieletön elohiiri nykii reidessä, yritin vaihtaa jalan asentoa mutta meni varmaan 10 min ennen kuin loppui. Sitten menin nukkumaan ja kappas elohiiri teki comebackin! :curs: , ja siinä sitten tappelin elohiiren kanssa varmaan 20-30min. ennenkuin se loppui. Conanin katsominenkin meni vituiksi kun elohiiri vittuili reidessä :curs:

TTUVI! Nyt on vissiin molemmissa ranteissa jännetuppi tulehdus, salitouhut taitaa jäädä nyt vähäksi aikaa siihen :itku:
No ajattelin nyt tästä kohta mennä salille ja tehdä ainakin jalat ja tunnustella että mitä muuta pystyisi tekemään..

Dorian_89 sanoi:
TTUVI! Nyt on vissiin molemmissa ranteissa jännetuppi tulehdus, salitouhut taitaa jäädä nyt vähäksi aikaa siihen :itku:
No ajattelin nyt tästä kohta mennä salille ja tehdä ainakin jalat ja tunnustella että mitä muuta pystyisi tekemään..
Molemmissa samaan aikaan, how hell? Aika ikävää.

Mulla on kuumetta ollu maanantaista, koulussa pirusti kokeita ja jää jälkeen lähes joka aineesta. Jes. :( Vituttaa.

inflames sanoi:
Tuo kyllä oikeasti nostaa mullakin vitutuksen kattoon. Yrität edetä sitä lumen, sohjon ja jään sekaista pyörätietä, eturengas venkoileen kokoajan edestakaisin ja taiteilet just ja just pystyssä. Hiki valuu selkää pitkin ja villapipo kutittaa otsaa. Kuumaa hienhajuista höyryä nousee kauluksesta ja lasit huurtuu. Reppu painaa selkää ja takki hiostaa kainaloita. Tulee alamäki ja luulet että voi huokaista, mutta vitut. Vauhti kyllä kiihtyy, mutta niin tekee etupyörän edestakainen runkkausliikekin. Meinaat kaatua ja otat jalalla vastaan, niin eiköhän luiskahda pallit tankoon.

Kaiken kruunaa se, että tiellä sattuu tallustelemaan edessä joko A) Yli puolet pyörätien leveydestä omiva mummo, jonka vauhti on niin hidas, että näyttää, että se kävelee takaperin tai B) 2 kpl aata. Siinä sitten lähdet ohittamaan tanko vapattaen, eikä varmasti tule yhtään vapaata tilaa mummoilta vaikka huutaisit kohdalla, että VIHELTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Kuvasit sitten hyvin mun tämänpäiväsen pyöräilyreissun (lukuunottamatta tuota tanko+pallit comboa) tuolla sohjossa, lisäyksenä vielä vaan isot lumi/räntähiutaleet, joita taivaalta tuli niskaan kaatamalla...

Ei voi tajuta mitä liikkuu jalankulkijoiden päässä jotka tukkii koko tien.. Ja eikä tajua väistää vaikka mitä tekisi.. Eikä se aina ole mummo, lauma junioreita on ihan yhtä paha ja vitutusta herättävä...

Tai sitten nämä tapaukset, jotka rauhassa kävelevät tien vierustaa pitkin niin kuin pitääkin, mutta juuri ennen ohitusta ne pomppaa siihen eteen yhtään taakseen katsomatta tai mitään ennakkovaroitusta antamatta... Ja näillä liukkailla pyörä pysähtyy sekunnissa... NOT! :wall:

njietro sanoi:
Molemmissa samaan aikaan, how hell? Aika ikävää.

Mulla on kuumetta ollu maanantaista, koulussa pirusti kokeita ja jää jälkeen lähes joka aineesta. Jes. :( Vituttaa.
Johtuu tästä punttaamisesta että on molemmissa. Olen 99% varma että johtuu hauiskäännöistä, molemmissa ranteissa tuntunut sarjojen jälkeen pientä kipua hetken jo jonkin aikaa ja nyt se menikin yhtäkkiä niin pahaksi ettei koulussakaan voi pajalla hommia kunnolla tehdä :itku:
En sitten tiedä, ranteet olleet varmaan jotenkin huonossa asennossa tai jotain ja siitä riippumatta teenkö tangolla vai kp niin kipua tulee aina..
Sanotaanko että suurinpiirtein pari kuukautta on ollut niin että sarjojen jälkeen on ollut kipua tuossa kyynervarren ulkosyrjässä. Voi tottakai olla että jostain muusta saanut alkunsa ja tuo on pahentanut sitä, ennen ei ole tämmöistä ollut ja olen jo 2 vuotta treenannut.

Back
Ylös Bottom