Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi perse... Hukkasin PAKKIS-pipon, ei hajuakaan mistä etsiä. Kämppä käännetty ympäri ja mistään ei löydy!! Voi paska.. :(

typhoon sanoi:
Mikä vittu siinä on ettei sitä autoa osata ajaa parkkiin yhdelle paikalle??
Taas joutu jättään oman auton sakkopaikalle koska joku :david: oli ajanu autonsa kahdelle paikalle :curs:

Voi olla että tässä kahden ruudun välissä on ollut sen toisen auton parkkeerauksen aikana ainut auton mentävä rako. Sitten kun autot vaihtuvat ja myöhemmin saapuvat laittavat autonsa tarkemmin ruutuihin, niin tämä yksi auto on jäänyt valloittamaan kahta ruutua.

Vittu kun elämän pitää olla niin vaikeaa. Varsinkin ihmissuhteiden osalta.

Edit: Perkeleen typot

Maskotti sanoi:
Voi olla että tässä kahden ruudun välissä on ollut sen toisen auton parkkeerauksen aikana ainut auton mentävä rako. Sitten kun autot vaihtuvat ja myöhemmin saapuvat laittavat autonsa tarkemmin ruutuihin, niin tämä yksi auto on jäänyt valloittamaan kahta ruutua.

Mutta edelleen peruskysymys on sama: "miksi sitä autoa ei osata ajaa keskelle ruutua?" Jos kaikki ajaisi autonsa ruutuun, niin kenenkään ei tarvitsisi parkkeerata viivan päälle, on ajankohta sitten mikä tahansa!

Rupee vitutuskäyrä olemaan taas huipussa kun on takana 12h koulupäivä eikä loppuviikkokaan paljoo paremmalta näytä. Salille ei kerkee missään välissä ja aina kun on vapaata niin sitten väsyttää ihan saatanasti:wall:

Vidus sanoi:
:curs: DIGITAALITEKNIIKAN TENTTI:curs:

Ei menny sitte niin ku piti :(

Meille tuli kanssa tänään tulokset samasta kurssista. Noin 350 teki kokeen, noin 200 sai hylsyn. Notta hyvin meni. Itse sain ykkösen, ja sehän riittäääää!! :hyper:

Hammaslääkäri repi eilen viisaudenhampaan pois. Nyt ei uppoa aamuhiutaleet kun leuka ei aukea riittävästi. noh mass blastia naamaan vaan. Lisäksi vituttaa kun olen nukkunut jopa 4 tuntia yön aikana.

Kuten myös se että miksi joidenkin ihmisten mielestä baarissa käyminen on elämää? Mikä siinä on niin ihanaa että sitä pitää harrastaa joka viikonloppu? Ja miksi sitä ei sitten voida ymmärtää että kaikki eivät nauti siitä tai juomisesta? Ja sitten jos juo maltillisesti vaikka sixpäkin niin hirveät ihmettelkyt kun ei juo enää jne.

Ja se että vois uskoa että mies joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu ois hyvä vaihtoehto(?) mut vissiin ei sittenkään. Kun se on kamalan tylsää. Ku on muutenkin tullu todettua että alkoholi ei ole mua varten. Vaikka mulla on kännissä kivaa niin se on todistettu ennenkin et välillä meinaa hermot kihahtaa ja kunnolla.. Enkä ole tosta ylpeä/tiedä miten tota voisin muuttaa. Lisäks juomisesta seuraa seuraavana päivänä masiskin.

Nyt tässä sitten kiroaa omaa elämäänsä kun on tajunnut että yksi suhde meni poikki juuri osittain noiden syiden takia. Nyt kuitenkin sinkkuna on taas pakko ravata noissa baareissa ettimässä seuraa, joka tahtoo olla helposti samanlaista. Salillakin pyörii muutamia kivannäköisiä tyttöjä mut siellä pitää keskittyä omaan reeniin enkä muutenkaan kehtaa mennä siinä hikisenä mitään iskuyrityksiä tekemään. On se elämä välillä vaikeeta. *hakataanpäätäseinäänmeininkihymiö*

Vielä pakollinen kirosana, vittu ku ärsyttää.

