Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Azazel sanoi:
Shortsit tai bokserit jalassaan suihkussa ollut, ulkonäöltään turkkilaiselta vaikuttava mies

Näitä näky aikanaan nakkimakkaratalon Finn Body:ssa. Uskonnollisia juttuja. Pitävät möröt piilossa.

burdock sanoi:
Mennäänkö naimisiin :love: ? Sillä mä oon etsinyt sellaista miestä, jolle kapakka ja kalja eivät ole elämänehtoja.

On se kumma juttu kun ei-kovin-usein-baarittelevat ihmiset eivät kohtaa toisiaan ja jos kohtaavat, niin ainakin toinen on jo varattu.

Vaan ei auta itku markkinoilla, eli eteenpäin sano Sumu lumessa.

Sumu sanoi:
On se kumma juttu kun ei-kovin-usein-baarittelevat ihmiset eivät kohtaa toisiaan ja jos kohtaavat, niin ainakin toinen on jo varattu.

Vaan ei auta itku markkinoilla, eli eteenpäin sano Sumu lumessa.
Niinno, missäs kohtaisivat? Jengi harvoin esim. leffaan mennessään jututtavat tuntemattomia, vaikka nämä miellyttäisivät silmää ja omaisivat ilmeisen hyvän leffamaun. Kun ei ole baari-ilmapiiriä, on vaikeampi löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, etenkin kun usein tapaa olla hivenen varautuneempikin.

Pitäis kasaa joku posse näistä baarista diggaamattomista ja lähteä vaikka hohtokeilaamaan tai kuuntelemaan livemusaa tjsp...

Ontopicciin, öö, vituttaa ku kello ei oo jo 19. :jahas:

Perkele, että palaa päreet aikataulutuksen kans. Pitäis saada tämän kuun loppuun mennessä tehtyä yks projekti ja se on edelleen aika kesken. Päivät menee luennoilla ja joutuu sit tekemään hommia iltaisin. Työparilla on ihan eri käsitys aikatauluista ku mulla. Ite kun kävis mieluummin salilla luentojen jälkeen ja tekis vaikka hommia viikonloppuisin niin sen sitten pitää lähteä joka viikonloppu poikaystävän luo toiselle paikkakunnalla, saatanan saatana. Päivät venyy hemmetin pitkiksi eikä sit iltaisin jaksa niin hyvin tehdä hommia.

Tupla-J sanoi:
Niinno, missäs kohtaisivat? Jengi harvoin esim. leffaan mennessään jututtavat tuntemattomia, vaikka nämä miellyttäisivät silmää ja omaisivat ilmeisen hyvän leffamaun. Kun ei ole baari-ilmapiiriä, on vaikeampi löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, etenkin kun usein tapaa olla hivenen varautuneempikin.
:

No niin , eli näillä sanoilla pääsemmekin siihen asian ytimeen mikä ei olekkaa baari vaan alkoholi :) Leffateatterissa on kaikki tarvittavat ja samat elementit kuin baarissakin .. "puutteena" vaan tuo puhe-elimet vapauttava alkoholi ..

Vituttaa niin ankarasti niinkin suuri asia kuin oma unirytmi,aivan vituillaan :wall:
Tänään jäi eka jalkaliikkeiden kokeilupäivä tietysti väliin kun heräsin klo 14.00 :david:
Kiitos että sain jakautuu :zzzz:

Dataniska sanoi:
Vituttaa niin ankarasti niinkin suuri asia kuin oma unirytmi,aivan vituillaan :wall:
Tänään jäi eka jalkaliikkeiden kokeilupäivä tietysti väliin kun heräsin klo 14.00 :david:
Kiitos että sain jakautuu :zzzz:

no ei muutaku iltasella tekemään paremmin levänneenä ..

Vituttaa täälläkin tuo rytmi , silmät aukasin tänää 16.30 ekan kerran :jahas: ..ja yöllä niitä ei saa kiinni ennen viittä , prkl .. no on ainakin valmiina viikonlopun yövuoroihin :)

Tupla-J sanoi:

Mun kokemuksen mukaan ihmisiä kohtaa jatkuvasti kun pistää nenänsä ovesta ulos. On vaan järjettömän vaikeaa osua juurikin sen kiinnostavan ja vapaan ihmisen kohdalle.

IMO kyllä kadulla/kaupassa/raitiovaunussa/tms. voi kiinnostavaa ihmistä mennä jututtamaan ja pyytää kahville. Ei siinä paljon häviä jos kokeilee, se osuminen oikeaan on vain sitten hieman hankalampi juttu.

Juu,jotenkin ihmiset on "eristäytynyt",kun se on selvinpäin liikkeellä.Jos esim.jonotat lääkärin vastaanottoaulassa jne. ja alat puhua jollekin,monesti katsotaan,et onks toi hullu?Puhuu tuntemattomille.Harvoin vastataan mitään takas.Olen huomannut,että taas vanhemmat ihmiset 50v-ylöspäin,he taas mielellään keskustelevat jopa oma-aloitteisesti.

