Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Inska sanoi:
Miten se voi olla niin vaikeaa leikata vaan vähän niitä hiuksia. Ensi kerralla otan kuvan mukaan ja jos vielä leikataan päin pyllyä niin leikkaan itse.

Niinpä!!! Mut älä luota että se kuva auttaa. Itse kävin kerran parturissa ja näytin kuvaa minkälaiset hiukset haluan. No, eukko pätki ne sit ainaki 10cm lyhemmiks kuin kuvassa (mikä oli jo tytölle tosi lyhyt, hm, liian lyhyt) eikä mallista ollu tietoakaan. Vitutti aivan sairaasti, mutta olin niin mykkänä järkytyksestä etten saanu sanaakaan suusta. Olikin sitten kunnon poikatukka pitemmän aikaa mut onneks sitä sai leikkelemällä sit jatkossa vähän normaalimmaks. Joten: miten voi olla niin vaikeaa leikata niitä hiuksia edes kuvan perusteella?!

Stana nyt kiehahti, Fieskon startti pamahti bensa-asemalle ja eivät jumalauta antaneet sellaista romua siellä pitää. onneksi liikkui edelleen työntövoimalla.

Jo on taas. Ilmeisesti turkkilainen ja sitten hyvin tumman ihon omaava toinen kaveri aiheutti pientä huvitusta. Turkkilainen (?) bokserit päällä suihkussa ja saunassa, toinen söi 2prk ehrmannin rahkaa suoraan purkista, saunassa. Molempien olen nähnyt tekevän vain hauista, rintaa ja selkää. Tällä tummemmalla kaverilla on olkavarsi oikeasti paksumpi kuin reisi. Se on aika friikin näköistä.

Aika pitkälle kaikki asiat kuukauden päästä tyhjän päällä, asunnosta alkaen. Pitää toivoa, että hommat järjestyy ja tehä kaikkensa sen eteen. Ei sinänsä kauheesti vituta, mutta ahistaa ko ei tiiä.

quaz sanoi:
Jo on taas. Ilmeisesti turkkilainen ja sitten hyvin tumman ihon omaava toinen kaveri aiheutti pientä huvitusta. Turkkilainen (?) bokserit päällä suihkussa ja saunassa, toinen söi 2prk ehrmannin rahkaa suoraan purkista, saunassa. Molempien olen nähnyt tekevän vain hauista, rintaa ja selkää. Tällä tummemmalla kaverilla on olkavarsi oikeasti paksumpi kuin reisi. Se on aika friikin näköistä.

Pakkislaisia :hyper:

Mä oon todennäköisesti tajuamattani tarjonnut salikomediaa jo kuukausien ajan useammalle ohikulkijalle tai -ajajalle. Sali jossa käyn on varsin vilkkaalla paikalla 3. kerroksessa ja ikkunoista näkee sisään asti, varsinkin pimeällä. Sisällä ollessa ulos ei taas pimeällä nää kunnolla, mut ikkunat toimii peileinä. Mä oon tietysti sitten tuijotellu sarjojen välissä näitä 'peilejä' ja kokeillut jotain poseja ja venytyksiä ja muutenkin tuijotellu itteäni, ja tajusin vasta tossa toissapäivänä bussilla ohi ajaessani, että sehän näkyy kaikki ulos :D

Varmasti näyttänyt aivan järkyttävän typerältä kun tämmöinen pieni tyttö posettelee ikkunassa kaikelle kansalle :nolo:

Halo sanoi:
Mä oon todennäköisesti tajuamattani tarjonnut salikomediaa jo kuukausien ajan useammalle ohikulkijalle tai -ajajalle. Sali jossa käyn on varsin vilkkaalla paikalla 3. kerroksessa ja ikkunoista näkee sisään asti, varsinkin pimeällä. Sisällä ollessa ulos ei taas pimeällä nää kunnolla, mut ikkunat toimii peileinä. Mä oon tietysti sitten tuijotellu sarjojen välissä näitä 'peilejä' ja kokeillut jotain poseja ja venytyksiä ja muutenkin tuijotellu itteäni, ja tajusin vasta tossa toissapäivänä bussilla ohi ajaessani, että sehän näkyy kaikki ulos :D

Varmasti näyttänyt aivan järkyttävän typerältä kun tämmöinen pieni tyttö posettelee ikkunassa kaikelle kansalle :nolo:

Jos treenaisit Jyväskylässä niin tämä ei voisi olla mikään muu paikka kun Matkakeskuksen SATS, tosin en ole siellä käynyt, joten en ole aivan varma näkeekö niistä ikkunoista pihalle salin puolelta vai onko ne peilit. Joku siellä salilla treenaava voisi varmaan tämänkin kertoa?