GoA sanoi:
Kuten myös se että miksi joidenkin ihmisten mielestä baarissa käyminen on elämää? Mikä siinä on niin ihanaa että sitä pitää harrastaa joka viikonloppu? Ja miksi sitä ei sitten voida ymmärtää että kaikki eivät nauti siitä tai juomisesta? Ja sitten jos juo maltillisesti vaikka sixpäkin niin hirveät ihmettelkyt kun ei juo enää jne.

Ja se että vois uskoa että mies joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu ois hyvä vaihtoehto(?) mut vissiin ei sittenkään. Kun se on kamalan tylsää. Ku on muutenkin tullu todettua että alkoholi ei ole mua varten. Vaikka mulla on kännissä kivaa niin se on todistettu ennenkin et välillä meinaa hermot kihahtaa ja kunnolla.. Enkä ole tosta ylpeä/tiedä miten tota voisin muuttaa. Lisäks juomisesta seuraa seuraavana päivänä masiskin.

Mennäänkö naimisiin :love: ? Sillä mä oon etsinyt sellaista miestä, jolle kapakka ja kalja eivät ole elämänehtoja.

GoA sanoi:
Nyt tässä sitten kiroaa omaa elämäänsä kun on tajunnut että yksi suhde meni poikki juuri osittain noiden syiden takia. Nyt kuitenkin sinkkuna on taas pakko ravata noissa baareissa ettimässä seuraa, joka tahtoo olla helposti samanlaista. Salillakin pyörii muutamia kivannäköisiä tyttöjä mut siellä pitää keskittyä omaan reeniin enkä muutenkaan kehtaa mennä siinä hikisenä mitään iskuyrityksiä tekemään. On se elämä välillä vaikeeta. .
Justiinsa näin. Eukon löytää helpoiten baarista, mutta niillä on taipumus olla sitten sitä sakkia, joka siellä baarissa viihtyy. Ja kun en ite oikeen viihdy niin tuppaa vähän se naisseuran baarista hakeminen menemään älyttömäksi. Ja sitte ku on baarissa käynyt, niin pari seuraavaa päivää menee ärtyneiden limakalvojen fiksailuun sun muuhun olennaiseen.

Perskele.

Käväisin kaupassa. Jätin tietokoneen auki siksi aikaa ja kun palasin kotiin niin kone oli täysin pimeänä. Ei tule enää mitään eloa. Tietenkään en ole ottanut treeni- tai muista taulukoistani noin 6kk ajalta mitään varmuuskopiota :thumbs:

Luulen kyllä, että poweri siinä vaan poksahti. Täytyy mennä tutulle kokeilemaan vaihtopoweria...

Yhä flunssassa. Piti tehdä kouluhommia nyt aamulla, mutta koko aamu onkin mennyt duuniasioiden hoitoon!Oon kirjotellut valehtelematta 3 tuntia maileja eri ihmisille, vastannut uudestaan jasoittanut pari puhelua välissä.
Uskomatonta..

Tupla-J sanoi:
Justiinsa näin. Eukon löytää helpoiten baarista, mutta niillä on taipumus olla sitten sitä sakkia, joka siellä baarissa viihtyy. Ja kun en ite oikeen viihdy niin tuppaa vähän se naisseuran baarista hakeminen menemään älyttömäksi. Ja sitte ku on baarissa käynyt, niin pari seuraavaa päivää menee ärtyneiden limakalvojen fiksailuun sun muuhun olennaiseen.

Perskele.

Niinpä. Pätee myös toisinpäin. Ihmisiin tutustuminen muualla kuin baarissa tuntuu olevan niin helvetin vaikeeta. :curs: Baarittelu on loppujen lopuks helvetin tylsää hommaa, ellei mukana ole hyvä porukka jonka kanssa viettää iltaa muutenkin.

