Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jtt1983 sanoi:
Toi on kyl julmaa kun miehen eväät palaa :D Tiedän tunteen kerran kun grillasin makkaroita niin jotkut pulut pölline kun olin sisäl käymäs. Meinas tulla itku silmää kun oli pihal tyhjälautanen ja sinappi kädes :itku:
Pitää varmaan perustaa vertaistukiryhmä:hyper: Kyllä hieman alkaisi kiehua,kun tulisi saunasta kylmä bisse kädessä syömään makkaroita,jotka esim linnut on vieneetkin:eek:

Itse suunnitelin joskus vetäväni narun grillin kahvasta kulman taakse, kun se perkeleen varis siihen tapansa mukaan tulee tempasen luukun alas ja väännän kaasut hiljaiselle kypsennykselle :evil:

Eleonoora sanoi:
Noin sata minusta otettua alastonkuvaa ja muutama pätkä mun ja avon seksielämästä oli joutunut vääriin käsiin. Nimittäin mun VANHEMMILLE!!! :nolo: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :itku: :itku: :0: :eek: :( :wall: :wall: :wall: :arvi: :david: :wall: :wall:
Voitte vain kuvitella, mikä on fiilis nyt. :wall:

e. ei olla satavarmoja, et onko vanhempani kuvat katsoneet siltä muistikortilta, mutta jos ovat, niin voin vain kuvitella heidän reaktionsa. "Ai tuolta se meidän tytön pillu näyttää". Voi VITTU! :wall:
AHAHAHA! Parhaita posteja pitkään aikaan. Hymiöistä päätellen vituttaa ihan vitusti. Hymiöitä on maksimimäärä, heh.

Mike sanoi:
AHAHAHA! Parhaita posteja pitkään aikaan. Hymiöistä päätellen vituttaa ihan vitusti. Hymiöitä on maksimimäärä, heh.

Oikeassa olet. :wall: Onneksi suurin vitutus alkaa jo laantumaan eikä tällä kertaa tarvitse laittaa maksimimäärää hymiöitä. :D

Eleonoora sanoi:
Siinä vaiheessa, kun pillua on kuvattu niin läheltä kuin mahdollista, niin liekö se sit edustavaa vai ei..
:kuola:

Vaikkei niitä :kuvia: ihan tähän hätään tänne saataisikaan, niin täytyy sanoa, että Eleonoora ja hänen parisuhdekiemuransa ovat tällä hetkellä Pakkiksen ylivoimaisesti parasta viihdettä. :)

Kärsivällisyyttä, pojat. Se on vain ajan kysymys, milloin Eleonooran insinööripoikaystävä eksyy Pakkikselle, lukee threadin jos toisenkin ja laskee yhteen yksi ynnä yksi. Ja sinä päivänä me saamme :kuvia: . Sadoittain :kuvia:

reino sanoi:
:kuola:

Vaikkei niitä :kuvia: ihan tähän hätään tänne saataisikaan, niin täytyy sanoa, että Eleonoora ja hänen parisuhdekiemuransa ovat tällä hetkellä Pakkiksen ylivoimaisesti parasta viihdettä. :)

Kärsivällisyyttä, pojat. Se on vain ajan kysymys, milloin Eleonooran insinööripoikaystävä eksyy Pakkikselle, lukee threadin jos toisenkin ja laskee yhteen yksi ynnä yksi. Ja sinä päivänä me saamme :kuvia: . Sadoittain :kuvia:

:lol2: Kunpa tietäisittekin kaiken.. :D Ja jos meidän parisuhdekiemurat ovat hyvää viihdettä niin.. KÖYHÄ elämä teillä. :lol2: Mutta senkin suhteen, ette tiedä läheskään kaikkea.. ;)

Vituttaa ja samalla vähän naurattaa.
Olin menossa tänä illalla kauppaan ja liukastuin koiranpaskaan pienessä alamäessä. No ei toi vielä mitään, mutta en huomannut että sateenvarjoni ja hanskani olivat schaissen peitossa ja heitin ne ostoskoriin ja aloin latomaan tavaraa koriin. Ostoksia tehdessäni aloin jo aavistelemaan hajusta, että koiranpaskan päällehän sitä oli tullut kaaduttua...

Mutta kaiken kruunasi se, että kun heitin jauhelihapaketin linjalle, siinä samalla lensi paskakikkare mukana siihen linjalle ja muutenkin ostokset olivat paskan ja liejun peittäminä (sitä scheiberia oli ollut siellä sateenvarjon kolosissa, kun pidin sitä kiinni kokoajan). Oli siinä pokassa pitelemistä, kun myyjä kädellä otti sen "pikkutortun" pois. Ei saatana, että hävetti...

