Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuplatukilinjan kosto

Eleonoora sanoi:
Kiitos. Helpotti ihan pikkasen. Mut tää voi olla paskin virhe, mitä koskaan olen tehnyt. Mut ei se mtn, kaikestahan sitä yleensä edes joten kuten selvitään.
Ei kestä ja joo. Ei ole vältsyä pelätä sitäkään, että se olis sun elämän pahin virhe - vaikka voiskin olla. Joskus se pahinkin virhe on tehtävä ja niissäkin pirulaisissa on se hyvä puoli, että niistä oppii. Ja kasvaa ihmisenä. Ja sillei, kyl sä tiiät. Kesällä olin samantapaisen valinnan edessä, eikä se kivaa ollut. Nykyisin puolestaan on, ja olen aika mielissäni ja ylpeä siitä, että valitsin miten valitsin. Onnettomampi olisin toisin. Mä luotan siihen, että sun tapaus on sen suhteen ihan sama.

Tupla-J sanoi:
Ei kestä ja joo. Ei ole vältsyä pelätä sitäkään, että se olis sun elämän pahin virhe - vaikka voiskin olla. Joskus se pahinkin virhe on tehtävä ja niissäkin pirulaisissa on se hyvä puoli, että niistä oppii. Ja kasvaa ihmisenä. Ja sillei, kyl sä tiiät. Kesällä olin samantapaisen valinnan edessä, eikä se kivaa ollut. Nykyisin puolestaan on, ja olen aika mielissäni ja ylpeä siitä, että valitsin miten valitsin. Onnettomampi olisin toisin. Mä luotan siihen, että sun tapaus on sen suhteen ihan sama.

Toivotaan, että hyvin lopulta kävisi. Asia tuntuu aika pieneltä, mutta tästä on kuitenkin tulevaisuus osittain kiinni. Huih. Tuntuu, että mahakin alkaa olla jo ihan sekaisin. Voi olla, että päätökseni myötä joudun tekemään jotain, mitä en ole koskaan aiemmin tehnyt.. Alkaa jo kuulostaa siltä, että menettäisin kohta neitsyyteni.. :lol2:
Mut hyvä, että sulle edes kävi hyvin. :thumbs:

Eleonoora sanoi:
Toivotaan, että hyvin lopulta kävisi. Asia tuntuu aika pieneltä, mutta tästä on kuitenkin tulevaisuus osittain kiinni. Huih. Tuntuu, että mahakin alkaa olla jo ihan sekaisin. Voi olla, että päätökseni myötä joudun tekemään jotain, mitä en ole koskaan aiemmin tehnyt.. Alkaa jo kuulostaa siltä, että menettäisin kohta neitsyyteni.. :lol2:
Mut hyvä, että sulle edes kävi hyvin. :thumbs:
kuulostaa siltä että maailman tärkein päätös on kyseessä..:rolleyes: mutta toivottavasti päätös asian suhteen on suht siedettävissä:thumbs: . asioilla on yleensä tapansa selkiintyä tavalla tai toisella. vaikka valinta nyt tuntuu väärältä, voi se kääntyä kuitenkin parhaaksi mahdolliseksi asiaksi myöhemmin. tjsp.:)

Aylah sanoi:
kuulostaa siltä että maailman tärkein päätös on kyseessä..:rolleyes:

Siltä se myös tuntuu, vaikka ei kai tämä tosiaan ole edes maailman tärkein päätös. Luulenpa, että eteen tulee elämän aikana vielä monta huomattavasti tärkeämpää päätöstä ja asiaa. :jahas: Mut nyt kun on päätös tehty, niin pitäisi kai alkaa toimia.. Saapahan nähdä, et mitä tästäkin tulee..

Vituttaa ku on jo jonkun aikaa ollut sellainen "kohta kaikki romahtaa niskaan"-fiilis :( Koulussa ollu taas sellanen jakso et alkujakson saa laiskotella huolel mut sit vikoil viikoil kasaantuu kaikki kokeet sun muut kerralla päälle. Lisäks pitäis tehä liikeidea suunnitelmaa ja meil on ihan vitun idiootti sijainen mikä ei osaa antaa minkäänlaisia ohjeita ja opettaa päin helvettiä, yhden kirjallisen valituksenki kirjotiin kyseisestä henkiöstä viime viikolla koko luokan nimmareilla varustettuna. Sit ku oon Tutor oppilas nii ens viikol pitäis viettää kolme päivää esitellen ysiluokkalaisille meidän über hienoa koulua, ei tässä muuten mitään mutta juuri ens viikolla käsitellään vitusti kokeisiin tulevia tärkeitä asioita :wall: Njoo onneks pääsen neljä kertaa viikos salille purkamaan kaiken turhautumisen ja agren rautaan. Kyllä tää vielä tästä suttaantuu :)

Vituttaa ku ei meinaa uskaltaa pyytää yhtä muijaa ulos ,) Nakertaa jos tulee pakit...

Viel enemmän se kuitenkin vituttaa jossen pyydä ja saan miettiä että mitäpä jos oisin pyytänyt...

:wall:

Gascoigne sanoi:
Vituttaa ku ei meinaa uskaltaa pyytää yhtä muijaa ulos ,) Nakertaa jos tulee pakit...