Älkääs nyt, baarissa on parhaat puitteet puolisoehdokkaan löytämiselle. Siinä 30 sek aikana simuloidaan koko suhde läpi ja yleensä siinä nainen ja minä näemme mitä olisi 15 vuoden päästä tiedossa. Minä pellit kiinni, huudan tärkeää asiaani kuuroille korville, joiden keskeltä suusta tulee "ei, painu jo vittuun tästä. en halua nähdä sua". Huh miten monilta ikäviltä suhteilta olenkaan säästynyt.

Vituttaa kun pukkaa flunssaa päälle. Vituttaa kun kerrankin vois olla epä-sinkku omasta vapaasta tahdostaan mutta luonnon muovaamana pysyn sinkkuna.

OutOfShape sanoi:
Tuota harrastaa Otahallin Blue Fitness:llä välillä aikasen moni. Välillä kaipaisi Iso-Arskaa huutamaan suureen ääneen "This is a gym, not a f****** coffeehouse!". MP3-soitin auttaa onneksi tuohon vaivaan.

hyi. pois se minusta.

En tiedä mihin mun nyt pitäisi mennä avautumaan, mutta avaudun kuitenkin tänne. Eilen olin salilla ja siellä sitten oli myös pari tuttua muijaa. Katselin sitten, kun toinen näistä teki ylätaljassa liikkeitä väärin ja viiden kilon painoilla. Ajattelin sitten, kun tuttuja ollaan, niin samapa se on kai käydä pari vinkkiä antamassa. Neuvoin kuinka tehdään oikein ja käskin samalla lisätä vähän painoa, että sais edes vähän vastusta. "Ei mulle ole niin väliä, että teenkö oikein vai väärin. Mä käyn kerran viikossa salilla, joten en uskalla laittaa enempää painoa, jottei vaan ne lihakset kasvais." :wall: Tuossa vaiheessa mä näin pahasti punaista, mutta onnistuin hillitsemään itseni ja ajattelin, että eipä tuo asia mulle kyllä edes kuulu. Ja sitten kun tää menee ja tekee hauiskääntöä kilon painoilla. :eek: Miksi salilla pitää edes olla ne kilon painot? :jahas:

Ja sitten seuraavaa vitutuksen aihe: työkaveri, jolle ei koskaan riitä mikään. Hän vaatii muilta taydellisyyttä vaikkei itsekään ole läheskään täydellinen. Tekee virheitä siinä missä muutkin. Vituttaa se ainainen kälätys. Muuten hän on erittäin hiljainen eikä edes tervehdi, kun vastaan tulee, mutta aina kun löytää jotain mistä valittaa, niin kylläpä suu aukeaa. :curs:

Tupla-J sanoi:

Perskele.

Amen. Infoa muakin jos keksit jonkin loistavan vaihtoehdon.

Ps. Vituttaa-osio, kun kerran on niin -> 21 viikkoa kipeenä tänä vuonna tähän mennessä. Alkaa huumorintajun raja tulla vastaan.

Shortsit tai bokserit jalassaan suihkussa ollut, ulkonäöltään turkkilaiselta vaikuttava mies hymyilytti jonkin verran. Myös jamppa jonka paidassa luki isolla että "Choose carbs" piristi kummasti reeniä :)

Täytyy taas kerran avautua vanhasta aiheesta = mua vituttaa NIIN suunnattomasti olla nykyisessä duunissani, että tekis kuvaannollisesti mieli vetää ranteet auki :curs: Työmäärän lisääntyminen on aivan käsittämätöntä ja ilmeisesti firman politiikka liksan nostossa pätee edelleen: kun et tuota, niin paskaaks sulle tarttis maksaakaan...SAATANAN SAATANA !!!

No, huomenna haastattelu heti aamusta, perjantaina aamupäivällä ja 11 muuta hakemusta on sisällä - kun nyt edes joihinkin pääsis paikan päälle, niin eiköhän tässä vuoden loppuun mennessä saa irtisanoutumisen aikaseks :eek:

Maskotti sanoi:
Muuten hyvä mutta siinä paikassa on tilaa vain 2 autolle..

Back
Ylös Bottom