Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Naene sanoi:
Nämä on kriteerit, ja päätit sitten mennä baariin iskemään naista.

:D

Sori, oli pakko.

Niin, mä en iskenyt sitä naista, vaan se halusi liittyä mun seuraan.;)
Mähän oon tietenkin niin ihqu, ettei mua voi vastustaa..:D
Ja sallittakoon terveisiin elämäntapoihin baarissakäynti, vaikka kerran kahdessa kuukaudessa.
Tosin ei siellä baarissa tarvitse sitten sitä viinaa juoda niin paljon, että täysin kontrolli katoaa.

burdock sanoi:
_o/. En ryyppää, en kulje kapakoissa ja en ole koskaan sammunut. Kelpaako :D?

Kuulostaa hyvältä!! Mitenkäs oletko vielä nuorikin, vaikkei naisilta tuota ikää saisikaan kysyä?
Pakkiksen seuralaispalvelu toimii..:rock:

Saatanan pärrrrrrrkele!!!! Pithän sitä taas sairastua taas niin otolliseen aikaan, viikko täynnä kokeita :curs: Noh..jos tästä hyviä puolia haluaa etsiä niin tällä viikolla oli tarkoitus pitää kevyt viikko..vaan eipä tarvii mennä salille nysväämään leluilla :D

Vittu kun laittoi rankan flunssan päälle. Aamulla herätessä tuntui että joku olisi käynyt yöllä rassaamassa kurkun hiekkapaperilla. Ja lisävitutuksena maito oli loppunut kun keitin kahvia... :jahas:

Jalkapöytä musta ja turvoksissa, sattuu kohtalaisesti laittaa sukka ja kenkä jalkaan kun piti töihin lähtä. Onneksi ei käynyt pahemmin, varpaat liikkuu :nolo:

nimimerkillä sattuu saatanasti kun tippuu 25 kg levypaino suoraan jalalle...

hamara sanoi:
Jalkapöytä musta ja turvoksissa, sattuu kohtalaisesti laittaa sukka ja kenkä jalkaan kun piti töihin lähtä. Onneksi ei käynyt pahemmin, varpaat liikkuu :nolo:

nimimerkillä sattuu saatanasti kun tippuu 25 kg levypaino suoraan jalalle...
Auts! Mulla tippui kans kerran jalkapöydälle joitain kymmeniä kiloja tavaraa, ihme että mulla on vielä jalka tallessakaan... Noista painoista tuli mieleen, mua vituttaa suunnattomasti kun joku/jotkut ääliö(t) salilla jättää painot tankoon. Helvetin kiva aina oman kyykky/penkki/minkä vaan treenin aluksi kiskoa levypainoja irti ja vaihdella itselle sopiviin. Mua yleensäkin tympii kulkea perästä siivoilemassa toisten jälkiä. :curs: Miten se voikaan olla niin vaikeeta?! Jos ei voi raivata jälkiään yleisellä salilla ja arvostaa sen verran muita käyttäjiä, olis varmaan kaikkien kannalta parasta jättää tulematta. Viime viikollakin meinasi käydä ikävästi, kun jonkun pitkän ihmisen jäljiltä yritin irrotella kyykkypaikalta tangosta levyjä. Tanko oli tietty korkealla minulle ja kun sain toisesta päästä levypainon irti, alkaessani irroitella toista, se alkoi kallistua painavampaan päähän (eli minua kohti) ja tanko oli tulla kaikkineen otsaan. Prkl, onneksi joku älysi tulla auttamaan.

MerZi sanoi:
...Tanko oli tietty korkealla minulle ja kun sain toisesta päästä levypainon irti, alkaessani irroitella toista, se alkoi kallistua painavampaan päähän (eli minua kohti) ja tanko oli tulla kaikkineen otsaan. Prkl, onneksi joku älysi tulla auttamaan.

Tuo on niin totta, tosi ärsyttävää kun jätetään painot laitteisiin :curs: Onneksi sulle ei käynyt mitään, tossakin ois voinut sattua.

Toisaalta pakko ajatella positiivisesti, todennäköisesti ens kerralla katon tarkemmin miten alan sitä painoa nostamaan siitä prässistä pois...
:rolleyes:

Vitun vittu kun jotkut ei tajua informoida aikataulumuutoksista vaan luullaan, ettei ihmisillä oo mitään muuta tekemistä ku vaan odottaminen:curs:

Vituttaa, ahdistaa, pelottaa, vituttaa ja vituttaa. Tän pitäs varmaan mennä johonkin "Itke täällä parisuhteistasi/entisistä parisuhteista"-ketjuun. Mutta kun päällimmäinen olotila on vitutus, ni laitan tänne. Olipa äsken ihana keskustelu entisen tyttöystävän kanssa ( maailman ihanin, kiltein,söpöin ja rakastettavin nainen), ollaan yritetty pysyä ystävinä eron jälkeen. Eroominen tapahtui ilman mitään suurta draamaa, oli vaan erilaiset käsitykset tulevaisuudesta

Tosiaankin äskeisen puhelun keskeytti kätevästi naisen uusi poikaystävä tai siis sain kuullapari viikkoa sitten että nainen sellaisen on löytänyt (tuon puhelun aikana). Olin jopa valmis hyväksymään asian, mutta äsken se saatana alkoi puhumaan taustalla. VOI VITTU...Huomasin juuri kuinka paljon voi käydä vituttamaan asioiden materialisoituminen. Ilman että se äijä ois käynyt huutelemaan siellä taka-alalla, voisin edelleen elää Peter Panin kanssa mikämikä-maassa ja kuvitella ettei sitä äijää ole oikeasti olemassa.

