Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähtityttö sanoi:No NIIN!:curs: Huoltoyhtiöstä sanottiin, ettei asialle voi tehdä mitään. Rekisterikeskuksesta saatiin selville, että auto on vuokra-auto, eli ei sitten saatu omistajaakaan sen kummemmin selville. SAATANA! Ketään halukasta pakkislaista hinaamaan auto muualle?
Tähtityttö sanoi:No NIIN!:curs: Huoltoyhtiöstä sanottiin, ettei asialle voi tehdä mitään. Rekisterikeskuksesta saatiin selville, että auto on vuokra-auto, eli ei sitten saatu omistajaakaan sen kummemmin selville. SAATANA! Ketään halukasta pakkislaista hinaamaan auto muualle?
Mitäs se haittaa kun olet itse vasta 18??skillster sanoi:ainoat naispuoliset olennot, jotka tykkää musta on sakkolihaa :jahas:
Toi on kyllä tosi v-mäinen tilanne.Tähtityttö sanoi:Rekisterikeskuksesta saatiin selville, että auto on vuokra-auto, eli ei sitten saatu omistajaakaan sen kummemmin selville. SAATANA! Ketään halukasta pakkislaista hinaamaan auto muualle?
Missukka sanoi:Mitäs se haittaa kun olet itse vasta 18??
http://susku.pyhaselka.fi/damu/humor/terveisia.html Tälläsiä löytyy nippu hanskalokerosta, käytännöllisiä aina välilläTähtityttö sanoi:Joku urpo on parkeerannut autonsa meidän autopaikalle! Parkeerattiin sen perään, heh, eipä pääse siitä mihinkään. Tuulilasissa on lappu: Jos mielit poistua, soita.. ja mun numero perässä. Toivon tosiaan, että se soittaa (eikä yritä poistua nurtsin kautta, mikä tuskin onnistuu), jotta voin avautua idiootille päin naamaa. :curs:
Edit: Voinko soittaa jollekin hinaamaan sen auton vittuun siitä?

skillster sanoi:ainoat naispuoliset olennot, jotka tykkää musta on sakkolihaa :jahas:
skillster sanoi:ainoat naispuoliset olennot, jotka tykkää musta on sakkolihaa :jahas:
steven_seagal sanoi:Jos yhtään lohduttaa niin ainoat naispuoliset olennot jotka musta tykkää on maksulliset naiset. :kippis1:
Nimenomaan sitä mä tossa yritin sanoa. ;)Jugetsi sanoi:Ja nekään ei susta vaan sun rahoista.:D :D
Sama vitutuksen aihe, mutta vaan sillä erotuksella, että ei ole edes rahkaa ja tonnikalaa. Piti mennä just niitä ostamaan muiden lisäksi, mutta kappas vaan kauppa olikin kiinni samoin kuin punttisali. :down:Keila sanoi:No voi vitun vittu. Tänään on sitten pyhäinpäivä ja kaupat kiinni! Olisihan se taas ollut mukava muistaa ennen kuin tänään kun olen kauppaan lähdössä. Tää päivä näköjään syödäänkin sitten rahkaa, munia ja tonnikalaa kun paljoa muuta ei kaapista löydy. Miksi tuollasia pyhäinpäiviä täytyy edes olla? Turhaan kaupat on kiinni ja vituttaa...
Kututtaa niin ankarasti, kun toi yksi 17 v. pimatsu käy meillä melkein joka päivä pakottamassa mut sukupuoliyhdyntään mitä akrobaattisimmin tavoin. Ei vanha enää meinais taipua, mutta se väittää vaan, että pakko, kun sen oman ikäset pojat kuulemma käy vaan huorissa!!1!steven_seagal sanoi:Jos yhtään lohduttaa niin ainoat naispuoliset olennot jotka musta tykkää on maksulliset naiset.