Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

burdock sanoi:
Saatana vieköön pitää varmaan lähteä tekemään kysely ovelta ovelle, että "löytyykö täältä 19-25 vuotiasta tumma hiuksista miestä ja mieluiten lihaksilla varustettuna?" Prkl

Siinäkö ne kriteerit oli :lol2:

Edit: tässä olisi yksi :nolo:

Netti! Tai sen puute :curs: Uudessa asunnossa ei vieläkään ole nettiä ja mulla on tietenkin kamalat vierotusoireet pakkiksesta. Normaalisti kun täällä käyn päivittäin, nyt ensimmäist kertaa varmaan kokonaiseen viikkoon...

Väsymys. Tuntuu, että kun kaiken sen ajan minkä ulkona on valoisaa nököttää töissä, olen tosi uupunut, elän pimennossa... :D No, eihän tätä olekaan edessä kuin muutama kuukausi enää... Mut onneks ei tän vakavampaa, kyllähän näiden "ongelmien" kanssa vielä pystyy elämään, mut tää väsymys kun on joka syksy samanlainen, töissä kun yrittää jaksaa antaa kaikkensa ja kotona lukea tenttikirjoja tai työstää jotain raporttia niin kylläpä tuntuu siltä ettei mitään muuta tarvii tehdäkään.

burdock sanoi:
Saatana vieköön pitää varmaan lähteä tekemään kysely ovelta ovelle, että "löytyykö täältä 19-25 vuotiasta tumma hiuksista miestä ja mieluiten lihaksilla varustettuna?" Prkl

hei jos muutkin ilmottautuu niin miekii! :D olen 20 ja tumma,lihakset on vielä hakusessa :D

:nolo:

E:typo

burdock sanoi:
Yksi helvetin vittu perkeleen sana: MIEHET! :curs:

EDIT: Mistä helvetistä löytää kunnon miehen, joka saatana vieköön olisi kaikkien mieleen?! Mulle tulee aina ne kielletyt hedelmät vastaan. Missä täällä oikeasti lymyää kaikki kunnon miehet? Onko ne vielä siellä kotona peräkammarissa?!?! Saatana vieköön pitää varmaan lähteä tekemään kysely ovelta ovelle, että "löytyykö täältä 19-25 vuotiasta tumma hiuksista miestä ja mieluiten lihaksilla varustettuna?" Prkl
Tässä olisi kanssa yksi tarjolla. Tummat hiukset on, ikää 21vee mutta lihaksikkuudessa en yllä aivan Ronnie Colemanin tasolle. :D

Muuttuko tama yhtakkia Pakkotoiston Deittipalstaks? Olen iso, ruma ja rupinen vanha pieru, joka etsii isompaa, rumempaa ja rupisempaa naista tosi tarkoituksella 9873898

MerZi sanoi:
Väsymys. Tuntuu, että kun kaiken sen ajan minkä ulkona on valoisaa nököttää töissä, olen tosi uupunut, elän pimennossa... :D

Taidat todella elää "pimennossa". Tuolla ulkona ei nimittäin ole ollut ainuttakaan valoisaa päivää suunnilleen kuukauteen......... ja se onki mun tän kertanen vitutuksen aihe, kun ton pimeyden ja paskamaisen sään takia ei jaksa tehä mitään. Armotonta lusmuilua. :(

Nii ja pääsisinkö mäki burdocki sun kainaloos. Ikää on vasta 17 (pikkasen voit varmaan tinkiä ?), :confused: lihaksia jonku verran ja tumma ku saatana. :rock:

Vituttaa se, että en osaa päättää mitä tekisin yhden asian suhteen. Olen totaalisen sekaisin. :confused: Ja huomenna pitäis jo päättää mitä teen. Ja jos en osaa päättää, niin asia tulee uudestaan eteen noin kuukauden päästä kuitenkin. Ahdistavaa.