Ei nyt niin kovin pahasti vituta mut tänään jäi oikean käden sormet levytangon ja kyykkytelineen väliin ku lähdin juoksemaan tankoa kiinni syväkyykyssä, muuten meni hyvin mut teline tuli vastaan.. painoa oli onneks vaan 110kg.
Nyt on kynnen alla vähän verta ja se on siinä vissiin pari kk, niin kauan kun kynsi kasvaa verisen kohdan "yli" ja voin leikata sen pois. Kosmeettinen haitta mut vituttaa silti. :david:

Pientä vilustumisenpoikasta ilmassa. Ei mitään kunnon sängynpohjallekaatumatautia, vaan sellainen "Möh"-olo. Ei salia tällä viikolla, tämänlaisen päätöksen tein, oli olo kuinka hyvä tahansa.

Huoh... Ostin Enkun kirjan, ja se kirja unohtus bussiin. Ostin uudet housut, ja ne oliki väärän kokoset ...

Nyt nousi vitutuksen määrä aivan uusiin sfääreihin...

Tyttöystävä ollut viikon koulumatkalla Espanjassa, mikä jo sinäänsä on ketuttanut koko menneen viikon. Tänään piti sitten tulla helpotusta tuskiin, kun koneen oli tarkoitus laskeutua iltapäivällä Helsinki-Vantaan lentokentälle. Mutta ei helvetti Madridin kentällä lennon lähtö myöhästyi 3tuntia ja ryhmä missasi jatkolentonsa Kööpenhaminasta Helsinkiin. :curs:

Siispä on odoteltava vielä huomiseen, ennen kuin saa tyttönsä kainaloon. :haart:

Mutta voi stana tätä vtutuksen määrää tällä hetkellä. Mä kiroan ne saamarin makaroonit sielä Madridissa. :curs:

Ville1Suuri sanoi:
Olen huomannut,että taas vanhemmat ihmiset 50v-ylöspäin,he taas mielellään keskustelevat jopa oma-aloitteisesti.

Eihän tässä siis tarvi enää oottaa kuin n. 30v niin voi syntyä jo hyvää keskustelua selvin päin oman ikäisten naisten kanssa:D

edittiä: tämä tarkoitti toki iskuyrityksiä, ettei luulla ihan sos. rajoittuneeksi

Ville1Suuri sanoi:
Juu,jotenkin ihmiset on "eristäytynyt",kun se on selvinpäin liikkeellä.Jos esim.jonotat lääkärin vastaanottoaulassa jne. ja alat puhua jollekin,monesti katsotaan,et onks toi hullu?Puhuu tuntemattomille.Harvoin vastataan mitään takas.Olen huomannut,että taas vanhemmat ihmiset 50v-ylöspäin,he taas mielellään keskustelevat jopa oma-aloitteisesti.

Olen huomannut saman. Mä pälätän aika usein tuntemattomien kanssa ja jotkut sit innostuu juttelemaan, mut toiset ei sano mtn. Pitäisköhän puhuvien ihmisten kantaa kaulassa kylttiä "Minulle saa tulla juttelemaan" ja sit tuppisuille vastaavasti "Älä edes vaivaudu". :rolleyes:

Eiche sanoi:
Minä pellit kiinni, huudan tärkeää asiaani kuuroille korville, joiden keskeltä suusta tulee "ei, painu jo vittuun tästä. en halua nähdä sua". Huh miten monilta ikäviltä suhteilta olenkaan säästynyt.
:lol2: :thumbs: Sää et anna niiden - tyhmien - tarpeeksi selvästi ymmärtää, että sun sisällä asuu oikeasti runoilija, jolle tämän maailman aarnokotrot ja tommitaabermanit jää toiseksi sekä penkkituloksessa että, oikeasti, runoilussakin. :)
Eleonoora sanoi:
Mä pälätän aika usein tuntemattomien kanssa ja jotkut sit innostuu juttelemaan, mut toiset ei sano mtn.
Niiltä puuttuu vokaalit. Siksi ne on hiljaa.
:I have no vowels but I must scream:

Oi helvetti!!!!

:curs:& :wall: Olin baarissa --> kyynerpää tanssilattialla naamaan --> silmälasit lattialle --> 3^85 ihmistä hyppii niiden päällä --> sangat solmussa (ei voi korjata sitten millään) ja vain toinen linssi löytyi ½ tunnin etsintöjen jälkeen. Baari ei kuulemma mitenkään vastuussa. Eli: korvaako kotivakuutus?

Voi vittu. Varsinkin kun olen puolisokea ilman laseja. Vittu!!!!!!!!! :wall:

Edit: lisätty muutama huutomerkki ja vitutushymiö.... :wall:

2 äijää eikä tiedä kumpaa edes harkitsisi. Sydän vai järki? aaaaargh. Vituttaa yrittää päättää. :wall: :wall: :wall:

Back
Ylös Bottom