Halo sanoi:

Äh jatkat vaan posettelua niinkun ei mitään! :D
Asennetta pe(i)liin.

Keila sanoi:
Muija siinä samalla jutteli samalla notta "voi kun sä olet hyvä tossa penkkipunnerruksessa, mmmhh aaah". Yli puoli tuntia tuota jatkoivat kunnes lähdin salilta vetämään.

Elämä on. Onneksi tuollaisia friikkipariskuntia ei käy meidän salilla mutta voin kyllä hyvin kuvitella tilanteen. Jotkut on vaan niin exhibitionistia ettei mitään rajaa. Mua vituttaa jo se kun jotkut teinixit pussailee bussipysäkillä! :D

Viimeviikon jouduin pitään taukoa reenistä orastavan ylikunnon takia (8pv) nyt, kun toissapäivänä pääsin salille ja tänään piti mennä taas niin...aamulla herätessä kurkku ihan saakelin kipeä ja nenä tukossa. Mittasin kuumeen ja pientä ylilämpöä näyttäis olevan. Paino ja tulokset putoaa kilpaa. Vituttaa tämä flunssa.

Jonkun asteista syysväsymystä pukkaa... Juuri mikään ei jaksa kiinnostaa, edes treenaaminen. Paitsi tietysti viinan otto,
mutta se vaan pahentaa tilannetta, mikä tuli tiistaina todistettua... Viime syksynä samoihin aikoihin oli samanlaisia fiiliksiä.
Tulisi nyt edes lumet maahan niin olisi edes hieman valoisampaa.

Flunssaa on täälläkin taas. Kuukausi sitten loppui viikon kestänyt räkätauti ja nyt taas viimiset kolme päivää ollut samoja oireita. Kohta on taas aika influenssa-aallolle ja varmasti sekin tartunta tulee.

Tämä ei taida olla komediaa, mutta mainitsenpa kuitenkin. Eilen kun olin salilla, niin siellä oli sit pari naista, joilla oli "koulutettu" ohjaaja mukana. Oli neuvomassa aloittelijoita alkuun jne. Siis se akkahan neuvo lähes jokaisen liikkeen väärin! Teki mieli mennä monta kertaa väliin, että antakaas, kun mä näytän, mut eipä asia mulle kuulu.. Tai ehkä se olenkin mä, joka ei tiedä salijutuista mtn.. :rolleyes: :D

Minuu ottaa päähän nykyinen elämäntilanne:curs:

Ero tuli poika jäi asumaan äidille,muutin asuntoon 300m päähän pojan kodista,
tapaan poikaani päivittäin ja v.loput minulla.Ongelma tässä on se kun ei ole paikkakunnalla mitään töitä ja en haluisi rikkoa itelleni tekemää lupausta, että muuttaisin töiden perässä kauemmaks ja näin jäisi 2 kertaa kk viikonloppu isäksi vaan olisin poikani lähellä ja tapattaisiin vähintään joka toinen päivä(tämä siksi koska haluan olla pojalleni erillainen isä kuin omani).
Tämän jutun takia pitää elää työttömänä/rahattomana.
Ryypätäkkään en voi, koska alkoholi saa aikaan allergisen reaktion->koko kroppa täynnä"nokkosrokkoa":rock:
Eli tylsyyskuolema uhkaa kun kaverita paikkakunnalla 0 kpl,
punttia 4-5 kertaa viikossa(kun kroppa ei kestä enempää),aeroobista joka aamu ja joka ilta,syömistä ja nukkumista siinä se minun arki on sitten niinä päivinä kun poika ei tule kylään.

Arki oli niin tylsää, että oli pakko aloittaa rasvanpolttodietti että sai jotain sisältöä arkeen.
Ja naisystävästä turha haaveilla kun olen ujo,erakko ja:david:

ARRRRGGG:wall:

Back
Ylös Bottom