Lisäksi miehen pitäisi lähteä kohta puolin moneksi viikkoa ulkomaille töiden takia. Enhän mä selviä ilman sitä. :itku: Eikä se itsekään kovin innoissaan ole lähtemässä, joten toivottavasti sais vielä jonkun toisen tilalleen..

Vanhat lenkkarit on niin huonossa kunnossa, että hankas jalat aika huonoon kuntoon. Rakkoja ja nahkat lähti paikoittain.. Ostin sitten sunnuntaina uudet kengät. Ostin sitten kalliit Adidakset, eikä ne taida sittenkään sopia mun jaloille. Tyhmä en suostunut uskomaan, että Adidakset ei sovi edelleenkään mulle. :wall: Kai se on pakko mennä Asicsen lenkkarit sitten ostamaan, jos nuo Adidakset ei ala muokkautua. Olen aina luottanut Asicseen:thumbs: , mutta ajattelin sit tällä kertaa kokeilla Adidasta. :wall: TYHMÄ. :wall: :wall:

Eiköhän tämä riittänyt tällä kertaa. :D

Eleonoora sanoi:
Lisäksi miehen pitäisi lähteä kohta puolin moneksi viikkoa ulkomaille töiden takia. Enhän mä selviä ilman sitä. :itku: Eikä se itsekään kovin innoissaan ole lähtemässä, joten toivottavasti sais vielä jonkun toisen tilalleen..
Sää voisit burdockilta kysyä, josko se antais yhden noista sun miehen tilalle siksi aikaa, kun äijäs lähtee työmatkalle. Burdockilla kun on niin monta jonossa. :D

reino sanoi:
Sää voisit burdockilta kysyä, josko se antais yhden noista sun miehen tilalle siksi aikaa, kun äijäs lähtee työmatkalle. Burdockilla kun on niin monta jonossa. :D

Eihän siitä nyt kukaan voi mieltään pahoittaa jos ystävää hädässä autetaan...

Jaetaanhan täällä muutenkin auttavaa kättä. Pidetään silti mielessä, että sharing is caring... Epäilen vaan burdock:n suostumusta... Kerääköhän koko sarjan kun valinnanvaikeus on kova.

Mene ja tiedä sit tuostakaan...

reino sanoi:

Niin just, kas kun oli hyvä idea. :D Suostuiskohan joku..

burdock sanoi:
EDIT: Mistä helvetistä löytää kunnon miehen, joka saatana vieköön olisi kaikkien mieleen?! Mulle tulee aina ne kielletyt hedelmät vastaan. Missä täällä oikeasti lymyää kaikki kunnon miehet? Onko ne vielä siellä kotona peräkammarissa?!?!

Ei oo, mä ainakin istun tässä ruokailupöydän vieressä ja sohvan takana.

Jep, tiedän, oli huono :itku:

Mutta kyllähän se nyppimään pistää ja hankaloittaa elämää jos vanhemmille ei uppoa se puolisokanditaatti.. nihkeä homma..

Eleonoora sanoi:
Niin just, kas kun oli hyvä idea. :D Suostuiskohan joku..

Eleonoora sanoi:
Jätin kuitenkin kokeilematta ja nyt noista miehistä on vain yksi jäljellä "roikkumassa".
Kuviota sekoittaa myös tuo yksi mies, joka on jäänyt "roikkumaan".. Osittain hänenkin takiaan on pää taas sekaisin. Molemmat tahtoisimmen aloittaa suhteen (vain satunnaista panemista), mutta minä epäröin. Tiedän kyllä, että parisuhteeni ei todennäköisesti ainakaan parane, jos aloitan suhteen toiseen mieheen, mutta.. Mä olen kokeilunhaluinen ja tää mies on jotain niin.. :kuola:
Noh, tulipahan taas jauhettua.. :nolo:

Mutta eikös sinulla ollut jo valmiina näitä korvikkeita joista aikaisemmin puhuit.

;)

Edelleenkin haluan tuon ex-tyttöystäväni takaisin, tai sitten edes jonkun muun jonka kanssa elämäni surut / ilot jakaa.... pitikin mennä rakastumaan kun mä nyt vaan en saatana ikinä pääse tuosta tytöstä yli...

