Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jarhu sanoi:
Se on trolli, koska provosoit postillasi. Sen, että oppii jotain, ei tarkoita sitä etteikö voisi silti tehdä siitä virhettä. Tällä tarkoitan juuri tuota tekopyhyyttä. Jotkut "moralistit" haukkuu kovasti muita, ja silti eivät ole itse yhtään parempia.

Mun mielestä kyse ei ole pelkästään oppimisesta vaan asenteista. Mulle ei tulis ikinä MIELEENKÄÄN ottaa yhtäkään, kun olen autolla liikenteessä. Ei yhtäkään. Sen takia on oikein, että kaikilta, jotka kännissä ajaa, tahallaan tai "vahingossa", otetaan kortti. Harmi vaan, että sen saa takasin joskus, ja noidankehä on valmis. Kiitos ja hei, lopetan osaltani :offtopic: tähän, vaikka kuinka trollaisit!:D

jarhu sanoi:
Jotkut "moralistit" haukkuu kovasti muita, ja silti eivät ole itse yhtään parempia.

Kyllä se vaan niin menee, että mun puolesta jokainen tehkööt itselleen mitä haluaa, mutta siinä kohtaa, kun muut on vaarassa saa kyllä heittää saarnaa kehiin. Mä en pysty ymmärtämään miten joku onnistuu selittämään itselleen kännissä olevansa ajokunnossa.

Yksinkertainen laskukaava, joka toimii: yksi alkoholiannos ja kaksi tuntia. kaksi kaljaa siis 4h ja varmasti on nollat taulussa. Rattijuoppus on rikoksena mulle melkoisen halveksuttava teko. Mä oon niin mulkku jätkä, että soitan aina poliisille, jos jonkun nään kännissä rattiin menevän.

Ja pistetään nimimerkillä monta yötä vw caddyn hytissä talvella. :jahas:.

Jakob sanoi:
Kyllä se vaan niin menee, että mun puolesta jokainen tehkööt itselleen mitä haluaa, mutta siinä kohtaa, kun muut on vaarassa saa kyllä heittää saarnaa kehiin. Mä en pysty ymmärtämään miten joku onnistuu selittämään itselleen kännissä olevansa ajokunnossa.

Yksinkertainen laskukaava, joka toimii: yksi alkoholiannos ja kaksi tuntia. kaksi kaljaa siis 4h ja varmasti on nollat taulussa. Rattijuoppus on rikoksena mulle melkoisen halveksuttava teko. Mä oon niin mulkku jätkä, että soitan aina poliisille, jos jonkun nään kännissä rattiin menevän.

Ja pistetään nimimerkillä monta yötä vw caddyn hytissä talvella. :jahas:.

Tottakai. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Minun tapauksessa olin juonut jonkun verran ja siitä oli jo aikaa. Siis olin juuri yli rajan. Myönnän tyhmyyteni ilman saarnojakin. Mielestäni juopumuksesta seuraava rangaistus on tarpeeksi osoittamaan teon vääryyden. Varsinkin kun olen tilanteessa, jossa rattijuopumus tuhosi muutamat tulevaisuuden suunnitelmat, sekä vaikeutti pahasti työn saantia.

Jakob sanoi:
Mä oon niin mulkku jätkä, että soitan aina poliisille, jos jonkun nään kännissä rattiin menevän.

Niin pitääkin tehdä:thumbs:
Itse olen duunissa sellaisessa paikassa että jokunen kymmenen rattijuoppoa on tullut poltettua. Taitaa olla muutama tappouhkauskin noista tullut, mutta edelleen elossa ollaan:)

Replay sanoi:
Vituttaa kun yrittää valmentajan roolissa kaikin tavoin auttaa junioriurheilijoita kehittymään ihmisinä ja urheilijoina ja opastaa niitä oikeaan harjoitteluun ja lajin salohin nin, arvatkaas...

Pelaajien vanhemmat joukkueenjohtaja etunenässä ovat kertomassa täydellisen tietämättömyyden antamalla täydellisellä varmuudella miten niitä junnuja pitäisi valmentaa.

PRKL!

Tiedän tunteen! Ei voi muuta sanoa, kuin yritä jaksaa! Onneksi ainakin osa vanhemmista tajuaa, että kuka on oikeassa (ainakin mun tapauksessa noita vanhempia on ollut).