Irti täytyis osata päästää, mutta mä halusin ite päättää sen miten/milloin/missä se asia tapahtuu. Nyt on aika tyhjä olo.....VITTU

Ehkä Merzil pystyy samaistumaan tähänkin.

Vittu.Multa on nyt tullut monen päivän ajan,semmoista liisteri räkää.Sen voisi melkein korvata sementillä.Meinasi eilen silmä purskahtaa ulos,kun niistin niin kovaa.

D sanoi:
Ehkä Merzil pystyy samaistumaan tähänkin.
Ja mitähän V*ttua tuo nyt sitten mahtoi tarkoittaa. Voi sinua, koitas kestää nuhasi kanssa. :)

humma sanoi:
Voi ***TU ei yhtään unta koko yönä ja 14 pitäs olla toissä. No onneks sali aukee 20 min kuluttua pitää lähtee sinne.

Ite nukkunu jonkun kolme tuntia ja vatsasekasin ja vielä oksettaa.
Onneks ei oo enää kuin 12 pitkää tuntia töissä..:wall:
Vittu että jaksaa taas kiinnostaa..:curs:
Pitäisköhän lähtee himaan?

Joku onneton kierokorva on onnistunut viikonloppuna, kännikuskina ollessani, repimään takaoven sisäpaneelin puoliksi irti ja arvatkaa saako sitä paikalleen ilman, että irrottaa koko paskan ja kokoaa uudelleen, EI !
Voisi sitä kyyti jumalauta sen verran arvostaa, että jättää kulkuneuvon rauhaan.

Se, että takapenkki on ihan bissessä pistää vähän vituttamaan, mutta toi^^ #%&%/"#&

Seuraava auto, jonka ostan on tasan kaksipaikkanen, pystyy ainakin valvomaan mitä se matkustaja tuhoaa...

Tilasin rotsin ja siihen sopivan välikerroksen Salomonilta Ranskasta. Eikös joku saatanan mokkakorva pöllinyt lähetyksen Ranska-Ruotsi välillä. Nyt vittu kestää toiset 2 viikkoa kun ne laittaa uudet tulemaan. Ne varmaan sitten joku svenssoni pöllii Ruotsissa.

Apsu sanoi:
Vituttaa, ahdistaa, pelottaa, vituttaa ja vituttaa..................

Irti täytyis osata päästää, mutta mä halusin ite päättää sen miten/milloin/missä se asia tapahtuu. Nyt on aika tyhjä olo.....VITTU

Meitsillä oli tässä hyvin samanlainen juttu.

Onneksi lopulta kävi niin, että riitaannuttiin exän kans ja ihastuin uuteen ihmiseen. Auttoi hyvin pääsemään yli, on se vaan niin helpompi vihata kun rakastaa.....

Noh, tarina jatkuu niin, että minä sain pakit tuolta ihastukselta, ei se halunnu musta kun kaveria. Ja juuri kuulin, että exäni uusi jätkäkaveri on tämän jättänyt. Nyt exäni haluaisi taas olla hyvää kaveria. Mutta kun tuo exäni kanssa kaveraaminen viimeksi päättyi siihen, että hän meni mulle kaikkea valehtelemaan. Enpähän enään halua ikinä nähdä exääni, ja sen tuossa sille sanoinkin, että kiitti mulle riitti. Tämä ei ees jaksa anteeksi pyytää, aina vaan selittää ettei muka ole valehdellut mulle pahasti, vaikka on itseasiassa jäänyt kiinni valehtelusta.... vituttaa olla näin ilkeä toiselle ihmiselle, josta on joskus kovasti välittänyt, mutta kun tuo on tollanen jääräpää ja lapsellinen, niin ei tässä muukaan auta.

Saatana, kun vihdoinkin flunssa on pysynyt loitolla ja treeni on alkanut kulkemaan niin eiköhän paukahtanut olkapää! Ja vielä kenkiä sitoessa! Voi ppprrrrkkklllll....

Tämä oikeastaan vituttaa ja harmittaa seuraavan kuukauden. Varasin tänään ajan parturiin ja pyysin nimenomaan veitsileikkausta. Mennessäni parturiin selvisi ettei nainen osannutkaan leikata veitsellä (mikä on jo toinen kerta peräkkäin) ja sovittiin että vetää sitten koneella ja saksilla samanlaisen lopputuloksen. Eikös akka perkele vetässyt lehteä lukiessani mun sivut siiliksi ihan ylös ast,i vaikka sanoin että en halua sivuja lyhyiksi, ainoastaan rikotuiksi. Muutenkin ne leikattiin päin helvettiä. No lopputuksesta sitten valitin ja niitä korjattiin 20 min. että tuli jotenkin siedettävän näköiset. Mutta tuppaa se vituttamaan kun kestää kuukausi tai kaksi kasvaa sopivan pituisiksi ja mulla on viimeksi ollut tälläinen hiusmuoti vuonna 1996. Miten se voi olla niin vaikeaa leikata vaan vähän niitä hiuksia. Ensi kerralla otan kuvan mukaan ja jos vielä leikataan päin pyllyä niin leikkaan itse.

Back
Ylös Bottom