Kilkenny
!
Azazel sanoi:...paidassa luki isolla että "Choose carbs"....
Tuommonen paita pakkiksen yhteisenä joululahjana Anssille

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Azazel sanoi:...paidassa luki isolla että "Choose carbs"....

Azazel sanoi:Shortsit tai bokserit jalassaan suihkussa ollut, ulkonäöltään turkkilaiselta vaikuttava mies
burdock sanoi:Mennäänkö naimisiin? Sillä mä oon etsinyt sellaista miestä, jolle kapakka ja kalja eivät ole elämänehtoja.
Niinno, missäs kohtaisivat? Jengi harvoin esim. leffaan mennessään jututtavat tuntemattomia, vaikka nämä miellyttäisivät silmää ja omaisivat ilmeisen hyvän leffamaun. Kun ei ole baari-ilmapiiriä, on vaikeampi löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, etenkin kun usein tapaa olla hivenen varautuneempikin.Sumu sanoi:On se kumma juttu kun ei-kovin-usein-baarittelevat ihmiset eivät kohtaa toisiaan ja jos kohtaavat, niin ainakin toinen on jo varattu.
Vaan ei auta itku markkinoilla, eli eteenpäin sano Sumu lumessa.
Tupla-J sanoi:Niinno, missäs kohtaisivat? Jengi harvoin esim. leffaan mennessään jututtavat tuntemattomia, vaikka nämä miellyttäisivät silmää ja omaisivat ilmeisen hyvän leffamaun. Kun ei ole baari-ilmapiiriä, on vaikeampi löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, etenkin kun usein tapaa olla hivenen varautuneempikin.
:
Leffateatterissa on kaikki tarvittavat ja samat elementit kuin baarissakin .. "puutteena" vaan tuo puhe-elimet vapauttava alkoholi ..Dataniska sanoi:Vituttaa niin ankarasti niinkin suuri asia kuin oma unirytmi,aivan vituillaan :wall:
Tänään jäi eka jalkaliikkeiden kokeilupäivä tietysti väliin kun heräsin klo 14.00![]()
Kiitos että sain jakautuu![]()

Sumu sanoi:
Tupla-J sanoi:
Tupla-J sanoi:Niinno, missäs kohtaisivat? Jengi harvoin esim. leffaan mennessään jututtavat tuntemattomia, vaikka nämä miellyttäisivät silmää ja omaisivat ilmeisen hyvän leffamaun. Kun ei ole baari-ilmapiiriä, on vaikeampi löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, etenkin kun usein tapaa olla hivenen varautuneempikin.

Ville1Suuri sanoi:Olen huomannut,että taas vanhemmat ihmiset 50v-ylöspäin,he taas mielellään keskustelevat jopa oma-aloitteisesti.
Ville1Suuri sanoi:Juu,jotenkin ihmiset on "eristäytynyt",kun se on selvinpäin liikkeellä.Jos esim.jonotat lääkärin vastaanottoaulassa jne. ja alat puhua jollekin,monesti katsotaan,et onks toi hullu?Puhuu tuntemattomille.Harvoin vastataan mitään takas.Olen huomannut,että taas vanhemmat ihmiset 50v-ylöspäin,he taas mielellään keskustelevat jopa oma-aloitteisesti.

:lol2: :thumbs: Sää et anna niiden - tyhmien - tarpeeksi selvästi ymmärtää, että sun sisällä asuu oikeasti runoilija, jolle tämän maailman aarnokotrot ja tommitaabermanit jää toiseksi sekä penkkituloksessa että, oikeasti, runoilussakin.Eiche sanoi:Minä pellit kiinni, huudan tärkeää asiaani kuuroille korville, joiden keskeltä suusta tulee "ei, painu jo vittuun tästä. en halua nähdä sua". Huh miten monilta ikäviltä suhteilta olenkaan säästynyt.

Niiltä puuttuu vokaalit. Siksi ne on hiljaa.Eleonoora sanoi:Mä pälätän aika usein tuntemattomien kanssa ja jotkut sit innostuu juttelemaan, mut toiset ei sano mtn.