Ja mainittakoon vielä, että en hyväksy minäkään rattijuoppoja. Itsekin käräytän aina, jos näen, että joku lähtee humalassa ajamaan. Ja sit kun nuoret naisetkin harrastaa tuota nykyään! :curs: Missä se järki oikein nykyään on??

Ei nyt kauhean ankarasti, mutta kuitenkin.

Olin eilen klo 15.30 hammaslääkärissä. Paikattiin melko syvä reikä ja otin puudutuksen. Puudutus kesti klo 20.00 asti. Ehtoolla kun menin nukkumaan, huomasin että kielen kärki on vieläkin melko tuntovammanen.
Nyt on vieläkin kielen kärjessä jotain omituista ja joku pieni jälki, vaikkei sitä puudutusainetta kieleen pistettykään. Jospa alkais jo kohta palautumaan normaaliksi. En purrut kieleen.

Eleonoora sanoi:
Ja mainittakoon vielä, että en hyväksy minäkään rattijuoppoja. Itsekin käräytän aina, jos näen, että joku lähtee humalassa ajamaan. Ja sit kun nuoret naisetkin harrastaa tuota nykyään! :curs: Missä se järki oikein nykyään on??

Ideaalisinta olisi pysäyttää ennen kuin kukaan lähtee rattiin humalassa. Miksi edes päästää rattiin humalainen ihminen? Tietenkään ei asialle voi tai ehdi tehdä mitään läheskään aina. Jos aikoo joka tapauksessa soittaa poliisille, niin miksi ei voisi mennä ennaltaehkäisemään tilanne. Ilman väkivaltaa tietenkin.

jarhu sanoi:
Ideaalisinta olisi pysäyttää ennen kuin kukaan lähtee rattiin humalassa. Miksi edes päästää rattiin humalainen ihminen? Tietenkään ei asialle voi tai ehdi tehdä mitään läheskään aina. Jos aikoo joka tapauksessa soittaa poliisille, niin miksi ei voisi mennä ennaltaehkäisemään tilanne. Ilman väkivaltaa tietenkin.

Joo no kerran yritin estää ja onnistuinkin. Nainen lähti kävellen kotiin. Puoli tuntia siitä ja nainen oli ajanut ojaan. Eli olikin sitten vain olevinaan lähtenyt kävellen kotiin, mutta palannut sit kuitenkin autolleen ja lähtenyt ajamaan.
Tietysti olisi hyvä saada estettyä humalaisen ajaminen, koska siinä voi säästää ihmishenkiä parhaimmillaan. Mutta kaikkein ihanteellinen tilannehan olisi, ettei yksikään humalassa oleva ajaisi autolla. Tai edes haaveilisi siitä.

Eleonoora sanoi:
Tietysti olisi hyvä saada estettyä humalaisen ajaminen, koska siinä voi säästää ihmishenkiä parhaimmillaan. Mutta kaikkein ihanteellinen tilannehan olisi, ettei yksikään humalassa oleva ajaisi autolla. Tai edes haaveilisi siitä.

Tämä nyt on yhtä kaunis idea kuin se että maailmassa ei olisi sotaa eikä nälänhätää. Niinkaun kun on viinaa ja autoja, niinkauan ihmiset ajaa päissään.

Ja mun mielestä se on MORAALISESTI huomattavasti pienempi rike jos tuo ratista käryäminen tapahtuu aamulla pikku jysärissä kuten Jarhulle kävi, kuin että jos sitä lähtee muutaman kaljan jälkeen rattiin törttöilemään. Se ei nimittäin ole mitenkään helppoa aina tietää onko sitä promillea vai ei, siksi se alkometri onkin todella paikallaan jos on juopottelun jälkeen autoilua tiedossa. No ei se krapulassa ajaminenkaan järkevää ole, mutta laitontahan se ei ole, mutta vähintään yhtä vaarallista itselle ja muille kuin pienissä jälkihöyryissä ajelu. Riippuu tietysti minkälaisessa krapulassa on.

Järkevintä tietty olisi se, ettei tarttisi ryypiskelystä seuraavana päivänä ajella autolla ollenkaan, vaan voisi sen krapulankin kärsiä ihan rauhassa.

Mutta virheistä oppii ja kokemus karttuu, sanoi yksi nuori räppärikin biissään.

jarhu sanoi:
Mulle tuli sun ensimmäistä viestiä lukiessa mieleen, että entäpä jos joku sun kavereista onkin käräyttänyt sut? Kun miettii, miten pieni rattijuopumuksesta kiinnijäämiseen mahdollisuus on. Liiankin pieni. Jokainen autoileva tietää, että erittäin harvoin tuolla joutuu puhaltamaan.