Richard75 sanoi:
Mutta eikös sinulla ollut jo valmiina näitä korvikkeita joista aikaisemmin puhuit.

;)

Äh, kuka nyt noita vanhoja jaksaa kaivella. Unohdettu kai koko mies. Ja parempi niin. Ja mitä sekin äijä sanois muijalleen? "Mun pitää lähteä työmatkalle Kiinaan, saattaa mennä pitkään." :D Just joo.

steven_seagal sanoi:
minä minä minä :hyper:

Ollaanpa sitä nyt innokkaana.. Kunpa tietäisit millainen pirttihirmu sua odottaa, niin jättäisit tulematta. :D

Eleonoora sanoi:
Vituttaa se, että en osaa päättää mitä tekisin yhden asian suhteen. Olen totaalisen sekaisin. Ja huomenna pitäis jo päättää mitä teen. Ja jos en osaa päättää, niin asia tulee uudestaan eteen noin kuukauden päästä kuitenkin. Ahdistavaa.

Tein päätöksen. Pelkään, että päädyin väärään ratkaisuun. Tästä saatetaan rangaista mua vielä kovemmalla kädellä jonain päivänä. Noh, huomiseen mennessä selviää, että teinkö totaalisen munauksen.. Periaatteessa voisin vielä perua päätökseni, mutta mitä se taas kertoisikaan minusta..
Argh. Pälli leviää. :wall: :wall: :wall:
Pelottaa, jännittää, ahdistaa, ei ole nälkä ja ja ja.. Eih. Kohta varmaan oksennan, kun ahdistaa niin paljon. :urjo:

Tupliksen tukilinjan paluu

Eleonoora sanoi:
Tein päätöksen. Pelkään, että päädyin väärään ratkaisuun.
Tuskin. Sillon tällön täytyy duunailla päätöksiä, jotka voi olla sillä hetkellä tosi paskamaisia, mutta jo parin kuukauden sisään hoksitaan, että on sitä elämää sen edeltäneen laiffinkin jälkeen. Sä olet itse katsonut asiakses duunata ton päätöksen, joten se on sen arvoista, meinas se sitten mitä hyvänsä. Ja mitä sen päätöksen perumiseen tulee, niin ei se mahotonta ole, vaikka se taho, joka perumisesta kuulee, ei vältsysti siitä kauheesti diggaa. Mä ainakin olen mieluummin hyvissä väleissä itseni kuin muiden kanssa - jos siis on pakko valita.

Lukase signatuuris ajatuksella ja pysy jaloillas, tyttö. :thumbs:

Tupla-J sanoi:
Tuskin. Sillon tällön täytyy duunailla päätöksiä, jotka voi olla sillä hetkellä tosi paskamaisia, mutta jo parin kuukauden sisään hoksitaan, että on sitä elämää sen edeltäneen laiffinkin jälkeen. Sä olet itse katsonut asiakses duunata ton päätöksen, joten se on sen arvoista, meinas se sitten mitä hyvänsä. Ja mitä sen päätöksen perumiseen tulee, niin ei se mahotonta ole, vaikka se taho, joka perumisesta kuulee, ei vältsysti siitä kauheesti diggaa. Mä ainakin olen mieluummin hyvissä väleissä itseni kuin muiden kanssa - jos siis on pakko valita.

Lukase signatuuris ajatuksella ja pysy jaloillas, tyttö. :thumbs:

Kiitos. Helpotti ihan pikkasen. Mut tää voi olla paskin virhe, mitä koskaan olen tehnyt. Mut ei se mtn, kaikestahan sitä yleensä edes joten kuten selvitään.
Huh. Kamalaa tämä elämä, mutta mitä ei voi estää, se täytyy kestää. :thumbs: Saattaa olla, että huomenna itken täällä oikein urakalla, tai sitten en. Sen näkee sit.. :)

Back
Ylös Bottom