Viel enemmän se kuitenkin vituttaa jossen pyydä ja saan miettiä että mitäpä jos oisin pyytänyt...

mun kommentti on että pyydä sitä ulos! pakkeja tulee aina, enemmän harmittaa sitten JOS et pyytänyt.

mua vituttaa tällä hetkellä seuraavat asiat:

koulun loppuunvieminen. mulla on yks ainoo tentti, sen jälkeen olis KTM pahvit taskussa. tentti vaan on niin ÄÄRIMMÄISEN tylsästä aiheesta ja oon yrittänyt sitä parikin kertaa jo aikaisemmin. ei vaan mee läpi ku en oikeen pysty keskittyyn aiheeseen. vituttaa lukea ku aihe ei kiinnosta. tää kurssi on vaan opintokokonaisuuteen kuuluva ja paras vaihtoehto tenttiajankohdan /sisällön puolesta. muutenhan tää ei vituttais mutta mun valmistuminen on viivästynyt ihan huolella. 1,5 vuotta ja reilut 10ov suoritettu. ei vaan jaksa työn ohessa opiskella.

ei oo koulutusta vastaavaa työtä. oon suorittavalla tasolla myyntihommissa, ollut jo 1,5v. oma firma ei anna mahkuja ylenemiseen.

sähköposti. mun koulun sähköposti ei pelaa kunnolla. jos katon mailit webmaililla, selain ei koskaan näytä uusia viestejä. saan selville uusien postien lukumäärän ku katon esim. kansiot /lähetetyt ja klikkaan uusiksi kansioihin. tällöin tulee pop-up että sinulle on x uutta viestiä! mutta ku avaan inboxin niin ei tuu uusia. sitten luen ne tolla sshclientilla tai puttyllä niin uudet viestit näkyy normaalisti. webmailissa vaan "uusin" viesti on yhtäkkiä aivan helvetin suuri esim 11000kb vaikka kysessä olis "moi, monelta tuut kotiin?" viesti. helpdesk ei osaa neuvoa. siks forwardoin noi postit toiseen sähköpostiin josta pystyn niitä lukemaan. joka tapauksessa hankalaa ja pistää vihaksi.

Suppo78 sanoi:
mun kommentti on että pyydä sitä ulos! pakkeja tulee aina, enemmän harmittaa sitten JOS et pyytänyt.
Samaa mieltä jos tulee pakit niin mitäs sitten sitten,mutta jos et kysy niin vaivaa kauan. Tai minua ainakin vaivaa ja pakkeja on tullut,mutta elämä jatkuu....

Gascoigne sanoi:

Ei todellakaan kannata pyytää. Pahimmassa (lue todennäköisimmässä) tapauksessa nainen antaa pakit ja sekös vasta ottaakin itsetunnon päälle. Kynnys pyytää seuraava naista ulos kasvaa ja ikuinen noidankehä on valmis.

PS. go for it :thumbs:

Gascoigne sanoi:

No niin tulihan kysyttyä ja pakit tuli :( Lähden nyt lenkille ulos tihkusateeseen...

Toivottavasti lenkin jälkeen ei vituta näin paljoa

TRENT sanoi:
Ei todellakaan kannata pyytää. Pahimmassa (lue todennäköisimmässä) tapauksessa nainen antaa pakit ja sekös vasta ottaakin itsetunnon päälle. Kynnys pyytää seuraava naista ulos kasvaa ja ikuinen noidankehä on valmis.

en muuten pyydä enää ikinä jos en ole 110% varma myöntävästä vastauksesta.

nimimerkillä 3 kertaa putkeen kieltävä vastaus

Gascoigne sanoi:
No niin tulihan kysyttyä ja pakit tuli :(

Toivottavasti lenkin jälkeen ei vituta näin paljoa
Usko pois, ne treffeille lähtevät tulevat ajan myötä aiheuttamaan paljon enemmän vitutusta kuin nuo joilta tulee pakit :)

Hmmm, kyllä kai minunkin pitäisi kysyä sitä yhtä treffeille...

The World's Shortest and Best Fairy Tale

Once upon a time, Gascoigne asked a girl "Will go out with me?"
The girl said, "NO!"

And the he lived happily ever after and went to gym, hunting and
played golf a lot. He had all the best electronic equipment, the
fastest cars, boats, and motorcycles. He drank beer whenever he
wanted.

THE END

äijä teki väärin. Sun olis pitäny soittaa sille ja sanoa, että "Gascoigne tässä moi, ois voinu mennä treffeille mutta jotenkin sä et oo mun tyyppiä." ja luuri kiinni. Sit se ois kohta soittanu että "Wadafaaak? Mehän mennään treffeille ja piste!". Toimii aina.

Olin vaan baarissa pelaamassa Snookeria, mutta kuitenkin loppuillasta tilanne avautui sinne nusauttelun puolelle... Vittu, menin sitten mötkön luo, ja tarkoitus oli ruveta harrastamaan sukupuolinussintaa. Mitä vielä, pikkuveli oli unten mailla... Perkele, en ees ottanu kun pari bisheä...

Vittu, mua hävettää.

Oonkohan mä tullut vanhaksi?

Oonkohan mä tullut vanhaksi?[/QUOTE]

taidat olla veli hyvä. me ollaan samanikäisiä...:) (tosin ettei vedetä vääriä johtopäätöksiä niin mulla pamppu seisoo turhankin usein)

Kyllä mullakin pamppu tanattaa turhankin useesti, mutta ei viime yönä pelitilanteessa.. Voi vittu.
Noo, käyhän tolla kusella.

Back
Ylös Bottom