Eli mietipä nyt aikasi kuluksi, että "kuka prkl se niistä oli joka mut käräytti", niin josko se olo siitä paranisi. :D :evil:

Ja hei, sovitaanko sitten, että virheistä myös opitaan! :whip:

reino sanoi:
Mulle tuli sun ensimmäistä viestiä lukiessa mieleen, että entäpä jos joku sun kavereista onkin käräyttänyt sut? Kun miettii, miten pieni rattijuopumuksesta kiinnijäämiseen mahdollisuus on. Liiankin pieni. Jokainen autoileva tietää, että erittäin harvoin tuolla joutuu puhaltamaan.

Eli mietipä nyt aikasi kuluksi, että "kuka prkl se niistä oli joka mut käräytti", niin josko se olo siitä paranisi. :D :evil:

Ja hei, sovitaanko sitten, että virheistä myös opitaan! :whip:

Oli ihan kotitalon läheisyydessä yleinen ratsia. Puhalluttivat porukalla lähes kaikki autoilijat(ei takseja).

Vittu kun vituttaa tuo vitun kristinusko! Kaikki uskonnot vituttaa! Miks vitussa tännekin perähikiälle on pitäny tuoda tämmönen saatanan lässyn lässyn jeesustelu satuilu! Ja sitten ne kerpeleet mukamas parantaa maailmaa! Höpönpöpön paskan takia on tapettu niin vitutsti ettei mitään järkee ja hallelujaa!
Ja sitten nää pulunkurittajat! Mitä järkee on viillellä itteensä ja palvata jotain kissan raatoo, yöllä, hautausmaalla, hautakiviä kaadellen? Ihme pellejä koko sakki! Tää maailma olis parempi paikka kun uskonnot pyyhittäis pois ja niiden ääri-ilmiöt! Ei olis terroristeilläkään enään allahia antamassa höpönlöpön ohjeita!

Uskotaan kimpassa protoneihin ja neutroneihin!!!

Mr.Bueno sanoi:
Vittu kun vituttaa tuo vitun kristinusko! Kaikki uskonnot vituttaa! Miks vitussa tännekin perähikiälle on pitäny tuoda tämmönen saatanan lässyn lässyn jeesustelu satuilu! Ja sitten ne kerpeleet mukamas parantaa maailmaa! Höpönpöpön paskan takia on tapettu niin vitutsti ettei mitään järkee ja hallelujaa!
Ja sitten nää pulunkurittajat! Mitä järkee on viillellä itteensä ja palvata jotain kissan raatoo, yöllä, hautausmaalla, hautakiviä kaadellen? Ihme pellejä koko sakki! Tää maailma olis parempi paikka kun uskonnot pyyhittäis pois ja niiden ääri-ilmiöt! Ei olis terroristeilläkään enään allahia antamassa höpönlöpön ohjeita!

Uskotaan kimpassa protoneihin ja neutroneihin!!!

Mua vituttaa muissa uskonnoissa se, että ne on rakennettu yhden ruokalajin ja seisomaasennon varaan :david:

Minua vituttaa kristinuskonnossa papit ketkä tekevät aakkosista algebraa (siis asioista monimutkaista).Sitten nämä lasten hyväksikäyttämiset :urjo: .

Kaikenkaikkiaan kristinuskonnossa vituttaa nämä papit ketkä ei usko itse mihinkään ja näin ollen selittävät asiat niin monimutkaisesti, että ei välkyinkään tajua mitään.
"jeesus kuoli puolestasi", ketä voisi liikuttaa vähempää, jotain raamatusta otettua asiaa mikä liittyisi omaan itseensä voisi toimia.
Esim kymmenen käskyä: "älä petä puolisoasi:. Miksi? koska Siitä tulee syyllisyyden olotila, paljon valheita, stressiä, ketjureaktiona lasten (jos on) menetys ja jopa työn menetys. Sen takia on laadittu 10 käskyä jotta elämä olisi edes vähemmän inhottavaa.
Papit sen siaan selittävät asiat vähän persiilleen.