Eleonoora sanoi:
Kunpa tietäisittekin kaiken..

Eikös se "insinööripoikaystävä" ole jo täällä pakkiksella ja kirjoittele aktiivisesti. Näin ainakin olen ymmärtänyt, joten ehkä niitä kuvia voi tulevaisuudessa odotella sitten sieltä suunnasta :kuola: :D

Gazza sanoi:
Eikös se "insinööripoikaystävä" ole jo täällä pakkiksella ja kirjoittele aktiivisesti. Näin ainakin olen ymmärtänyt, joten ehkä niitä kuvia voi tulevaisuudessa odotella sitten sieltä suunnasta :kuola: :D

Aijaa.. Kas kun mulla ei ollutkaan mtn tietoa, että äijä on pakkislaisia.. :D Hmm..

e. kerrotko mullekin, et minkä nickin takaa se avo löytyy? :D

taas vituttaa. Kissa kurataudissa ja koko fuckin kämppä paskassa. Ei raasu ehdi wc:seen asti...Juoksemalla koettaa ehtiä, mutta kuuluu jo matkalta pahaenteinen ääni...ja kakkelit pitkin mattoja, sohvia, sänkyä ym ym. Sisäkissa, ei viitti uloskaan raukkaa potkia.
huuuoh.:zzzz:

Mistäs alottaisi...No kaverin pikkuveli päätti päivänsä hyppäämällä 5. keroksen parvekkeelta v-loppuna. Perhetututtu sai neliraajahalvauksen omalla häämatkallaan kun joku Jeeppi oli heittäny katolleen. Kyseinen nainen oli vielä raskaana ja hätäsektio jouduttiin tekemään. Lapsi ei selvinnyt. Miten näin paljon paskaa voi tapahtua tutuille ihmisille saman viikonlopun aikana. Varsinkin, kun molemmilla piti olla ihana elämä edessä ja kaikki hymyili? Onneksi sentään jotain hyviä uutisia tuli v-loppuna. Kaveri sai 6+1 lisänumero oikein lotossa! Taino kyllähän sitäkin vitutti ettei tullut sitteen 7 oikein vaan vaan "seitsemän" oikein!

Jatketaan eteenpäin!

kas-vain sanoi:
Mistäs alottaisi...No kaverin pikkuveli päätti päivänsä hyppäämällä 5. keroksen parvekkeelta v-loppuna. QUOTE]

Harmi tälläseen kommentoida, mutta taidetaan olla samoilta kyliltä kotosin. Osanottoni, itse en tätä henkilöä ollut muutamaan vuoteen nähnyt, peruskouluaikoihin tunsin joten kuten. :(

Onnistunut ilmeisesti vetämään itteni pienoiseen ylikuntoon tai sitten muuten vaan on asiat viturallaan.
Ei saa nukuttua kunnolla, voimat on täysin poissa, vatsa ollut sekaisin jo pari viikkoa, välillä oli pientä kuumetta, keuhkoja tuntuu jotenkin ahdistavan, paikat ihan jumissa vaikken oo treenannut...
Lauantaina viimeeks kävin treenaamassa ja aattelin kevyttä viikkoa pitää, mutta ne kevyetkin painot oli aivan järkyttävän painavat.
On tää niin syvältä ettei huvita enää mikään ja töissä pitäis jaksaa sätkiä.:wall:

Alkaa pikku hiljaa tympästä tämä viikon kestänyt flunssa. :wall: Eilen sitten kävin lääkärissä kun ei alkanu ohi menemään, niin poskiontelon tulehdushan se sieltä paljastu ja 10 päivän lääkekuuri sitten. Miksi vitussa en käyny jo viime viikolla lääkärissä?:wall: V*ttu ku haluttas jo salillekki. :wall:

Eleonoora sanoi:
Kiva tietää. :lol2:

Voin lainatakin. Mutta saat tyhjän muistikortin mukana. ;)

joo laita tulemaan vaan, ja tyhjennä se sillä kameran softalla :lol2:. Taannoin kävi niin, että nettiin levisi kuvia kortilta joka oli "formatoitu".

kallionkunkku sanoi:
Vituttaa ku mikään ei vituta tällä hetkellä !!!! :D

No nyt menee jo TODELLA huonosti! :)

Ei oikeestaan just nyt hirveesti vituta mikään, paitsi hieman järjetön elohiiri oikeassa latsissa(!) Ikinä tuolla ole sitä ennen ollut... koko saatanan oikea kylkii nykii niin kuin joku alieeni yrittäs tulla selästä ulos.

Back
Ylös Bottom