Alakerran hoppari-apina taas pitää möykkää vaikka kerran oon sille jo asiasta huomauttanut. Ens kerralla en oo yhtä ystävällinen vaan väännän kaverin solmuun.:curs:

Joku urpo on parkeerannut autonsa meidän autopaikalle! Parkeerattiin sen perään, heh, eipä pääse siitä mihinkään. Tuulilasissa on lappu: Jos mielit poistua, soita.. ja mun numero perässä. Toivon tosiaan, että se soittaa (eikä yritä poistua nurtsin kautta, mikä tuskin onnistuu), jotta voin avautua idiootille päin naamaa. :curs:

Edit: Voinko soittaa jollekin hinaamaan sen auton vittuun siitä?

Tähtityttö sanoi:
Joku urpo on parkeerannut autonsa meidän autopaikalle! Parkeerattiin sen perään, heh, eipä pääse siitä mihinkään. Tuulilasissa on lappu: Jos mielit poistua, soita.. ja mun numero perässä. Toivon tosiaan, että se soittaa (eikä yritä poistua nurtsin kautta, mikä tuskin onnistuu), jotta voin avautua idiootille päin naamaa. :curs:

Mikä ihmisiä vaivaa. Onko tuo nyt niin paha teko, että pitää olla heti soittelemassa hinausautoja paikalle.

ace-oo- sanoi:
Mikä ihmisiä vaivaa. Onko tuo nyt niin paha teko, että pitää olla heti soittelemassa hinausautoja paikalle.

On. Mä (tai me) maksan siitä paikasta, en mitään mielettömiä mutta kuintekin sen verran että haluan autoani sitten siinä säilyttää. Enkä mä vielä mitään oo soittanut, vaikka auto on ollut siinä nyt jo yön yli. Tää on enemmän periaatteellista kun pahoja tai hyviä tekoja.. (taitais tulla kyllä aika kalliiksi sille jonka auto se on, jos näin pyhäinpäivänä sen hinuuttas..:D )

Tähtityttö sanoi:

Toden näköisesti et saa ketään hinaamaan sitä pois. Itse joskus harrastin omalta paikaltani muiden autojen hinaamista kun duunissa oli sellainen kalusto että niillä sai hinattua hieman isompiakin autoja.

ace-oo- sanoi:

No eihän tuosta nyt sota syty eikä maailma muutenkaan järky mutta ajatellaan että mä maksan omasta autopaikastani joka kk. Sitten jos autopaikkoja on rajoitetusti niin kyllä vituttaa sitten oma auto parkkeerata jonnekin nurmikolle jne tai sakkopaikalle siksi että ei saa omaa autoaan jonkun satunnaisen vierailijan takia omalle paikalleen. Ja eipä mulla ole aikaa sitten kytätä sitä että milloin taas saan ajettua autoni omalle paikalle. Ja sitten talvisin kun se lämppötolppa johon sain auton kytkettyä kiinni ja auton sitten lämpimän seuraavan kerran liikkeelle mutta jos koku välinpitämätön ääliö on siihen paikalleni autonsa survonut niin eipä sitten se onnistu.

ps. sinä siis pidät tuota muiden paikalle pysäköintiä niin vähäisenä että ilmeisesti myös harrastat sitä itsekin:david:

Tähtityttö sanoi:
Enkä mä vielä mitään oo soittanut, vaikka auto on ollut siinä nyt jo yön yli. Tää on enemmän periaatteellista kun pahoja tai hyviä tekoja.. (taitais tulla kyllä aika kalliiksi sille jonka auto se on, jos näin pyhäinpäivänä sen hinuuttas..:D )

Kannattaa kattoo lakiosastolta muutama threadi vastaavasta aiheesta, taitaa olla niin, että joutuisit itse maksamaan hinauttamisen.

Uncle Sam sanoi:
Kannattaa kattoo lakiosastolta muutama threadi vastaavasta aiheesta, taitaa olla niin, että joutuisit itse maksamaan hinauttamisen.

En löytänyt kun yhden, ja siitä ei selvinnyt mitään. No, taidan soittaa hinausfirmaan ja kysyä miten on (josko osaavat kertoa). Mä en jaksa enää odottaa, kun ei tuo meidän puolet pihasta tukkiva auto jaksa ketään kerta kiinnostaa. Vai pitäskö mennä autoon istumaan ja huudattaa torvea niin kauan että asianomainen tajuaa tulla paikalle (kävi kyllä mielessä jo eilen illalla puol kahentoista aikaan kun tultiin himaan, mutta sain onneks hillittyä itteni..)?!?:curs: :lol2: :curs: Rauhallista päivää vaan kaikille!!:lol2:

Back
Ylös Bottom